  • 41. Data: 2019-11-12 21:07:49
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Piotr Wyderski wrote on 12.11.2019 10:43:

    > Chyba właśnie niespecjalnie. Ostatnio gazety donosiły, że Agencja
    > Wywiadu zaczęła poszukiwać kandydatów na swoich Bondów na targach pracy,
    > więc musi być naprawdę cienko.

    Oni szukają ludzi w ten sposób już od przynajmniej 15 lat. Wtedy
    wywieszali ogłoszenia na uczelniach, ale dla niepoznaki podpisywali się
    jako ABW.

  • 42. Data: 2019-11-12 21:08:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-12 o 20:55, Cezary Grądys pisze:

    > To samo chciałem napisać! Kandydaci, są pewniejsze zawody niż UBek!

    Ale UBek to nie tylko zawód. Czasami to bywa mentalność lub hobby.

    Jak byłem młody to w okolicy kręcił się taki Tadziu co to wszystkich
    podpierdalał. Wszędzie się wpierdzielił, aby zobaczyć co, kto, komu, za
    ile i dlaczego, a później biegał na milicję i o wszystkim donosił. Ile
    się wpierdalu nadostawał to głowa mała. Nawet milicjanci do których
    biegał z donosami go nie lubili i czasami mu dopierdzielili pałami za to
    kapusiostwo. Milicjanci przecież też byli ludźmi i byli sąsiadami. Ale
    Tadziu był niezłomny.

  • 43. Data: 2019-11-13 00:16:32
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 10:43, Piotr Wyderski pisze:
    > oferowali niewiarygodną kwotę 4500 zł.Nie mam pojęcia, co trzeba mieć
    > w głowie, by się na takich warunkach zaciągnąć do ubecji. Tester
    > oprogramowania dostaje więcej na start, a umrze we własnym łóżku. A
    > jak ustrój się zmieni, to emeryturkę zabiorą.

    Piotruś-Pan, dorośnij!
    Ty myślisz, że Oni żyją z tej pensyjki?? Każda taka "służba", co już
    nieco dłużej działa, degeneruje się do organizacji para-przestępczej!
    Całą pozyskiwaną wiedzą mniej chętnie dzielą się ze zwierzchnią władzą
    cywilną, a duuużo skwapliwiej ją po prostu *prywatyzują*! Czyli używają
    do tego, aby odnieść korzyści jak najbardziej materialne. Handlują tym
    /towarem/ gdzie się tyko da, a największy na to popyt jest wśród
    zdeklarowanych kryminalistów. Wpływy za to *wielokroć* przekraczają
    nominalne pensje!

    Owe służby już mocno /zdegenerowane/ cierpią jeszcze na inną
    przypadłość: gra operacyjna. Ciągną ją, i ciągną, i jakoś ich nie
    najdzie, aby przekuć to w... aresztowania. Bo mają z tej "gry" liczne
    profity, też materialne! To wręcz nałóg: siedzieć w środku jakiejś
    szajki, i delektować się tym, że się *wie*! I nic, a nic z ową wiedzą
    nie robić, bo przecież wtedy "gra" by się skończyła! I żal, och, och,
    jaki żal!

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 44. Data: 2019-11-13 09:46:36
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-11 o 22:20, Krystek pisze:

    > Młynarski. Również nieodżałowany.

    Może i nieodżałowany ale mi się nigdy nie podobała jego twórczość.
    Przynajmniej to co słyszałem w telewizji.

  • 45. Data: 2019-11-13 11:55:54
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 09:46, robot pisze:

    > Może i nieodżałowany ale mi się nigdy nie podobała jego twórczość.
    > Przynajmniej to co słyszałem w telewizji.

    Naprawdę nie? Hm, to musisz być młodszy, niż większość usenetowych
    bywalców, sporo młodszy. Zapewne bowiem nie słuchałeś Go za czasów
    PRL-u, to był wtedy powiew świeżości, pewna namiastka wolności
    (w~ słowa?). Spijało się to jak nektar!

    No ale /de gustibus, et coloricibus nil desputandum est/!

  • 46. Data: 2019-11-13 15:04:48
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-13 o 11:55, jaNus pisze:
> [...]
    > (w~ słowa?). Spijało się to jak nektar!
    >
    > No ale /de gustibus, et coloricibus nil desputandum est/!

    76 rocznik jestem - to już sam musisz ocenić.
    No ale to nie na ta grupę temat.

    A właśnie - przecież i tak nie ma grupy odpowiedniej do tego.

  • 47. Data: 2019-11-14 13:03:51
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    jaNus wrote:

> [...]
    > Całą pozyskiwaną wiedzą mniej chętnie dzielą się ze zwierzchnią władzą
    > cywilną, a duuużo skwapliwiej ją po prostu *prywatyzują*!

    Owszem, ale nie na tym poziomie funkcjonariuszy. Plankton żyje z tej
    pensyjki.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 48. Data: 2019-11-14 22:33:04
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 13:03, Piotr Wyderski pisze:

    > Owszem, ale nie na tym poziomie funkcjonariuszy. Plankton żyje z tej
    > pensyjki.

    Nie, nie tylko, też szybko odkrywa, z której strony jest chleb
    posmarowany (nomen-omen). Acz oczywiście jest coś takiego, jak /porządek
    dziobania/, czyli nawet gdy jakiś pionek ma wziątki sute, bo trafia mu
    się dobry "kontakt operacyjny", z którym wchodzi w układ zbyt, hm,
    "zażyły", to owymi wziątkami musi się dzielić, mooocno
    "niesprawiedliwie", ze zwierzchnością. Tak to działa, tak ten świat jest
    urządzony!

  • 49. Data: 2019-11-15 10:22:44
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2019-11-14 o 22:33, jaNus pisze:

> [...]
    > "zażyły", to owymi wziątkami musi się dzielić, mooocno
    > "niesprawiedliwie", ze zwierzchnością. Tak to działa, tak ten świat jest

    Widzę, że masz sporą wiedzę z tej branży ;-)

    p.p.

  • 50. Data: 2019-11-16 02:45:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-11-14 22:33, jaNus pisze:

> [...]
    > "zażyły", to owymi wziątkami musi się dzielić, mooocno
    > "niesprawiedliwie", ze zwierzchnością. Tak to działa, tak ten świat jest

    Jak to było w "Krollu": Albo my ich, albo oni was.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/