  • 11. Data: 2015-07-27 00:16:41
    Temat: Re: "sieciofilski" kabelek ;-)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Jul 2015 14:10:19 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Rzuć linkiem do archiwum googli bo jakoś nie przypominam sobie tego
    "coś
    > w tym może być"

    Uważasz, że nie mogą istnieć źle zaprojektowane układy cyfrowe
    zakłócające tor analogowy oraz takie co zakłócają mniej? Linka nie
    posiadam ale o ile mnie pamięć nie zawodzi konkluzja dążyła w tym
    celu.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-07-27 09:30:02
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-07-25 o 21:05, Marek pisze:

    > Audiofilskiego kabla USB za 450 funtów nic nie przebije:
    >
    > http://www.pocket-lint.com/news/129399-meet-the-480-
    usb-cable-from-computer-audio-design-an-audiophile-s
    -dac-dream

    A może taki kabelek?

    http://www.analogueseduction.net/nordost-mains-cable
    s/ndvalic[1][2][3].html

  • 13. Data: 2015-07-27 09:43:22
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-07-27 o 09:30, robot pisze:

    usb-cable-from-computer-audio-design-an-audiophile-s
    -dac-dream

    > A może taki kabelek?
    >

    > http://www.analogueseduction.net/nordost-mains-cable
    s/ndvalic[1][2][3].html

    Kurna, link się rozsypał

    chodzi o to:

    http://www.highendcable.co.uk/Nordost%20ODIN%20Power
    %20Cords.htm

  • 14. Data: 2015-07-27 09:51:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Monday, July 27, 2015, 9:43:22 AM, you wrote:

    usb-cable-from-computer-audio-design-an-audiophile-s
    -dac-dream
    s/ndvalic[1][2][3].html
    > Kurna, link się rozsypał

    U mnie działa.

    > chodzi o to:
    > http://www.highendcable.co.uk/Nordost%20ODIN%20Power
    %20Cords.htm

    Fajniejsze są głośnikowe:
    http://www.analogueseduction.net/category-356/ndvali
    c%5B1%5D%5B2%5D%5B2%5D.html

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2015-07-27 10:51:25
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:1043999146.20150727095149@pik-net.pl.invalid...

    usb-cable-from-computer-audio-design-an-audiophile-s
> [...]

    Panowie!
    Ale te kable są do dupy! brzmią jak stare Bambino - tak się składa, że
    koszulki termokurczliwe na końcach nie są sezonowane w klimatyzowanym
    autoklawie, przez 90 dni, przez co drastycznemu stłumieniu ulega średnica,
    rozmywa się baza i w ogóle, brzmienie jest takie suche jakieś, "jak
    Bambino".

    PS. Nawiązując do kabli SP-DIF 75 ohm - myślałem, że kabla antenowego po
    16PLN za metr nic nie przebije, a tu proszę... pewnie jakbym zastosował do
    nadawania przez radio, to elektrony z anteny wylatywały by bardziej
    uporządkowane, z polaryzacją stawiającą się w opozycji do zakłóceń, dzięki
    czemu lepiej by się łowiło de-iks-y... pardon, za mało snobistycznie
    brzmi... di-eks-y.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100

  • 16. Data: 2015-07-27 11:20:33
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > zakłócające tor analogowy oraz takie co zakłócają mniej? Linka nie
    > posiadam ale o ile mnie pamięć nie zawodzi konkluzja dążyła w tym celu.

    W tym konkretnym przypadku (audiofilska karta SD) strona cyfrowa (a
    konkretnie sama karta SD) nie ma wpływu na szumy po stronie analogowej.
    Choćby nie wiem jak ją spieprzyli.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 17. Data: 2015-07-27 12:16:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akond ze Skwak" napisał w wiadomości grup
    >Co się dziwicie.
    >Normalnie.
    >Ma gość do wyprania trochę PLN-ów to robi co może.
    >Podzieli się z US VAT-em a reszta mu zostanie.

    A nazwa Conrad Electronic to tak dla zmyly ?

    Moze i mialbys racje ... ale ile tych kabli mu sie sprzedalo ?

    Choc w komentarzach faktycznie ciekawostki
    http://allegro.pl/szklo-zapasowe-do-lampy-naftowej-p
    etromax-i5504621442.html
    http://allegro.pl/kabel-usb-2-0-hama-do-ipoda-iphone
    -a-ipada-i5531613680.html
    http://allegro.pl/koncowki-do-szczoteczki-braun-oral
    -b-pulsonic-2szt-i5469263373.html

    J.

  • 18. Data: 2015-07-27 12:36:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Jul 2015 09:30:02 +0200, robot <r...@o...pl> wrote:
    usb-cable-from-computer-audio-design-an-audiophile-s
    -dac-dream
    > A może taki kabelek?

    Pass :-)

    --
    Marek

  • 19. Data: 2015-07-27 12:38:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Jul 2015 10:20:33 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > W tym konkretnym przypadku (audiofilska karta SD) strona cyfrowa (a
    > konkretnie sama karta SD) nie ma wpływu na szumy po stronie
    analogowej.
    > Choćby nie wiem jak ją spieprzyli.

    Nic mi nie pozostaje jak odesłać do archiwum, były linki do analiz w
    jakich okolicznościach jednak może.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2015-07-27 14:16:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, July 27, 2015, 12:16:11 PM, you wrote:

> [...]
    > Moze i mialbys racje ... ale ile tych kabli mu sie sprzedalo ?
    > Choc w komentarzach faktycznie ciekawostki

    Co Ci przeszkadza w tym szkle?

    > http://allegro.pl/kabel-usb-2-0-hama-do-ipoda-iphone
    -a-ipada-i5531613680.html
    > http://allegro.pl/koncowki-do-szczoteczki-braun-oral