  • 11. Data: 2009-07-11 13:15:00
    Temat: Re: rozliczanie czasu pracy programista (praca zdalna)
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Jezeli jest praca do wykonania, to programista wie (w przyblizeniu) ile mu
    to zajmie, a wiec moze powiedziec, za ile to wykona.
    Ale, jak ktos wspomnial, sa rozni pracownicy.
    Jeden robi mnostwo bledow i potrzebuje wiecej czasu na poprawki.
    Inny ma swoje gotowce, wiec ctrl/c/v.
    I tak dalej.
    Gdybym byl zleceniodawca, to przekazalbym specyfikacje jako zapytanie
    ofertowe do kilku zleceniobiorcow i wybralbym... No wlasnie, co tu
    wybrac?;)
    Najtanszego?
    Najszybszego?
    Moze jakies port folio?
    Co do zlecen zdalnych, to sa sytuacje, ze zleceniodawca nie potrafil na
    poczatku okreslic wymagan i przerobki zajmuja tyle czasu, ze nie oplaca sie
    brac tej roboty.

  • 12. Data: 2009-07-12 17:07:18
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > W Ameryce jest take ze facio mowi mi ile godzin przepracowal a ja mu
    > wierze.

    zajebista ta Ameryka

    --
    usenet

  • 13. Data: 2009-07-13 09:00:48
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 12 July, 18:07, "usenet" <k...@g...pl> wrote:
    > "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > zajebista ta Ameryka

    To nie Ameryka jest zajebista, tylko Polska smutna, ze u nas tak sie
    nie da...

    RW

  • 14. Data: 2009-07-13 09:52:47
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    Uzytkownik "Roman Werpachowski" <r...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > To nie Ameryka jest zajebista, tylko Polska smutna, ze u nas tak sie
    > nie da...

    troche nie zrozumiales

    --
    usenet

  • 15. Data: 2009-07-13 10:21:38
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 13 July, 11:52, "usenet" <k...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Roman Werpachowski" <r...@g...com> napisal w
> [...]

    Aleś Ty delikatnie to powiedział, normalnie jak z jakiej ameryki byś
    był i pisał.

    --
    ZZ@private

  • 16. Data: 2009-07-13 14:07:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 03:21:38 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

    f16g2000vbf.googlegroups.com...

    > Aleś Ty delikatnie to powiedział, normalnie jak z jakiej ameryki byś
    > był i pisał.

    Koledze usenet chodzilo pewnie o to, ze AL zyje w kraju-raju...

  • 17. Data: 2009-07-13 14:15:38
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 11 Jul 2009 15:15:00 +0200, Jacek <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Gdybym byl zleceniodawca, to przekazalbym specyfikacje jako zapytanie
    >ofertowe do kilku zleceniobiorcow i wybralbym...

    No i jeszcze gdybys mial mature, to dopiero bys pokazal! A tak -
    przyjdzie czekac jeszcze dwa lata...

    A.L.

  • 18. Data: 2009-07-13 14:32:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-13, Roman Werpachowski <r...@g...com> wrote:

    [...]

    > To nie Ameryka jest zajebista, tylko Polska smutna, ze u nas tak sie
    > nie da...

    Jak się nie da, jak się da? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2009-07-13 14:43:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 11 Jul 2009 07:44:20 +0200, edx <e...@a...pl> wrote:

    >Zliczanie czasu programisty ? Na co?
    >Ktoś tu już napisał, że najefektywniejsze pomysły przychodzą na spacerze
    >z psem, ja wpadam na najlepsze pomysły siedząc na klopie,
    >czy pracodawca za to zapłaci?
    >
    >Lepiej przejść na inne jednostki rozliczeniowe.
    >
    >To nie jest praca "Wiecie, kopiecie stąd do obiadu ..."
    >
    >Jest takie narzędzie CostExpert, które szacuje projekt
    >na podstawie zliczenia punktów funkcji systemu (Functional Points).
    >Punkty przelicza się później na zasoby, osobodniówki etc. etc.
    >Jest sens tego narzędzia używać przy naprawdę dużych projektach, gdzie
> [...]

    Czym wiekszy projekt tym margines bledu jest MNIEJSZY.

    No a jak idzie o "functional points"... Moj kolega mawial: "Dowolny
    problem napisze z dowolnie duza liczba "functional points", powiedz
    tylki ile chcesz"

    A.L.

  • 20. Data: 2009-07-15 08:42:50
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Jul 13, 4:07 pm, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Koledze usenet chodzilo pewnie o to, ze AL zyje w kraju-raju...

    A na to bym nie wpadł. Faktycznie jakoś tam inaczej, ale Prozac
    zobowiązuje do tego raju.

    --
    ZZ@private