  • 51. Data: 2004-06-03 17:34:44
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl>
    zapodał(a):
    > Andrzej Bursztynski napisał(a):
    >
    > [...]
    > Hehe, bardzo wygodna argumentacja zza zaslony TOP SECRET ;) Swoja droga
    > czytalem kiedys w ktorym z tygodnikow politycznych, ze nasza kochana
    > administracji ma zwyczaj ukrywac za ta zaslona nawet banalne sprawy - to
    > taka odmiana zasady RWD :)
    > Tak czy inaczej, z racji swojej pracy, mam kontakty i z firmami panstwowymi
    > (oraz urzedami panstwowymi), i z firmami prywatnymi - roznice sa widoczne
    > golym okiem na korzysc tych ostatnich ;)

    Wiesz, to jest tak... Jeżeli na górze się nic nie zmieni, to i w niższych instancjach
    będzie
    to samo, bo tylko spełnia się wymagania. Tyle.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 52. Data: 2004-06-03 18:22:33
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    januszek wrote:
> [...]
    > zwyczaj ukrywac za ta zaslona nawet banalne sprawy - to taka odmiana zasady RWD :)

    Ty lepiej odpowiedz na pytania, zamiast je zręcznie wycinać - zapoznałeś się
    z materiałami? Nie ma tam żadnego "top secret" ani nawet "zastrzeżone", jakbyś
    pofatygował się i poznał ustawę, to byś wiedział co można i jak nią ochraniać.
    Do (chyba) 1997 rzeczywiście urzędasy zupełnie uznaniowo mogły kwalifikować wg.
    często własnego widzimisię. Ale od czasu tej ustawy tak nie jest i wierzyć mi
    się nie chce, że ktoś kto rzekomo "ma kontakty i z firmami panstwowymi" jej nie
    zna ani dopuszczenia na najniższym poziomie nie posiada.

    Ale Ty wolisz sobie ot tak - pofanzolić ogólnie. Dość powszechny zwyczaj,
    więc sam nie wiem czemu się dziwię.

    > Tak czy inaczej, z racji swojej pracy, mam kontakty i z firmami panstwowymi (oraz
    > urzedami panstwowymi), i z firmami prywatnymi - roznice sa widoczne golym okiem
    > na korzysc tych ostatnich ;)

    Jak porównujesz na "gołe oko" to zaiste ta dyskusja sensu żadnego nie ma.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 53. Data: 2004-06-04 14:56:29
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> w artykule
    <news:c9lorn$ktk$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:c9l2b8$fsk$1@news.onet.pl...

    [...ciach wszystko, bo się czytać nie daje...]

    Zastanów się co robisz. Na zwróconą przy okazji rzeczową uwagę
    odpowiedziałeś złośliwie i zacząłeś bić pianę, zamiast poprawić, co
    trzeba. Ponieważ do tej pory tego nie poprawiłeś, więc bardzo grzecznie
    Cię proszę, żebyś swoje bunty poszedł wyrażać na pl.test.
    Tu możesz wrócić, kiedy zechcesz dyskutować zgodnie z netykietą i tematyką
    grupy (tak, sam zacząłeś off topic), jednak nie tylko o netykietę chodzi.
    Nie instalując aktualizacji narażasz się na ataki szkodników, które włażą
    niezałatanymi dziurami w używanych przez Ciebie programach, a wpuszczając
    szkodniki do siebie narażasz nie tylko swój komputer, ale też komputery
    swoich znajomych i wszystkich, których adresy mailowe masz gdziekolwiek na
    dysku.

    Jeśli mamy pozostać w tematyce grupy - osoby postępujące podobnie do
    Ciebie są prawdziwym problemem polskiego internetu.
    Żeby nie było wątpliwości - nie mam na myśli tylko i wyłącznie zagrożenia
    ze strony wirusów.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 54. Data: 2004-06-05 09:06:26
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> napisał(a):
    > Zastanów się co robisz. Na zwróconą przy okazji rzeczową uwagę
    > odpowiedziałeś złośliwie i zacząłeś bić pianę, zamiast poprawić, co
    > trzeba.

    Moj drogi, to nie bylo zlosliwie, tylko zartem. Sugerowac to mogl chociazby
    'ton' mojej wypowiedzi, w ktorej bez problemu (gdybys uwaznie sie przyjzal)
    znalazlbys ';-)'. Znasz sie na zartach? Jak widze - nie.

    > Ponieważ do tej pory tego nie poprawiłeś, więc bardzo grzecznie
    > Cię proszę, żebyś swoje bunty poszedł wyrażać na pl.test.

    Staralem sie grzecznie, ale widocznie jestes tak rozdrazniony, zdesperowany
    i pelen emocji, ze nie widzisz nic procz "bicia piany" w odwecie na "bicie
    piany" jednego z 'Twoich kolegow'. Wrzuc sobie na luz i przestan gnebic
    siebie, mnie i reszte grupy postami, ktore moglbys zamienic w e-mail
    skierowany prywatnie pod moj adres.

    Ja juz sie zastanowilem, co robie. Teraz kolej na Ciebie.

    > Tu możesz wrócić, kiedy zechcesz dyskutować zgodnie z netykietą i

    [ciach]

    > Jeśli mamy pozostać w tematyce grupy - osoby postępujące podobnie do
    > Ciebie są prawdziwym problemem polskiego internetu.

    Jezeli osoby postepowalyby podobnie do mnie, to wszystko byloby w porzadku.
    Nie upieram sie przy swoim i czytnik, na przekor temu co napisales wyzej -
    ustawilem juz dawno, a ze nie pisze tutaj, to nie znaczy, ze tego nie
    zrobilem. Wiec sie szanownie ode mnie odczep.

    > Żeby nie było wątpliwości - nie mam na myśli tylko i wyłącznie
    > zagrożenia ze strony wirusów.

    To temat na kolejny watek. Przy okazji - nie uwazam, ze brak programu
    antywirusowego oraz uzywanie IE i OE jest gwarancja 'zlapania'
    _jakiegokolwiek_ z wirusow.

    Mimo Twojego zaslepienia wobec tego, co i jak pisze - pozdrawiam,

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl