  • 21. Data: 2015-07-27 16:46:43
    Temat: Re: "sieciofilski" kabelek ;-)
    Od: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 27.07.2015 o 12:38, Marek pisze:
    > analogowej.
    >
    > Nic mi nie pozostaje jak odesłać do archiwum, były linki do analiz w
    > jakich okolicznościach jednak może.

    Wszystko zależy od tego kto te analizy robił... :-P

    G.B.

  • 22. Data: 2015-07-27 18:01:44
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W tym konkretnym przypadku (audiofilska karta SD) strona cyfrowa (a
    > konkretnie sama karta SD) nie ma wpływu na szumy po stronie analogowej.

    Ale tu nie o szumy chodzi. Urzadzenie zapisujace dzwiek i/lub obraz moze
    miec maly buforek, a danych duzo i leca nieublaganie caly czas. Jak sie
    karta zamysli, to moze zgubic troche danych przy zapisie i dzwiek
    dostanie czkawki, albo obraz sie zamrozi/wypikseluje.
    Taka ciekawostka: mam 2 karty SD, obie klasy 10 i jedna sie formatuje w
    kamerze kilka s, druga z minute. Ta 2 jest mniejszej pojemnosci niz 1
    (32 i 16 GB). W dzialaniu obie nie wykazuja problemow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2015-07-28 00:53:15
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > karta zamysli, to moze zgubic troche danych przy zapisie i dzwiek
    > dostanie czkawki, albo obraz sie zamrozi/wypikseluje.

    Litości, karta może się zamyślić w czasie zapisu jak blok weryfikacji
    nie przejdzie i ponowi procedurę lub zrobi relokację, odczyt nie może
    mieć opóźnień jeśli karta jest sprawna. Inna sprawa że chyba każde
    urządzenie ma tyle własnego RAM'u że ma bufor na kilka sekund

    > Taka ciekawostka: mam 2 karty SD, obie klasy 10 i jedna sie formatuje w
    > kamerze kilka s, druga z minute. Ta 2 jest mniejszej pojemnosci niz 1
    > (32 i 16 GB). W dzialaniu obie nie wykazuja problemow.

    To wygląda jak różnica między formatowaniem szybkim a pełnym. System
    plików może inny?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 24. Data: 2015-08-02 09:35:11
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 27-07-15 o 10:51, ACMM-033 pisze:

    > PS. Nawiązując do kabli SP-DIF 75 ohm - myślałem, że kabla antenowego po
    > 16PLN za metr nic nie przebije, a tu proszę... pewnie jakbym zastosował
    > do nadawania przez radio, to elektrony z anteny wylatywały by bardziej
    > uporządkowane, z polaryzacją stawiającą się w opozycji do zakłóceń,
    > dzięki czemu lepiej by się łowiło de-iks-y... pardon, za mało
    > snobistycznie brzmi... di-eks-y.

    Mam przyjaciela, zresztą Anglika, faceta wprost wybitnego w kwestii ham
    radio.
    Najlepsze cewki nawija na rurach kanalizacyjnych z PCV.
    I osiąga na nich łączności, a to z Antarktydą, a to z wyspami Hula-Gula.
    Wzmacniacze robi sam oczywiście.Na starych wojskowych lampach.
    Za zasilacze robią stare zasilacze z PCetów, które namiętnie kolekcjonuje.
    Lubił też chodzić po podwarszawskich lasach.
    Bo tam było najwięcej starych telewizorów z pierwszorzędnymi rdzeniami
    ferrytowymi do wyjęcia.