  • 31. Data: 2017-11-27 15:11:31
    Temat: Re: sensowny zestaw głośników?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 07:37, JaceK pisze:

> [...]
    > wrażenia dźwiękowe i audiofilem nie jestem, ale chciałbym aby takie
    > niewielkich rozmiarów kolumny mnie nie jakoś specjalnie nie
    > zniechęcały do słuchania lub zmuszały do wyłączenia/przełączania na
    > inny kanał ze względu na zniekształcenia lub zbytnie przycinanie
    > pasma. Nie chcę się męczyć słuchając czegoś lub zerkając na film.
    >
    > Widzę, że pojawiło się dużo odpowiedzi w tym wątku. Chciałbym
    > podziękować w tym poście tym, którzy się pochylili nad tematem, mam co
    > czytać i przeglądać. Jak macie jeszcze jakieś propozycje to piszcie,
    > za dotychczasowe opinie i propozycje dziękuję!

    Czekaj. Może ktoś napisze, że Ci podaruje fajne głośniki za darmo. ;-)

    --
    animka

  • 32. Data: 2017-11-27 17:01:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > co czytać i przeglądać. Jak macie jeszcze jakieś propozycje to
    > piszcie, za dotychczasowe opinie i propozycje dziękuję!

    A nie masz przypadkiem w tym pokoju jakiegos innego sprzetu grajacego?
    Bo wtedy to moze jakis transmiter bluetooth?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 33. Data: 2017-11-27 18:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dominik Ałaszewski D...@g...pl.invalid ...

    > Moc głośników do prądu z gniazdka? Niemalże nijak.

    > Nie wnikając już, ile to jest "chwila" przy obliczamiu parametru
    > Podziel Moc Przez Osiemdziesiąt (PMPO), to ogólnie i z grubsza
    > moc głośnika jest to moc elektryczna, jaką można obciążyć głośnik
    > bez ryzyka jego zniszczenia.
    >
    > Więc można podłączyć głośniki o mocy 100W do wzmacniacza, który odda
    > do nich maks. 10W (a z sieci pobiera wtedy powiedzmy 20W).
    >
    > I nigdzie tu nie ma żadnego oszustwa :-)

    To nie była podana moc PMPO - na to oszustwo jestem wyczulony.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 34. Data: 2017-11-27 18:21:17
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.11.2017 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > To nie była podana moc PMPO - na to oszustwo jestem wyczulony.

    Ale czy PMPO, czy RMS- to moc, którą _można_ dostarczyć
    do głośników (bez szkody dla nich).

    To nijak nie implikuje mocy zastosowanego wzmacniacza,
    a tym bardziej poboru prądu z sieci.

    Zatem jak pożyczysz od sąsiada kolumny 100W i podepniesz
    je do swojego wzmacniacza o maks. mocy wyjściowej 2x5W,
    to rzeczony wzmacniacz z sieci weźmie maksymalnie
    pewnie jakieś 30 W. Moc głośników 2x100W, moc pobierana
    z sieci 30W (dużo mniejsza).

    Prościej wytłumaczyć nie umiem.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 35. Data: 2017-11-27 19:01:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > to rzeczony wzmacniacz z sieci weźmie maksymalnie
    > pewnie jakieś 30 W. Moc głośników 2x100W, moc pobierana

    Ok, tylko ze to był komplet - głosniki razem z wbudowanym wzmacniaczem.
    Wieza tez była kompletem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 36. Data: 2017-11-27 19:40:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JaceK pisze tak:

    > to trochę basów chciałbym usłyszeć

    Kup sobie bolero tonsil to usłyszysz trochę basów ;)

    https://www.olx.pl/oferty/q-bolero-200/

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 37. Data: 2017-11-27 19:51:58
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.11.2017 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > Ok, tylko ze to był komplet - głosniki razem z wbudowanym wzmacniaczem.
    > Wieza tez była kompletem.

    No i? Nie wolno w komplecie dać głośników, które są w stanie
    znieść dużo wyższą moc, niż jest w stanie dostarczyć
    wzmacniacz?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 38. Data: 2017-11-27 20:03:16
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.11.2017 Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > No i? Nie wolno w komplecie dać głośników, które są w stanie
    > znieść dużo wyższą moc, niż jest w stanie dostarczyć
    > wzmacniacz?

    Dla jasności i podsumowania: to, że moc pobierana z sieci
    jest znacząco mniejsza, niż podawana przez producenta moc
    głośników nie oznacza, że moc głośników jest podana nierzetelnie.
    Tylko i aż tyle.

    Z kolei dowolny wynik tego porównania nie implikuje,
    że taki zestaw jest cokolwiek wart. Niestety producenci
    mają konsumentów za idiotów, którzy jedynie co potrafią,
    to porównać dwie liczby, stwierdzić która jest większa,
    a urządzenie z większą liczbą uznać za "lepsze".
    Skoro ta strategia jest dalej na topie, to widać
    się sprawdza.

    Dlatego też matryce 16 Mpix są "lepsze" od 8 Mpix,
    a głośniki 100W "lepsze" od 1W.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 39. Data: 2017-11-28 05:01:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > jest znacząco mniejsza, niż podawana przez producenta moc
    > głośników nie oznacza, że moc głośników jest podana nierzetelnie.

    Ale jak kupujesz zestaw głosników 50W to kto powiedział ze to głosnikisa
    50W a wzmacniacz jest 10W?
    Jezeli tak jest to nalezałoby to w opisie napisac a jezeli pisze sie
    tylko 50W to wtedy nalezy załozyc ze i jedno i drugie jest 50W.

> [...]
    > Skoro ta strategia jest dalej na topie, to widać
    > się sprawdza.
    >
    > Dlatego też matryce 16 Mpix są "lepsze" od 8 Mpix,

    Tu oczywiście masz racje, co nei zmienia faktu ze takie poczynania nalezy
    uznawac i jasno nazywac OSZUSTWEM.
    Ja omawiany zestaw głosników kupiłem za poleceniem, przetestowałem,
    uznałem ze lipa i odesłałem oczywiscie na koszt sprzedajacego.
    Jakby zrobiło tak 50% kupujacych to moze byłaby szansa na zmiane?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 40. Data: 2017-11-28 17:49:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-11-27 o 20:03, Dominik Ałaszewski pisze:

    > producenci
    > mają konsumentów za idiotów, którzy jedynie co potrafią,
    > to porównać dwie liczby, stwierdzić która jest większa,
    > a urządzenie z większą liczbą uznać za "lepsze".

    Daleko nie trzeba szukać. ;)
    Choćbyś nie wiem jak długo tłumaczył...

    > Skoro ta strategia jest dalej na topie, to widać
    > się sprawdza.
    >
    > Dlatego też matryce 16 Mpix są "lepsze" od 8 Mpix,
    > a głośniki 100W "lepsze" od 1W.

    Głośniki muszą być "komputerowe". :D

    --
    Akarm