  • 1. Data: 2015-08-17 16:47:43
    Temat: Ten cały Batteriser
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    https://www.indiegogo.com/projects/batteriser-extend
    -battery-life-by-up-to-8x#/story
    Wygląda na niezły szwindel...

    Firma zebrała jak dotąd 240k USD za urządzenie, którego nie jest w
    stanie udowodnić praktycznego zastosowania (tzn takiego urządzenia,
    które przestaje działać po przy w miarę wysokim napięciu baterii)

    Ten filimik to już szczyt niekompetencji....
    https://www.youtube.com/watch?v=Rv5eHRnjGC8

    Pan "profesor" z nigdy nie użytą lutownicą, oscyloskop podpięty do
    1KHz... i ten pan profesor mierzy napięcie baterii bez obciążenia!

    EEVBlog aż gorący od Batterisera...

    c.

  • 2. Data: 2015-08-18 09:05:47
    Temat: Re: Ten cały Batteriser
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 16:47:31 UTC+2 użytkownik cezar napisał:
> [...]
    >
    > Pan "profesor" z nigdy nie użytą lutownicą, oscyloskop podpięty do
    > 1KHz... i ten pan profesor mierzy napięcie baterii bez obciążenia!

    To ten sam syndrom co z nożem do smarowania masła. Ten z dziurkami.
    Zbieraja kase i coś tam produkują a że to ściema widać od razu.

    Chyba nawet tu na grupie bylo to walkowane (o batteriserze). I wyszło że potencjalnie
    energii tam wcale nie ma aż tyle ile ktos sobie tam wyliczył...

  • 3. Data: 2015-08-18 11:23:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Aug 2015 15:47:43 +0100, cezar <c...@t...invalid>
    wrote:
> [...]
    > Pan "profesor" z nigdy nie użytą lutownicą, oscyloskop podpięty do
    > 1KHz... i ten pan profesor mierzy napięcie baterii bez obciążenia!

    Myślę, że dokonano tutaj pewnego skrótu myślowego. Na początku jest
    zastrzeżenie, że w porównaniu z zasilaczami "batteries are not power
    supplies", stąd przekaz filmiku jest taki, że napięcie na baterii nic
    nie znaczy.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-08-18 11:49:59
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 17.08.2015 16:47, cezar wrote:
> [...]
    >
    > Pan "profesor" z nigdy nie użytą lutownicą, oscyloskop podpięty do
    > 1KHz... i ten pan profesor mierzy napięcie baterii bez obciążenia!

    "Nasze" okulary do spania z eeg i aplikacją do iphonea
    (nouroOn) niewiele lepsze ;-)

    Jeśli zmieścili w tym urządzeniu przetworniczkę/pompę ładunku
    podbijającą stale do 1.5 V to jest i tak ładne osiągnięcie.

    Mam pewne podejrzenia, skąd wzięło się 80% energii
    pozostałej w baterii:
    Bateria o napieciu 1.5V przestaje działać w urządzeniu X,
    gdy jaj napięcie (bez obciążenia) spadnie do 1.2V.
    (1.5-1.2)/1.5 = 0.8,
    ;-)

    pzdr
    bartekltg