    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: smarowanie srub
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 10 Mar 2018 19:36:03 +0100

    Od zawsze smarowalem sruby mocujace felgi, i nigdy nie bylo klopotow,
    a dzis patrze - w dwoch kolach mi po srubie brakuje.

    opony byly zmieniane w listopadzie.
    -nie wolno smarowac ? w tym aucie wczesniej ... nie pamietam, moze i
    nie byly,

    -gumiarz nie dociagnal ? 5 srub, mozna sie pomylic.

    -ktos mnie nie lubi ?
    -ktos chcial kola ukrasc ? Zwykle stalowe.

    -komus dwoch srub brakowalo ?

    Pozostale sruby trzymaja, ale ze dwie udalo mi sie troche dokrecic.
    Klucza dynamometrycznego nie mam, dokrecam "na reke" :-)

    J.