eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › skoda 1.4 TSI 85 KM
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2013-01-11 09:09:28
    Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-01-10 15:03, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Thu, 10 Jan 2013 07:01:28 +0000 (UTC), mierzvoj napisał(a):
    >
    >> witam czy mozna obawiac sie, ze nowy samochod z tym silnikiem bedzie
    problematyczny
    >> w kwestii awarii silnika? pozdrawiam
    >
    > Swoją drogą, to bardzo dziwne parametry ma ten silnik.
    >
    > 85KM to w sumie niewiele jak na wolnossący silnik o tej pojemności, a tu
    > jeszcze turbo i takie nic?
    >
    > Fiat miał 86KM z 1.2 i to z 15 lat temu.
    >
    Może VW chodziło o to żeby nie wypalało dziur w tłokach, skoro 1,4 TSI
    zrównali mocą z 1,4 16V które tłuką już ładnych parę latek ;)

    Pozdro !


  • 22. Data: 2013-01-11 09:54:27
    Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Jan 2013 09:09:28 +0100, Cezary Daniluk

    > Może VW chodziło o to żeby nie wypalało dziur w tłokach, skoro 1,4 TSI
    > zrównali mocą z 1,4 16V które tłuką już ładnych parę latek ;)

    Po prostu założyciel wątku się klepnął.
    Zapewne chodziło o 85 kW :P

    --
    Pozdor Myjk


  • 23. Data: 2013-01-11 09:56:12
    Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Jan 2013 16:59:25 +0100, J.F

    >>>>Ciągnąć to i mój jakoś ciągnie.
    >>>>Tylko niezbyt kulturalnie. :P
    >>> A ten kulturalnie..
    >>Owszem. Tym mnie własnie uwiódł.
    > Ale ja tu o dieslu opla pisalem.

    A, w takim razie nie wierzę. :P Jeździłem dieslem Insigni z AT, było
    porównywalnie jak w mojej Mazdzie 6. Diesel klepie i zawsze będzie klepać
    (warczeć) przy butowaniu. Taka jest technologia i koniec.

    >>To masz chyba jakieś gumowe, "deczko" przytłumione
    >>ucho albo rozpatrujesz optymalny wariant, tj. obroty
    >>spoczynkowe w granicy 1,5 do 2,5k obrotów
    > No ale tak sie jezdzi, no powiedzmy do 3k rpm.

    W czasie przyśpieszania hałas jest większy niż w TFSI.
    W spoczynkowym ciągnięciu też jest, niewiele ale zawsze, ciszej.

    > No to widac ford potrafi lepiej wyciszyc kabine.

    Jest taka opcja, aczkolwiek szczerze w to wątpię. Raczej nie chcesz
    dopuścić do siebie faktu, że gówniana Octavka może lepiej i ciszej jechać
    niż Mondeo czy M6. :P Też się wkurzam -- ale już się pogodziłem. :P

    >>> Moze tylko glosniej ... ale z benyzna ze
    >>> sredniej polki w trasie moze konkurowac.
    >>Pytanie podstawowe brzmi: jechałeś,
    >> choćby taką Octavią, z TFSI?
    > Nie

    Więc najpierw zasiądź, a potem podyskutujemy. :P

    Też do niedawna broniłem diesla, bo żeby z wolnossaka wycisnąc nominalną
    moc, to trzeba było wykręcić na 4-5k -- a wtedy faktycznie zaczynał się
    hałas. Ale TFSI to inna bajka.

    > ale jesli jest znacznie ciszej, to ta octavia nie
    > jest ze sredniej polki, tylko z dobrej :-)

    Na to wychodzi.

    > P.S. Osobiscie nie lubie zbyt cichych samochodow - lubie
    > slyszec silnik w czasie jazdy. Cicho, ale jednak slyszec.

    Ja bym najchętniej jeździł elektrykiem. :P

    --
    Pozdor Myjk


  • 24. Data: 2013-01-11 11:57:53
    Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup
    Thu, 10 Jan 2013 16:59:25 +0100, J.F
    >> No to widac ford potrafi lepiej wyciszyc kabine.

    >Jest taka opcja, aczkolwiek szczerze w to wątpię. Raczej nie chcesz
    >dopuścić do siebie faktu, że gówniana Octavka może lepiej i ciszej
    >jechać
    >niż Mondeo czy M6. :P Też się wkurzam -- ale już się pogodziłem. :P

    Ale ja nie twierdze ze jezdzi ciszej niz Octavia.
    Jezdzi jak dla mnie wystarczajaco cicho, mozna jechac 120 i rozmawiac
    nie podnoszac glosu,
    a sam odglos silnika w zaden sposow nie przypomina klekotu.
    I naprawde mozna by odglos tego diesla pomylic z wieloma srednio
    glosnymi benzyniakami.

    Musze sprobowac nagrac ... tylko teraz same ambitne telefony, z
    wycinaniem szumow :-)


    >> P.S. Osobiscie nie lubie zbyt cichych samochodow - lubie
    >> slyszec silnik w czasie jazdy. Cicho, ale jednak slyszec.

    >Ja bym najchętniej jeździł elektrykiem. :P

    A mnie jednak przeszkadza brak "sprzezenia zwrotnego" :-)

    J.


  • 25. Data: 2013-01-11 22:06:16
    Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
    Od: "moophone_" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:kcoh8i$pgc$...@n...task.gda.pl...

    >> W cenniku skody jest opcja Twin Power (LPG) dla 1.4 TSI/90 kW (122 KM)
    >> więc pewnie się da (inna kwestia, czy się to opłaci).
    >>
    >>
    >>
    > Pewnie na 4 wtryski gazu jeden wtrysk benzyny, albo coś na tą modłę :) bo
    > inaczej to ja tego nie widzę.
    >
    > Pozdro !
    >
    > PS:
    > Ciekawe jak to wychodzi w kosztach użytkowania ?


    Z tego co pamietam, jedyna i najwieksza roznica od "klasyczej" instalacji
    wtrysku gazu byla taka, iz Skodach TSI z fabryczbym LPG na biegu jalowym
    zasilanie jest benzyna ;)
    Oszczednosc napewno mniejsza...

    Link:
    http://www.skoda-auto.pl/oferta/auto-z-lpg


    Pozdr
    Mirek



strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: