  • 1. Data: 2015-08-20 20:06:29
    Temat: sukces zjednoczenia 20150820
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś z PiSu bawił się może w zdalne sterowanie?
    co lepsze IR czy radiowe?

    chodzi o sprawność (zasięg) urządzenia schowanego w metalowej obudowie z
    wyświetlaczami i pewną ilością cyfrówki...

  • 2. Data: 2015-08-20 20:16:54
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150820
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    platformowe głupki napisały:

    > czy Ktoś z PiSu bawił się może w zdalne sterowanie?

    Każdy.

    > co lepsze IR czy radiowe?

    Tylko radiowe! Tu jest lista zarezerwowanych do tego częstotliwości:

    http://www.radiomaryja.pl/antena/nadajniki/

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-08-20 20:30:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    puknij się tą biblioteką w ten pusty czerep!

  • 4. Data: 2015-08-20 22:14:29
    Od: Grzegorz <g...@a...fikcyjny.pl>

    > Każdy.

    > Tylko radiowe! Tu jest lista zarezerwowanych do tego częstotliwości:
    >
    > http://www.radiomaryja.pl/antena/nadajniki/

    Proszę odpowiadać na temat...

  • 5. Data: 2015-08-20 22:22:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.08.2015 o 22:14, Grzegorz pisze:

    > Proszę odpowiadać na temat...

    Widzisz gdzieś odpowiedź nie na temat (oprócz Twojej)?

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2015-08-20 22:31:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Thursday, August 20, 2015, 10:14:29 PM, you wrote:

    > Proszę odpowiadać na temat...

    Bo?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-08-20 22:37:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz napisał:

    > Proszę odpowiadać na temat...

    Sukcesów życzę.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2015-08-20 23:11:31
    Od: Grzegorz <g...@a...fikcyjny.pl>

    W dniu 20.08.2015 o 22:22, Czarek pisze:

    > Widzisz gdzieś odpowiedź nie na temat (oprócz Twojej)?

    No nie załapali ;-)
    Tematem postu jest cytuję: "sukces zjednoczenia 20150820"
    Więc piszmy o zjednoczeniu, a nie o jakich tam zdalnych sterowaniach ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz Kurczyk

  • 9. Data: 2015-08-21 15:37:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 20.08.2015 o 20:06, platformowe głupki pisze:
    > czy Ktoś z PiSu bawił się może w zdalne sterowanie?
    > co lepsze IR czy radiowe?
    >
    > chodzi o sprawność (zasięg) urządzenia schowanego w metalowej obudowie z
    > wyświetlaczami i pewną ilością cyfrówki...

    ja bym proponował zapytać fachowca. Znaczy Jarosława. On ma obcykane
    zdalne sterowanie prezydentem. Zapewne jest to zwykłe głosowe via GSM,
    chociaż może tam i jakieś mailowe być. Bo nie podejrzewam Wifi.

  • 10. Data: 2015-08-21 17:33:03
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-08-21 15:37, sundayman wrote:
    (ciap)
    > ja bym proponował zapytać fachowca. Znaczy Jarosława. On ma obcykane
    > zdalne sterowanie prezydentem. Zapewne jest to zwykłe głosowe via GSM,
    > chociaż może tam i jakieś mailowe być. Bo nie podejrzewam Wifi.

    Poprzedni był autonomiczny, miał wbudowaną sztuczną inteligencję i nie
    wymagał zdalnego sterowania.

    Włodek ;-)