  • Data: 2017-03-24 09:23:02
    Temat: Re: roguelike thread
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 marca 2017 00:26:33 UTC+1 użytkownik J-23 napisał:
> [...]
    wygodnie (obecnie pod klawiszami p i d)

    grafice ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna'
    dlatego zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
    upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
    pomocne

    > Kolego rozumiem że chcesz się pochwalić własnymi osiągnięciami.
    >
    > Wypadało by jednak poczekać aż ktoś na grupie zacznie komentować
    > dopytywać itp. taki monolog sam ze sobą rozumiem że działa oczyszczająco
    > ale bez przesady.

    nie jestem twoim kolegą, kolego (ironicznie)
    nie podzielam tez twoich pogladow, i moim zdaniem byloby moze mądrzej gdybys, jesli
    nie mial nic madrego do powiedzenia, zachowal te swoje ordynarnosci i glupotki dla
    siebie, kolego

    usenet powinien byc miejscem dla madrej dyskusji pozbawionych typowych tutaj nieststy
    ordynarnosci i glupotek, a wielu nieststy tutaj jedynie tym potrafi sie pochwalic

    watek jest wydzielony i sluzy wlasnie dyskusji nt roguelika, nie masz nic do
    powiedzenia poza glupotaki - to wypad, znajdz sobie cos co cie interesuje i nie
    zawracaj mi glowy wlasna tepotą - (z czasem przyzwyczajony do pracy na jakims
    poziomie trace toleranbcje dla rozmaitych miernot ktorych tu mamy dużo, sorki ale tak
    to dziala, nie umiesz powiedziec nic na temat = generujesz strate czasu)