  • 11. Data: 2016-07-24 11:49:55
    Temat: Re: silniki
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-24 o 02:32, AlexY pisze:
    > Bo platformowego starasz się uświadamiać, my już daliśmy z tym spokój bo
    > jest odporny na wszelką logikę.
    Też już kiedyś próbowałem, ale może trzeba mu przypomnieć czasami?
    Ludzie się starzeją, zmieniają poglądy, choć jak widać nie mądrzeją :)

  • 12. Data: 2016-07-24 12:32:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to moze chociaż jakaś podpowiedź?

  • 13. Data: 2016-07-24 13:38:03
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jawi pisze:
    > Też już kiedyś próbowałem, ale może trzeba mu przypomnieć czasami?
    > Ludzie się starzeją, zmieniają poglądy, choć jak widać nie mądrzeją :)

    Tego argumentu używają jehowi żeby nawiedzać ludzi co roku po domach.
    IMHO bez sensu. Ale jak czujesz potrzebę zbawienia platformowego to się
    nie krępuj.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 14. Data: 2016-07-25 10:28:21
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-24 o 13:38, AlexY pisze:

    > Tego argumentu używają jehowi żeby nawiedzać ludzi co roku po domach.

    A do mnie już od dawna nie przychodzą. Tracę przez to poczucie swojej wartości.
    Ciekawe czy można ich zamawiać telefonicznie, tak jak taksówki.

  • 15. Data: 2016-07-25 10:57:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >to moze chociaż jakaś podpowiedź?

    ja ci dam bardzo cenna: spierd..aj

  • 16. Data: 2016-07-25 17:58:13
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>