  • 101. Data: 2018-08-27 11:33:14
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kviat wrote:

    > Weź idź już stąd i zabierz ze sobą swojego kolegę rasistę. Przekonujcie
    > się o wyższości ras gdzie indziej.
    > Grzecznie proszę.

    Nie Ty będziesz mówił mi, dokąd mam iść i z kim.

    Widzę że marzy ci się cenzura, oj marzy... możesz jeszcze pomarzyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.

  • 102. Data: 2018-08-27 11:33:41
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 10:43:48 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

    > Wielu próbowało dyskutować z Tomkiem (Firem), ale nikomu nie udało się
    > przemówić mu do rozsądku.

    Wielokrotnie zdarzało mi się z nim dyskutować, zaś poziom rozmów
    z nim był dużo wyższy od poziomu "dyskusji", jakie przeprowadzałem na
    tej grupe i na pl.comp.lang.c z wieloma innymi osobami.

    Nie chcę sie wdawać w szczegóły ani wymieniać "wielu innych osób"
    po imieniu, bo nie widzę w tym żadnego pożytku (archiwa są publicznie
    dostępne i mniemam, że każdy dysponuje swoją władzą sądzenia).

    Z moich obserwacji wynika, że Fir szanuje osoby, które jego szanują,
    i nie szanuje osób, które jego nie szanują. Wydaje mi się to całkiem
    uczciwe. Jest też bardziej otwarty intelektualnie od każdej innej
    osoby, jaką spotkałem na tych grupach.

  • 103. Data: 2018-08-27 11:41:53
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2018-08-27 10:45, Kviat wrote:
    > Weź idź już stąd i zabierz ze sobą swojego kolegę rasistę. Przekonujcie
    > się o wyższości ras gdzie indziej.
    > Grzecznie proszę.

    Hehehe
    Lewactwo to też choroba.
    Gorsza od schizofrenii (bo w 100% nieuleczalna/niezaleczalna) i
    (w przeciwieństwie do schozofrenii/manii/paranoi) w 100% zakłócająca
    ogląd rzeczywistości :).

    PS: "Grzecznie prosić" to sobie możesz jakiegoś swojego "Boga":
    Marksa, Trockiego czy innego Lenina...

  • 104. Data: 2018-08-27 12:55:58
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    g...@g...com wrote:

    > Wielokrotnie zdarzało mi się z nim dyskutować, zaś poziom rozmów
    > z nim był dużo wyższy od poziomu "dyskusji", jakie przeprowadzałem na
    > tej grupe i na pl.comp.lang.c z wieloma innymi osobami.

    No cóż... to ciekawe. Moim zdaniem Fir nie reprezentuje sobą żadnego
    poziomu. Nie ma ani wiedzy programistycznej ani chęci, żeby tę wiedzę
    zdobyć.

    Z drugiej strony z chęcią przeczytałbym posty o których mówisz, że były
    na poziomie. Pamiętasz może, w których to było wątkach? Może się mylę.

    > Z moich obserwacji wynika, że Fir szanuje osoby, które jego szanują,
    > i nie szanuje osób, które jego nie szanują. Wydaje mi się to całkiem
    > uczciwe.

    Wiele osób go szanowało. Ja też próbowałem. W momencie, kiedy leci na
    Ciebie stek bluzgów, przestajesz kogoś szanować.

    > Jest też bardziej otwarty intelektualnie od każdej innej osoby, jaką
    > spotkałem na tych grupach.

    Otwarty na co? Na teorie Szyka na temat kosmitów?

    Moim zdaniem jest ostatnią osobą, o której można powiedzieć, że jest
    otwarta na wiedzę lub na merytoryczną dyskusję. Udowodnił to wiele razy.

    Fir od jakiegoś czasu udziela się łamaną angielszczyzną na grupie
    comp.lang.c, przy czym większość stałych bywalców, reprezentujących sobą
    dużo wyższy poziom od niego, ma go w filtrach obok innych oszołomów i
    trolli i to bynajmniej nie z powodu jego bardzo niskiego poziomu
    językowego.

