-
Data: 2017-03-24 09:23:02
Temat: Re: roguelike thread
Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu piątek, 24 marca 2017 00:26:33 UTC+1 użytkownik J-23 napisał:
> W dniu 21.03.2017 o 18:08, fir pisze:
> > W dniu poniedziałek, 20 marca 2017 23:36:38 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> >>> glownie chodzi mi o to by zrobic ekran wyboru przedmiotow
> >>> tj 'pickup' i 'drop' w superergonomiczny sposob by sie tego uzywalo szybko i
wygodnie (obecnie pod klawiszami p i d)
> >>>
> >>> zeby gra robila dobre wrazenie musi byc mz zapewniona plynnosc, nie tylko w
grafice ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna'
dlatego zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
pomocne
> >>
> >> troche nowsza wersja (zrobilem blinka pod b ktory nawet fajnie wyglada)
> >>
> >> minddetonator.htw.pl/platform11.zip
> >
> > zaczalem rysowac wieksza mape
> >
> > minddetonator.htw.pl/platform12.zip
> >
> > i nawet nie jestem pewien czy nie przesadzam,
> > (z kilku wzgledow, moze to nie byc dobry wybor bo wiele
> > mniejszych map moglabbyc lepsze niz jedna duza tak ze
> > rysowanie tego moze byc strata czasu)
> >
> > mapa jako nieskompresowana bitmapa zajmuje 12 MB i
> > powoduje to ze u mnie na kompie wczytuje sie 0.95
> > sekundy - na sekunde freezujac apke na starcie,
> > zeby to lepiej wygladalo albo musialbym robic jakas wlasna kompresje (zip pakuje
te 12 MB do okolo 80 kb,
> > rar do 60 kb) albo asynchroniczne czytanie w tle
> > podczas ekranu wyboru.. ale na razie nie chce mi sie robic ani tego ani tego
> >
> > znowu sie zmachalem, trzebbedzie pomyslec co tam dalej
> > zaimplementowac bo lekko ide sie konczą..yaaawn
> >
>
> Kolego rozumiem że chcesz się pochwalić własnymi osiągnięciami.
>
> Wypadało by jednak poczekać aż ktoś na grupie zacznie komentować
> dopytywać itp. taki monolog sam ze sobą rozumiem że działa oczyszczająco
> ale bez przesady.
>
nie jestem twoim kolegą, kolego (ironicznie)
nie podzielam tez twoich pogladow, i moim zdaniem byloby moze mądrzej gdybys, jesli
nie mial nic madrego do powiedzenia, zachowal te swoje ordynarnosci i glupotki dla
siebie, kolego
usenet powinien byc miejscem dla madrej dyskusji pozbawionych typowych tutaj nieststy
ordynarnosci i glupotek, a wielu nieststy tutaj jedynie tym potrafi sie pochwalic
watek jest wydzielony i sluzy wlasnie dyskusji nt roguelika, nie masz nic do
powiedzenia poza glupotaki - to wypad, znajdz sobie cos co cie interesuje i nie
zawracaj mi glowy wlasna tepotą - (z czasem przyzwyczajony do pracy na jakims
poziomie trace toleranbcje dla rozmaitych miernot ktorych tu mamy dużo, sorki ale tak
to dziala, nie umiesz powiedziec nic na temat = generujesz strate czasu)
> Tak by nie było tylko negatywnie. Masz fajny pomysł a raczej dobrze
> zacząłeś ale jak widać z twoich wypowiedzi zabrakło Ci koncepcji na
> rozbudowę.
>
> Może zamiast tracić czas na monolog sam ze sobą proponowałbym
> zainteresować się jakimś systemem bugtrack'ów
> (https://pl.wikipedia.org/wiki/Bugtracker) i potem ogłoszenie go na
> grupie. Dzięki takiemu podejściu zyskasz baze pomysłów - możesz wybrać
> te najlepsze i starać się je zrealizować - inaczej szkoda czasu i szybko
> się zniechęcisz - co już widać po niektórych twoich postach ma czasami
> miejsce.
>
> Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.17 09:24 fir
- 24.03.17 09:34 Adam Wysocki
- 24.03.17 09:42 fir
- 24.03.17 13:50 J-23
- 24.03.17 13:55 J-23
- 24.03.17 19:13 M.M.
- 24.03.17 22:36 fir
- 25.03.17 12:38 fir
- 27.03.17 16:55 Adam Wysocki
- 27.03.17 17:05 fir
- 27.03.17 17:10 fir
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
- Press Release - AEiC 2023, Ada-Europe Reliable Softw. Technol.
- Ada-Europe - AEiC 2023 early registration deadline approaching
- Ada-Europe Int.Conf. Reliable Software Technologies, AEiC 2023
- Ile cykli zajmuje mnożenie liczb 64-bitowych?
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=