  • 11. Data: 2020-05-30 10:00:44
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-30 o 05:21 +0200, Peter napisał:
    > 21 wiek a sprzedają samochody technologicznie sprzed 30 lat

    Ale to nie wiedziałeś o tym w momencie zakupu? Nie przejechałeś się
    takim samym modelem dla sprawdzenia co i jak? W żaden sposób oczywiście
    nie krytykuję, zastanawiam się tylko jak mogło dojść do sytuacji, że
    ktoś kupił auto z salonu i jest nim rozczarowany. Ja co prawda ostatnie
    auto kupiłem z salonu właśnie na ślepo, nawet nie orientując się jak
    wygląda, ale nie miałem też jakichkolwiek oczekiwań - tzn. miało być
    nowe, jechać do przodu i być tanie. No i jestem zachwycony tym, co
    dostałem :) (Logan 1.0)

    Mateusz

  • 12. Data: 2020-05-30 11:16:27
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No ale sam napisał ze sprzeda taniej.

    no właśnie "jeśliby" :)

  • 13. Data: 2020-05-30 12:33:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu uzyszkodnik pojadles wodnego chleba.

  • 14. Data: 2020-05-30 13:50:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 05:21 Peter <p...@o...pl> pisze:

    > sFIAT" :)
    >
    > 21 wiek a sprzedają samochody technologicznie sprzed 30 lat, dobrze że
    > PSA ich przejęło, będzie zastrzyk
    >
    > pojazd podobał mi sie z wyglądu i nadal podoba, to był impuls przy
    > zakupie
    >
    > no cóż, nie wszystko co nowe=złe, nie wszystko co stare=dobre

    Raczej pewnie ogladałeś wersję "wszystko mającą" a kupiłeś golasa z
    korbami od szyb z tyłu.
    Ale takie cuda to nie tylko w fiacie.

    TG

  • 15. Data: 2020-05-30 14:21:38
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-30 o 13:50 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Raczej pewnie ogladałeś wersję "wszystko mającą" a kupiłeś golasa z
    > korbami od szyb z tyłu.

    Korby są fajne - ja mam i z tyłu, i z przodu (w Loganie, bo w Ładzie
    to tylko z przodu, za sprawą tego że z tyłu nie ma drzwi). Działają
    nawet po wyłączeniu zasilania!

    Mateusz

  • 16. Data: 2020-05-30 14:38:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Raczej pewnie ogladałeś wersję "wszystko mającą" a kupiłeś golasa z
    > korbami od szyb z tyłu.
    > Ale takie cuda to nie tylko w fiacie.

    W zasadzie jak ma klimę, zwłaszcza w auto to elektryki z tyłu są
    całkowicie zbędne (z przodu to czasem trzeba kartę przyłożyć, oknem paxa
    pasażerkę wystawić, żeby się z kimś na chodniku dopytała o drogę czy
    coś). Tylko zastanawia mnie czy stosowanie korb z tyłu nie jest droższe
    niż ustandaryzowanie tego do elektyków we wszystkich wersjach modelu;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-05-30 14:40:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 14:21 Mateusz Viste <m...@x...invalid> pisze:

    > Korby są fajne - ja mam i z tyłu, i z przodu (w Loganie, bo w Ładzie
    > to tylko z przodu, za sprawą tego że z tyłu nie ma drzwi). Działają
    > nawet po wyłączeniu zasilania!
    >
    > Mateusz

    Fajne jak jesteś ich "świadomy".
    Są auta w których szyby "działają" jak silnik nie pracuje.

    TG

  • 19. Data: 2020-05-30 15:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Znowu uzyszkodnik pojadles wodnego chleba.

    Specyficzny sposób zeby powiedziec: nie wiedziałem, nie znalem sie,
    wprowadziłem w błąd, przepraszam...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 18. Data: 2020-05-30 15:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Peter p...@o...pl ...

> [...]
    > zakupie
    >
    > no cóż, nie wszystko co nowe=złe, nie wszystko co stare=dobre

    A co konkretnie cie tak zawiodło i które konkretnie rozwiazania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 20. Data: 2020-05-30 16:19:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisałeś Budzik gdzieś jak wodę oszczędzasz i co robisz z zaoszczędzona czy
    teoretyczne przemyślenia to były jak napisałeś że wodę trzeba oszczędzać.