  • 21. Data: 2017-03-25 12:38:49
    Temat: Re: roguelike thread
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 09:42:38 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > co do bogow, to wlasciwie ich nie mam, w kazdym razie nie na tyle by robic jakies
    bugtrackery - bugi sie oczywiscie pojawiaja w trakcie developmentu (czasem sa nawet
    przykre, ostatnio raz ze dwie godziny nie moglem pojac czemu costam na ekranie jest
    zle (szczegolow juz nie pamietam), poki nie zobaczylem koniec koncow czegos w rodzaju
    literowki, zamiast int bylo float czy cos w tym stylu (cyba dokladnie wlasnie to))
    innym przykladem moglobyc tez to (w sumie nietypowe dla mnie zapetlenie
    > na stanach i czytaniu klawiatury) sa to jednak raczej
    > z praktycznego punktu widzenia 'spowolnienia' niz bugi ...
    >
    > problemy sa inne, jak na obecny moment tak naprawde problemow nie ma zbyt duzo..
    glownym i prawie jedynym
    > ktory widze jest chyba wlasnie to zmeczenie (po prostu po zbyt wielu dniach roboty
    w ciagu energiatroche schodzi)
    > ale je da sie rozwiazac chyba w klasyczny sposob, trzeba ze tak powiem lekko
    powalczyc ze swoja checia do roboty i zmusic sie do odpoczywania ;-o (a serio czasem
    to wymaga lekkiej sily woli, nie chodzi tyle o chec do roboty co o niepokoj ze jak
    kod lezy odlogiem to jest strata (czasu itd), ale rozum czy doswiadczenie chyba
    wykazuje i udowodnilo mi ze zmusic sie do odpoczywania jest warto)

    inny ciekawy temat wiaze sie z tym ze jak koduje sie taki projekt jak roguelike to
    dla mnie wyglada on nieco jak osmiornica, zawsze jest duzo 'galezi' projektu nad
    ktorymi mozna pracowac i trzeba wybierac - to wybieranie chyba moze byc cala sztuką,
    bo od tego wybierania sporo zalezy

    np dylemat - zaczynac wiele kwestii i robic je po labkach
    byle miec zrobione, czywolno cyzelowac (jesli tak to w jakich aspektach bo tez jest
    co najmniej kilka, np cyzelowac kod, reserchowac graficzny outkome rozwiazan,
    starac sie robic porzadnie jakis wybrany itp itp) ciezka sprawa ogolnie

    na razie chyba pojde w zrobienie wielu rzeczy po lebkach czyli bedzie gorzej ale
    szybciej/wiecej... pozniej byc moze da sie poprawic jak bedzie zywy material do
    uporzadkowania... troche mnie tez martwii ze w sumie o co robie to niejako port
    starego kodu i robie malo co nowego
    tylko jakby przepisuje stare, czesciowo biorac tamten kod czesciowo z glowy, ale poki
    co malo naprodukowalem sie czegoc nowego.. dlatego poniekad trzeba szybko cos
    ponawymodzac by przejsc do jakichs nowych wartych wyrzezania kawalkow.. choc na razie
    nie wiem nawet co by to dokladniej moglo byc.. moze jakis skonczony interfejs
    klawiatura-roguelike

    slowem trzeba tu troche pokimac (pokumac/podumac)

  • 22. Data: 2017-03-27 16:55:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > w czym to mialoby byc lepsze od pisania postow?

    W tym, popaprany, egocentryczny przygłupie, że grupa nie jest twoją
    własnością, a pisząc tutaj swojego bloga zawłaszczasz ją. Załóż sobie
    bloga na onecie i tam wypisuj swoje mądrości.

    > gdybym pisal bloga czulbym sie zobligowany do skladania systematycznych
    > artykulow, grupa jest natomiast lepsza bo posty moga miec forme
    > pourywanych notatek na rozne tamety - dla mnie jest to bardziej
    > odpowiednie niz blog

    Dla ciebie zapewne tak, ale nie jesteś tu sam.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 23. Data: 2017-03-27 17:05:59
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 16:55:37 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

> [...]
    > bloga na onecie i tam wypisuj swoje mądrości.

    > Dla ciebie zapewne tak, ale nie jesteś tu sam.

    nie jest tez twoja zafixowany oblesny buraku (bez krztyny talentu w programowaniu za
    to z tendencją do dowalow do madrzejszych od siebie - nawet nasz user od PO zauwazyl
    w tobie korporacyjnego prymitywnego kretyna i ciezko nie przyznac to racji)

    posty sa ciekawe i sa na temat - a racz zwtrocic buraku
    uwage ze nie przejmuje calej grupy (to wlasnie robi broneq ktory w przeciwienstwie do
    mnie niestty wykazuje
    sie ogromnym downizmem i lameriadą) po prostu wydzielam wątek - wiadomo ze to nie
    twoj poziom wiecz racz spadac
    buraku na swoj buraczy szczaw a nie tracisz zcas madrzejszych od siebie

  • 24. Data: 2017-03-27 17:10:26
    Od: fir <p...@g...com>

    > W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 16:55:37 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > (buracze wrzaski jęki i stęki)

    ps wiekszosc takich buraczych erupcji naszego buraka
    bede oznaczac jako spam bez czytania, burak jesli chce rozwinac grupe zawsze moze
    tworzyc tresci a nie wyzwalac z siebie swoje kompleksy niczym kretyn w wychodku - dla

    mnie takie ludzkie buractwo jest "zbyt tanie" i "zbyt wszechobecne" bym mial
    inwestowac w nie swoja uwage..