    From: crawshank <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: sruby mocujace kola
    Date: Sun, 26 Sep 2010 10:49:52 +0200

    Czy ktos z was orientuje sie moze czy mozna kupic niklowane sruby -
    takie jak przy alufelgach ale osobno ... alusy juz mam ale pordzewialy
    mi wlasnie te mocujace sruby, ktore byly jeszcze przed alusami ...
    niestety nie pamietam jaki rozmiar (po cztery na kazdym kole) ale chyba
    sa jakos wystandaryzowane w autach osobowych ... gdzie to kupic i ile to
    moze kosztowac, zeby wymienic wszystkie 16scie ... oczywiscie chodzi o
    jakies bezpieczne sruby, a nie takie co ladnie wygladaja ale sie
    rozpadna przy pierwszej sposobnosci ...