  • 1. Data: 2016-10-23 02:41:30
    Temat: remap klawiatury
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    znacie moze metode (soft...) na remap klawiatury, ale w sytuacji takiej:
    klawisz calkowicie *nieczynny* ma przekazac swoja funkcje innemu (np. drugi
    ma sie stac litera "s", skoro oryginalna zdechla).

    (martwota pierwszego klawisza jest istotna w pytaniu, bowiem gdyby chociaz
    losowo, co iles tam klikniec, zepsuty klawisz "zakontaktowal", to w koncu
    mozliwy jest remap chocby tym przykladowym softem ->
    http://sharpkeys.codeplex.com/; ale tak nie jest)

  • 2. Data: 2016-10-23 14:28:35
    Temat: Re: remap klawiatury
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    zawsze można ctrl+alt + ascii
    :o)))))))))))))))

  • 3. Data: 2016-10-23 14:49:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-10-23 02:41, 1634Racine wrote:
> [...]
    > chociaz losowo, co iles tam klikniec, zepsuty klawisz "zakontaktowal",
    > to w koncu mozliwy jest remap chocby tym przykladowym softem ->

    Jeżeli dobrze zrozumiałem problem (bo nie do końca rozumiem co to znaczy
    "ma przekazać") i system operacyjny to Windows, to można zmienić rozkład
    klawiszy programem MS Keyboard Layout Creator.

    Piotr

  • 4. Data: 2016-10-23 15:53:22
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Uncle Pete w news:nuibkk$l0h$1@node1.news.atman.pl
    [.......]
    > nie do końca rozumiem co to znaczy "ma przekazać")

    klawiszem 1 piszesz zawsze litere "s"
    klawiszem 2 piszesz zawsze litere "w"
    "przekazac" --> klawiszem 2 chcesz pisac litere "s", funkcja klawisza 1
    zostala przekazana klawiszowi 2.

    > MS Keyboard Layout Creator.

    ok.
    ale zalatwilem to najpierw podgladem wartosci scancode map w rejestrze i
    zdlubaniem wlasciwego wpisu dla tej akurat sytuacji remapowania.
    a tak w ogole:
    http://sharpkeys.codeplex.com/ - soft w punkt.
    https://autohotkey.com/docs/misc/Remap.htm i Remapping via the Registry's
    "Scancode Map"

  • 5. Data: 2016-10-24 01:42:50
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-23 o 15:53, 1634Racine pisze:
    > ale zalatwilem to najpierw podgladem wartosci scancode map w
    > rejestrze i zdlubaniem wlasciwego wpisu dla tej akurat sytuacji
    > remapowania

    Hm, jak żeś taki szpenio, że Ci łatwiej było dłubać w rejestrze...
    Bo prościej było użyć tegoż programu, ale podłączyć... inną (sprawną)
    klawiaturę. Po zremapowaniu miałbyś już tak, jak to sobie wymyśliłeś.

  • 6. Data: 2016-10-24 09:55:44
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    JaNus w news:580d4ae0$0$5154$65785112@news.neostrada.pl
    > [.......]
    > prościej było użyć tegoż programu, ale podłączyć... inną (sprawną)
    > klawiaturę.

    wiem; namalowalem pyt. bo nie bylo klaw. pod reka.