  • 21. Data: 2009-07-21 10:03:33
    Temat: Re: rozliczanie czasu pracy programista (praca zdalna)
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:b1ce5518iiroecpri5f9cnela684jdu0pu@4ax.com...

    > W Ameryce jest take ze facio mowi mi ile godzin przepracowal a ja mu
    > wierze.

    Mogę potwierdzić, że Pan AL ma tu w 100% słuszność.
    Przez 3 lata pracowałem zdalnie (siedząc w Polsce) dla klientów
    w USA i Kanadzie i jedynie co robiłem to tworzyłem plik tekstowy
    z raportem o takich kolumnach:

    data | liczba godzin | zadanie

    Na koniec miesiąca, lub co dwa miesiące, e-mailowałem pliczki
    do klienta/zamawiającego wraz z sumarycznym bardziej
    formalnym invoice'em i w ciagu paru dni kasa była na koncie.

    Tak tam to działa i nie ma co się nabijać z Pana AL, w tej kwestii.

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 22. Data: 2009-07-27 18:17:41
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 10 Lip, 14:13, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > W Ameryce jest take ze facio mowi mi ile godzin przepracowal a ja mu
    > wierze.
    >
    > Chyba sie w Polsce nie przyjmie

    Ja nie znam innego sposobu, chociaż częściej oczekuje się, że
    podwykonawca wyceni swoją pracę z góry. Tzw. godzinki nie są
    (wg mojego rozeznania) bardzo popularne, ale jak już się zgadzają
    to robi się to tak jak piszesz.

    Pozdrawiam,
    Wit