  • Data: 2017-03-24 00:26:31
    Temat: Re: roguelike thread
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2017 o 18:08, fir pisze:
> [...]
    wygodnie (obecnie pod klawiszami p i d)

    grafice ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna'
    dlatego zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
    upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
    pomocne

> [...]
    > rysowanie tego moze byc strata czasu)
    >
    > mapa jako nieskompresowana bitmapa zajmuje 12 MB i
    > powoduje to ze u mnie na kompie wczytuje sie 0.95
    > sekundy - na sekunde freezujac apke na starcie,
    > zeby to lepiej wygladalo albo musialbym robic jakas wlasna kompresje (zip pakuje te
    12 MB do okolo 80 kb,
    > rar do 60 kb) albo asynchroniczne czytanie w tle
    > podczas ekranu wyboru.. ale na razie nie chce mi sie robic ani tego ani tego
    >
    > znowu sie zmachalem, trzebbedzie pomyslec co tam dalej
    > zaimplementowac bo lekko ide sie konczą..yaaawn

    Kolego rozumiem że chcesz się pochwalić własnymi osiągnięciami.

    Wypadało by jednak poczekać aż ktoś na grupie zacznie komentować
    dopytywać itp. taki monolog sam ze sobą rozumiem że działa oczyszczająco
    ale bez przesady.

    Tak by nie było tylko negatywnie. Masz fajny pomysł a raczej dobrze
    zacząłeś ale jak widać z twoich wypowiedzi zabrakło Ci koncepcji na
    rozbudowę.

    Może zamiast tracić czas na monolog sam ze sobą proponowałbym
    zainteresować się jakimś systemem bugtrack'ów
    (https://pl.wikipedia.org/wiki/Bugtracker) i potem ogłoszenie go na
    grupie. Dzięki takiemu podejściu zyskasz baze pomysłów - możesz wybrać
    te najlepsze i starać się je zrealizować - inaczej szkoda czasu i szybko
    się zniechęcisz - co już widać po niektórych twoich postach ma czasami
    miejsce.