  • 11. Data: 2017-02-22 11:36:36
    Temat: Re: składowanie opon / kół
    Od: z <...@...pl>

    > Jak to sa faktycznie zalecenia powaznej firmy od gumy a nie czyjas radosna
    tworczosc to napisali prawde. Najglupszy inzynier w tej firmie jest madrzejszy od
    najmadrzejszego wulkanizatora czy kogos na tej grupie.

    Pewnie ma rację. Tak samo jak z napełnianiem kół azotem :-)

  • 12. Data: 2017-02-22 11:49:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > Z tego co pamiętam w oponeo przechowują ukośnie "w X" i twierdzą, że tak
    > jest właściwie. Można wyguglac fotki np:
    > http://bit.ly/2lKFtST

    W takim sposobie ułożenia więcej opon mieści się w pojemniku magazynowym i
    opony wzajemnie się klinują i zabezpieczają przed wypadnięciem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2017-02-22 11:50:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 lutego 2017 11:46:17 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > W takim sposobie ułożenia więcej opon mieści się w pojemniku magazynowym i
    > opony wzajemnie się klinują i zabezpieczają przed wypadnięciem.

    I to jedyny powód a nie żadne tam magiczne "specjalne przechowywanie opony"

  • 14. Data: 2017-02-22 12:05:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    >W takim sposobie ułożenia więcej opon mieści się w pojemniku
    >magazynowym i opony wzajemnie się klinują i zabezpieczają przed
    >wypadnięciem.

    ladnie ulozone ... ale ciekaw jestem czy naprawde wiecej sie zmiesci.

    No i gdzie ten najglupszy inzynier z fabryki, ktory je co miesiac
    obraca :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-02-22 12:13:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 lutego 2017 12:05:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > ladnie ulozone ... ale ciekaw jestem czy naprawde wiecej sie zmiesci.

    Ikea swoje produkty dokładniej pakuje.

  • 16. Data: 2017-02-22 13:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > te porady dotycza raczej przechowywania długookresowego ...

    Co to znaczy długookresowe w przypadku opony kiedy czas jej zycia nie jest
    az taki długi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 17. Data: 2017-02-22 13:26:03
    Od: p...@g...com

    --Ale czy oni tych demo nie sprzedaja po obnizonej cenie ?

    a faktycznie 20% rabatu jak miesiac stoi i 10% za kolejny miesiac :-)

    P.

  • 18. Data: 2017-02-22 13:28:22
    Od: p...@g...com

    -- Co to znaczy długookresowe w przypadku opony kiedy czas jej zycia nie jest
    az taki długi?

    moje opony zyja max 2 sezony, opony mojego tescia umieraja ze starosci czyli wychodzi
    ze dlugookresowy jest gdzies pomiedzy :-)

    P.

  • 19. Data: 2017-02-22 14:36:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemekj napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Ale czy oni tych demo nie sprzedaja po obnizonej cenie ?
    >a faktycznie 20% rabatu jak miesiac stoi i 10% za kolejny miesiac :-)

    W Polsce ?

    Mam wrazenie, ze tam kilka stoi stale, a klient to dostaje prosto z
    dostawy.
    A po roku czy pol wyprzedaja demo.

    W USA chyba inne zwyczaje.

    J.