-
Data: 2017-03-19 18:14:02
Temat: Re: roguelike thread
Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu sobota, 18 marca 2017 16:47:18 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> W dniu sobota, 18 marca 2017 14:44:17 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> > W dniu sobota, 18 marca 2017 12:57:53 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> > > On Saturday, March 18, 2017 at 11:36:53 AM UTC+1, fir wrote:
> > > > im wiecej dni pod rzad sie koduje tym tempo ich przerobu spada ;c
> > >
> > > U mnie rośnie przez pewien czas, nawet do 3-6 miesięcy, potem
> > > też spada - zmęczenie.
> > >
> >
> > jesli chodzi o ten projekt to tylko spada ;c koduje to od dwu tygodni (choc spora
czesc jest portem ze sterego kodu) i okazuje sie ze ze 12 dni bylo ok a pozniej sie
zmeczylem, jak sie bardzo zmecze to co gorsza potrafie popasc w stan ktory nazywam
'tangled' ;c (zaplatania, pewie znany wiekszosci programistow jesli nie wszystkim )
> >
> > (stan dosyc krytyczny i akurat tego chyba by nalezalo unikac, z drugiej strony
troche szkoda przerwac i nieststy sprowadza sie to chwilowo do debugowania na skroty,
pisania na skroty, byle osiagnac efekt) (moze sprzatne pozniej jak to nad czym dlubie
w koncu zadziala ;c )
>
> z drugiej strony moze jednak nie warto sie meczyc kiedy zmeczenie narasta (calkiem
dawno nie mialem wogola takich stanow zamotania bo od pewnego czasu widze normalnie
kod raczej dosyc czysto ale okazuje sie ze jak poplatac cos z kandrelerami eventow i
pollingiem itd itd to mozna sie nieststy nadal zamotac)
> narzie to co chialem sprawdzic dziala ale motalem sie z tym z 4 godziny zamiast 20
minut do tego ten kod jednak bedzie chyba trzeba i tak przemyslec, i to jest troche
straszne :C
odpoczalem, poprawilem zamotany kod, zadowolony ze jet ok ..i znowu sie zamotalem ;c
(co prawda mniej i po godzinie udalo sie odmotac tak na powiedzmy 70-90%)
ten kod trzebe bedzie przepisac bo lacze odpytywanie klawki co ramke ze zwyklymi
eventami keydown, razem z tym ze moj bufor wiadomosci w rogualiku jest 'stanowy'
ogolnie grafika jest natomiast ramkowa oraz z tym ze
wystepuje tu ogolnie maszyna stanow ekranu te piec czynnikow albo czesc z nich
wytwarza ogolny potencjal do
zamotania..
powinienem przemyslec tak naprawde co dokladnie tu czyni
to zamotanie (z grubsza wiadomo, ogolnie zwykly kod gdzie jak mam funkcje a i b to
jest wyraznie napisane jak a wola b itd tutaj przechodzi w kod 'niewidzialny' gdzie
te zaleznosci wystepuja ale sa niewidzialne i gdzie kod porozumiewa sie przy pomocy
pobocznych flag - ale nie wiem co dokladnie jest tego przyczyna ale akurat nie mam
sily tego rozkminiac choc to wazne)
pominawsz to na razie dziala
minddetonator.htw.pl/platform10.zip
glownie chodzi mi o to by zrobic ekran wyboru przedmiotow
tj 'pickup' i 'drop' w superergonomiczny sposob by sie tego uzywalo szybko i wygodnie
(obecnie pod klawiszami p i d)
zeby gra robila dobre wrazenie musi byc mz zapewniona plynnosc, nie tylko w grafice
ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna' dlatego
zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
pomocne
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.17 23:36 fir
- 21.03.17 15:15 Adam Wysocki
- 21.03.17 18:08 fir
- 24.03.17 00:26 J-23
- 24.03.17 09:23 fir
- 24.03.17 09:24 fir
- 24.03.17 09:34 Adam Wysocki
- 24.03.17 09:42 fir
- 24.03.17 13:50 J-23
- 24.03.17 13:55 J-23
- 24.03.17 19:13 M.M.
- 24.03.17 22:36 fir
- 25.03.17 12:38 fir
- 27.03.17 16:55 Adam Wysocki
- 27.03.17 17:05 fir
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
- Press Release - AEiC 2023, Ada-Europe Reliable Softw. Technol.
- Ada-Europe - AEiC 2023 early registration deadline approaching
- Ada-Europe Int.Conf. Reliable Software Technologies, AEiC 2023
- Ile cykli zajmuje mnożenie liczb 64-bitowych?
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=