  • 11. Data: 2017-03-21 18:08:04
    Temat: Re: roguelike thread
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 marca 2017 23:36:38 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    wygodnie (obecnie pod klawiszami p i d)

    grafice ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna'
    dlatego zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
    upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
    pomocne

    > troche nowsza wersja (zrobilem blinka pod b ktory nawet fajnie wyglada)
    >
    > minddetonator.htw.pl/platform11.zip

    zaczalem rysowac wieksza mape

    minddetonator.htw.pl/platform12.zip

    i nawet nie jestem pewien czy nie przesadzam,
    (z kilku wzgledow, moze to nie byc dobry wybor bo wiele
    mniejszych map moglabbyc lepsze niz jedna duza tak ze
    rysowanie tego moze byc strata czasu)

    mapa jako nieskompresowana bitmapa zajmuje 12 MB i
    powoduje to ze u mnie na kompie wczytuje sie 0.95
    sekundy - na sekunde freezujac apke na starcie,
    zeby to lepiej wygladalo albo musialbym robic jakas wlasna kompresje (zip pakuje te
    12 MB do okolo 80 kb,
    rar do 60 kb) albo asynchroniczne czytanie w tle
    podczas ekranu wyboru.. ale na razie nie chce mi sie robic ani tego ani tego

    znowu sie zmachalem, trzebbedzie pomyslec co tam dalej
    zaimplementowac bo lekko ide sie konczą..yaaawn

  • 12. Data: 2017-03-24 00:26:31
    Od: J-23 <B...@p...fm>

    W dniu 21.03.2017 o 18:08, fir pisze:
> [...]
    >
    > znowu sie zmachalem, trzebbedzie pomyslec co tam dalej
    > zaimplementowac bo lekko ide sie konczą..yaaawn

    Kolego rozumiem że chcesz się pochwalić własnymi osiągnięciami.

    Wypadało by jednak poczekać aż ktoś na grupie zacznie komentować
    dopytywać itp. taki monolog sam ze sobą rozumiem że działa oczyszczająco
    ale bez przesady.

    Tak by nie było tylko negatywnie. Masz fajny pomysł a raczej dobrze
    zacząłeś ale jak widać z twoich wypowiedzi zabrakło Ci koncepcji na
    rozbudowę.

    Może zamiast tracić czas na monolog sam ze sobą proponowałbym
    zainteresować się jakimś systemem bugtrack'ów
    (https://pl.wikipedia.org/wiki/Bugtracker) i potem ogłoszenie go na
    grupie. Dzięki takiemu podejściu zyskasz baze pomysłów - możesz wybrać
    te najlepsze i starać się je zrealizować - inaczej szkoda czasu i szybko
    się zniechęcisz - co już widać po niektórych twoich postach ma czasami
    miejsce.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-03-24 09:23:02
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 00:26:33 UTC+1 użytkownik J-23 napisał:
> [...]
    >
    > Wypadało by jednak poczekać aż ktoś na grupie zacznie komentować
    > dopytywać itp. taki monolog sam ze sobą rozumiem że działa oczyszczająco

    nie jestem twoim kolegą, kolego (ironicznie)
    nie podzielam tez twoich pogladow, i moim zdaniem byloby moze mądrzej gdybys, jesli
    nie mial nic madrego do powiedzenia, zachowal te swoje ordynarnosci i glupotki dla
    siebie, kolego

    usenet powinien byc miejscem dla madrej dyskusji pozbawionych typowych tutaj nieststy
    ordynarnosci i glupotek, a wielu nieststy tutaj jedynie tym potrafi sie pochwalic

    watek jest wydzielony i sluzy wlasnie dyskusji nt roguelika, nie masz nic do
    powiedzenia poza glupotaki - to wypad, znajdz sobie cos co cie interesuje i nie
    zawracaj mi glowy wlasna tepotą - (z czasem przyzwyczajony do pracy na jakims
    poziomie trace toleranbcje dla rozmaitych miernot ktorych tu mamy dużo, sorki ale tak
    to dziala, nie umiesz powiedziec nic na temat = generujesz strate czasu)

  • 14. Data: 2017-03-24 09:24:33
    Od: fir <p...@g...com>

    co do zmeczenia to jest nieststy normalne, trzeba odpoczac i jedzie sie dalej -
    (wlasnie odpoczywam)

  • 15. Data: 2017-03-24 09:34:33
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J-23 <B...@p...fm> wrote:

    > Kolego rozumiem że chcesz się pochwalić własnymi osiągnięciami.

