  • 11. Data: 2015-08-24 17:32:39
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150823
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    > ja do Kolegów z PiSu
    >
    > czy Ktoś obczaił dokumentacje do procków STMa?
    > zassałem pdfa do mojego modelu, ale nie ma w nim nic o programowaniu...
    > pewnie jest jakiś dokument zbiorczy?
    > może Ktoś podać nazwę?

    czy z tego da się wyżyć? gdzie sie zapisać?

  • 12. Data: 2015-08-24 19:18:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kompromitujesz się!

    w europie nie ma "gdzie się zapisać"
    w europie stanowiska obdzielane są odgórnie,
    jak zasłużysz zgłosi się do ciebie jakiś
    pan lub pani w czarnym garniturku...

  • 13. Data: 2015-08-24 19:46:59
    Od: szod <b...@a...pl>

    > ja do Kolegów z PiSu

    To idź do ich biura. Tam siedzą i się nudzą to pewnie pomogą. I tak nic
    nie robią.

    > czy Ktoś obczaił dokumentacje do procków STMa?
    > zassałem pdfa do mojego modelu, ale nie ma w nim nic o programowaniu...
    > pewnie jest jakiś dokument zbiorczy?
    > może Ktoś podać nazwę?

    Człowieku, czy Ty jesteś tak bardzo ograniczony, że prostych rzeczy nie
    rozumiesz? Ludzie o tym książki piszą, strony internetowe są, a Ty
    chcesz żeby to na grupie opisywać? Powaliło Cię? Zdajesz sobie w ogóle
    sprawę ile to informacji? Zresztą ile by tu ktoś nie napisał, to Tobie i
    tak mało będzie i dalej będziesz tyłek zawracał głupotami.

    Przestań też słać te durne tematy. Nie jesteś w stanie ułożyć tekstu w
    temacie na temat?

    Najlepiej zajmij się wędkarstwem. Będzie z korzyścią dla wszystkich.

    I nie, nie chcę grantów i uścisków dłoni prezesa czy tam nawet
    prezydenta. Zrób dobry uczynek i spłyń na google.

  • 14. Data: 2015-08-24 19:51:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    spad do strefy jak nie masz nic do powiedzenia

  • 15. Data: 2015-08-24 20:17:10
    Od: szod <b...@a...pl>

    > spad do strefy jak nie masz nic do powiedzenia

    Powiedziałem i to dużo. Nawet za dużo. Spad do Google platformowy głupku.

  • 16. Data: 2015-08-24 20:19:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak, i zakończymy to grantem dla ciebie, w pełni zasłużonym...

  • 17. Data: 2015-08-24 20:39:40
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-24 o 20:17, szod pisze:

    > Powiedziałem i to dużo. Nawet za dużo. Spad do Google platformowy głupku.

    NIE KARMIĆ !!!

    a.

  • 18. Data: 2015-08-24 20:42:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o kurwa kacyk miler się wysrał w moim wątku,
    ależ jestem dumny!