  • Data: 2017-03-18 11:31:08
    Temat: roguelike thread
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    nowsza wersja prototypu mojego roguelika

    minddetonator.htw.pl/platform8.zip

    nie mam nowego video tak ze wrzucam tylko stare
    https://www.youtube.com/watch?v=KSt5NoYOKvE

    zastanawiam sie czy zalozyc watek z ronymi obserwacjami i pytaniami dotyczacymi
    rozmaitych kwestii

    pierwszy problem jak rysowac ogien i itemy tak by bylo to
    zarazem kompletnie proste jak i by wygladalo mozliwie jak najlepiej? teraz itemy
    rysuje jako male kwadtary z ramka i to chyba nie wyglada najlepiej a ogien jako mala
    czerwona szachownice i to na pewno nie wyglada najlepiej ;c

    inny problem jak dokladnie zaprojektowac menu upuszczania
    przedmiotow by bylo to jak najszybsze i jak najbardziej
    ergonomiczne ale zarazem jak najprostsze i by wygladalo jak najlepiej

    (w grze itemy mozna podnosic upuszczac przez p/d a probka ognia jest pod s)