    Kolega tu chyba nowy :)

    Fir jest niestety całkowicie niereformowalny.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2017-03-24 09:42:36
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 09:24:33 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > co do zmeczenia to jest nieststy normalne, trzeba odpoczac i jedzie sie dalej -
    (wlasnie odpoczywam)

    co do bogow, to wlasciwie ich nie mam, w kazdym razie nie na tyle by robic jakies
    bugtrackery - bugi sie oczywiscie pojawiaja w trakcie developmentu (czasem sa nawet
    przykre, ostatnio raz ze dwie godziny nie moglem pojac czemu costam na ekranie jest
    zle (szczegolow juz nie pamietam), poki nie zobaczylem koniec koncow czegos w rodzaju
    literowki, zamiast int bylo float czy cos w tym stylu (cyba dokladnie wlasnie to))
    innym przykladem moglobyc tez to (w sumie nietypowe dla mnie zapetlenie
    na stanach i czytaniu klawiatury) sa to jednak raczej
    z praktycznego punktu widzenia 'spowolnienia' niz bugi ...

    problemy sa inne, jak na obecny moment tak naprawde problemow nie ma zbyt duzo..
    glownym i prawie jedynym
    ktory widze jest chyba wlasnie to zmeczenie (po prostu po zbyt wielu dniach roboty w
    ciagu energiatroche schodzi)
    ale je da sie rozwiazac chyba w klasyczny sposob, trzeba ze tak powiem lekko
    powalczyc ze swoja checia do roboty i zmusic sie do odpoczywania ;-o (a serio czasem
    to wymaga lekkiej sily woli, nie chodzi tyle o chec do roboty co o niepokoj ze jak
    kod lezy odlogiem to jest strata (czasu itd), ale rozum czy doswiadczenie chyba
    wykazuje i udowodnilo mi ze zmusic sie do odpoczywania jest warto)

  • 17. Data: 2017-03-24 13:50:37
    Od: J-23 <B...@p...fm>

    W dniu 24.03.2017 o 09:34, Adam Wysocki pisze:

    > Kolega tu chyba nowy :)
    >
    > Fir jest niestety całkowicie niereformowalny.

    Nie nowy, ale bardzo długo mnie tu nie było :)

    Fir, jak widać ma podejście jakie ma. Skoro lubi monologi które koniec
    końców są bez wartościowe - trudno nic nie poradzimy

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2017-03-24 13:55:41
    Od: J-23 <B...@p...fm>

    W dniu 24.03.2017 o 09:42, fir pisze:

> [...]
    wykazuje i udowodnilo mi ze zmusic sie do odpoczywania jest warto)

    Chodziło mi bardziej o to by wykorzystać bug tracker jako platformę do
    bazy pomysłów które można było by potem wprowadzić w czyn

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2017-03-24 19:13:25
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, March 24, 2017 at 12:26:33 AM UTC+1, J-23 wrote:
> [...]
    >
    > Wypadało by jednak poczekać aż ktoś na grupie zacznie komentować
    > dopytywać itp. taki monolog sam ze sobą rozumiem że działa oczyszczająco

    Nie ma w tym żadnej przesady, można publikować swoje potyczki programistyczne,
    sukcesy, porażki, pomysły, metody rozwoju oprogramowania, przemyślenia,
    radości, smutki i wkurwienia, itd. Jeśli raport z rozwoju oprogramowania
    wykona się na odpowiednim poziomie, a do tego jeszcze fajnie zbeletryzuje, to
    jest całkiem dobre i dla niejednego będzie stanowiło lepszą lekturę niż
    jakiś kryminał czy romans. Problem jedynie w tym, że to się bardziej na
    bloga nadaje, a nie na grupę. Koledze wielokrotnie sugerowaliśmy aby
    założył sobie bloga, a tutaj i w innych miejscach jedynie zrobił sobie
    reklamę poprzez wklejenie linka do tego bloga.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-03-24 22:36:35
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 19:13:27 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    > założył sobie bloga, a tutaj i w innych miejscach jedynie zrobił sobie
    > reklamę poprzez wklejenie linka do tego bloga.

    w czym to mialoby byc lepsze od pisania postow? gdybym pisal bloga czulbym sie
    zobligowany do skladania systematycznych artykulow, grupa jest natomiast lepsza bo
    posty moga miec forme pourywanych notatek na rozne tamety - dla mnie jest to bardziej
    odpowiednie niz blog
    (i tak pisze 1/100 tego co bym mogl gdybym chcial)