  • 1. Data: 2017-10-23 21:27:17
    Temat: szukam cichej klawiatury?
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    szukam możliwie najcichszej klawiatury
    jakby była jeszcze bezprzewodowa to by w ogóle było super!

  • 2. Data: 2017-10-23 22:04:20
    Temat: Re: szukam cichej klawiatury?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-10-23 21:27, denat 'POPIS/EU wrote:
    > szukam możliwie najcichszej klawiatury
    > jakby była jeszcze bezprzewodowa to by w ogóle było super!

    Te nowoczesne z małym skokiem klawiszy są zazwyczaj dość ciche. Pójdź do
    jakiegoś Saturna czy MM i pomacaj.

  • 3. Data: 2017-10-24 09:04:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-10-23 o 21:27, denat 'POPIS/EU pisze:
    > szukam możliwie najcichszej klawiatury
    > jakby była jeszcze bezprzewodowa to by w ogóle było super!

    Bezprzewodowa i cicha :)

    http://allegro.pl/pc-klawiatura-laserowa-bluetooth-s
    martphona-dosgra-i6997284198.html

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 4. Data: 2017-10-24 12:36:31
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-10-23 o 21:27, denat 'POPIS/EU pisze:
    > szukam możliwie najcichszej klawiatury
    > jakby była jeszcze bezprzewodowa to by w ogóle było super!

    Powodzenia!
    A ja dziś niczego nie szukam.

  • 5. Data: 2017-10-24 14:16:53
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-10-24 o 09:04, Chris pisze:

    > Bezprzewodowa i cicha :)
    >
    > http://allegro.pl/pc-klawiatura-laserowa-bluetooth-s
    martphona-dosgra-i6997284198.html

    A jeśli masz tipsy za długie?

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 6. Data: 2017-10-24 14:34:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 14:16, Stregor pisze:

    martphona-dosgra-i6997284198.html
    > A jeśli masz tipsy za długie?

    To pisz na poduszce albo kocyku :)

  • 7. Data: 2017-10-24 19:42:32
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-10-23 o 21:27, denat 'POPIS/EU pisze:
    > szukam możliwie najcichszej klawiatury
    > jakby była jeszcze bezprzewodowa to by w ogóle było super!

    Polecam HP K5510. Prawie idealna.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2017-10-24 20:38:30
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Polecam HP K5510. Prawie idealna.

    to jest jakaś bezklawiszowa?

  • 9. Data: 2017-10-24 22:03:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-24 o 12:36, robot pisze:

    > Powodzenia!
    > A ja dziś niczego nie szukam.

    Ja też nie szukam. Klawiaturę mam dobrą, podświetlaną (3 kolory) lub bez
    podświetlenia.
    http://www.empik.com/klawiatura-natec-medusa-2-natec
    ,p1145904703,elektronika-p?gclid=EAIaIQobChMIkIXStYW
    K1wIV4rftCh2zHg5NEAQYAiABEgJebfD_BwE&gclsrc=aw.ds

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-10-24 22:20:11
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 24 Oct 2017 19:42:32 +0200, Piotr Rezmer wrote:

    > Polecam HP K5510. Prawie idealna.

    opinie negatywne ma:

    https://www.ceneo.pl/26756119#tab=reviews
    --