  • 11. Data: 2009-02-09 20:29:05
    Temat: Re: rezygnacja z TPSA nie przez blueline
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > A co szkodzi napisać spokojnie w domu, wydrukować w dwóch egzemplarzach
    > i zawieźć na miejsce?
    Potwierdzam ze jest to jedyny w 100% skuteczny sposób. SToisz w kolejce,
    cierpliwie, bo wiesz ze to już OSTATNI raz!!! Mówisz ze składasz
    pismo/wypowiedzenie/cokolwiek i prosisz o potwierdzenie odbioru. PAni
    nie czyta, przystawia pieczątke, data podpis, i jesteś wolny za 30dni+
    okres rozliczeniowy. (najdalej)

    ToMasz

  • 12. Data: 2009-02-09 21:36:43
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ależ czyta i z namaszczeniem wprowadza do "systemu", oczywiście złośliwie Cię
    denerwując, że wprowadza co innego niż napisałeś.

    Możesz sobie dla odreagowania pogadać z dezinfolinią z wiszącego aparatu, powiedzą
    oczywiście kompletnie co innego, niż ten małolat obok.

    Ostatnio składałem wniosek o przeniesienie numeru do innego opa, przyuczony
    telepieski stójkowy torturował mnie kilka razy stwierdzeniem "wpisuję rezygnację z
    tego numeru, bo inaczej nie mogę".

    Ch... z nimi na koniec tego miesiąca :-)))

    No, przynajmniej z jedną linią ;-)
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-02-10 10:42:36
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    666 pisze:
    > Możesz sobie dla odreagowania pogadać z dezinfolinią z wiszącego aparatu, powiedzą
    oczywiście kompletnie co innego, niż ten małolat obok.

    Tego właśnie chcę uniknąć. Mam już doświadczenia z przepisywaniem linii,
    z przenoszeniem linii, z czekaniem na neostradę, z zakładaniem linii w
    nowym miejscu i z rozmowami przez Blue Line - z żadną inną firmą tak źle
    mi się nie rozmawiało.

  • 14. Data: 2009-02-17 15:44:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darkelf" <d...@d...darkelf> napisał w wiadomości

    > Ale wtedy te buraki zaczną do mnie dzwonić i pytać czy na pewno
    > rezygnuję

    No to odpowiesz raz ze tak - nikt ci nie zrobil glupiego kawalu i
    rezygnujesz.
    Bo ci sie k* nie podoba.

    >, jest jakiś termin w jakim muszą zaakceptować rezygnację?>

    Jakie zaakceptowac ? wyslales, dotarlo, czyli zrezynowales w
    okreslonym terminie.
    Potem tylko przestac przelewac za faktury - ale reklamacje z
    zadaniem zwrotu zwrotu za bezpodstawnie wystawiona fakture wysylac
    :-).

    J.