  • 105. Data: 2018-08-27 13:20:41
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-27 o 11:33, Queequeg pisze:

    > Nie Ty będziesz mówił mi, dokąd mam iść i z kim.
    >
    > Widzę że marzy ci się cenzura

    Czy ogarniasz, że to grupa dotycząca programowania? Czy może zrozumienie
    tego przekracza twoje możliwości intelektualne?
    Napisz wprost, że nie bardzo rozumiesz gdzie wysyłasz swoje posty, to
    sporo wyjaśni.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Wymyśliłbyś coś samodzielnie...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 106. Data: 2018-08-27 13:23:38
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kviat wrote:

    > Czy ogarniasz, że to grupa dotycząca programowania? Czy może zrozumienie
    > tego przekracza twoje możliwości intelektualne?

    Jeśli już chcesz używać argumentu, że ten wątek jest offtopem, to po
    pierwsze powinieneś skierować go do autora wątku lub wszystkich, którzy
    się w nim wypowiadają, a po drugie również do siebie, bo to ty rozpętałeś
    burzę o jedno z urojeń Szyka.

    > Napisz wprost, że nie bardzo rozumiesz gdzie wysyłasz swoje posty, to
    > sporo wyjaśni.

    PKB.

    > Wymyśliłbyś coś samodzielnie...

    Czasem nie trzeba.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Również.

  • 107. Data: 2018-08-27 13:59:55
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-27 o 13:23, Queequeg pisze:

    > się w nim wypowiadają, a po drugie również do siebie, bo to ty rozpętałeś
    > burzę o jedno z urojeń Szyka.

    Czyli burzę wywołują ci, co się sprzeciwiają rasizmowi, a nie rasiści.
    Brawo.
    Logika godna programisty. Mam nadzieję, że piszesz gierki na smyrofony,
    a nie programy, od których zależy ludzkie życie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 108. Data: 2018-08-27 14:39:24
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kviat wrote:

    > Czyli burzę wywołują ci, co się sprzeciwiają rasizmowi, a nie rasiści.
    > Brawo.

    Rozsądny człowiek potrafi wszystko zobaczyć w pewnej perspektywie. Fanatyk
    patrzy jednostronnie i czarno-biało. Ty uczepiłeś się rasizmu u Szyka a)
    wyciągając go z kontekstu (rasistowska wypowiedź padła z ust osoby, której
    kontakt z rzeczywistością jest ograniczony) i b) eskalując go do rozmiarów
    dużo większych, niż faktycznie wystąpił (wypowiedź na temat wyższości raz
    po pierwsze była tylko kroplą w morzu jego innych wynurzeń na temat UFO,
    po drugie nigdzie nie nawoływał do nienawiści na tle rasowym).

    To naprawdę bardzo proste, Kviat. Jeśli zrozumienie tego przekracza Twoje
    możliwości poznawcze, to niestety nie potrafię ci tego jaśniej jaśniej
    wytłumaczyć. Pozostaje współczuć i przesłać ci te życzenia, które tak
    chętnie przekazujesz wszystkim, którzy nie zgadzają się z Twoją ideą, jak
    powinni myśleć ludzie.

    > Logika godna programisty. Mam nadzieję, że piszesz gierki na smyrofony,
    > a nie programy, od których zależy ludzkie życie.

    Mam nadzieję, że nie piszesz nic, przy czym trzeba racjonalnie myśleć.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Również.

  • 109. Data: 2018-08-27 15:21:29
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-27 o 14:39, Queequeg pisze:

    > chętnie przekazujesz wszystkim, którzy nie zgadzają się z Twoją ideą, jak
    > powinni myśleć ludzie.

    Zmyślasz. Nie wszystkim. Na takie wyróżnienie trzeba sobie zasłużyć
    czymś wyjątkowym, np. pseudofilozoficznym usprawiedliwianiem
    rasistowskich tekstów na grupie o programowaniu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 110. Data: 2018-08-27 15:37:17
    Od: s...@g...com

    > Skąd wiem, że to ja postrzegam rzeczywistość prawidłowo a nie Szyk? To też
    > jest dobre pytanie i nie wiem, czy ktokolwiek może być tego w 100% pewien.
    > Jakimś wskaźnikiem jest obserwacja otoczenia. Większość ludzi z mojego
    > otoczenia postrzega rzeczywistość tak, jak ja.

    Zdajesz sobie sprawę, że większość ludzi z twojego otoczenia to ćwierć mózgi?!? 60%
    gospodarstw domowych w Polsze nie ma ani grosza oszczędności - wydają wszystko na
    pniu. To tylko jeden wskaźnik. Kolejne: ślepa wiara w kler, lekarzy i prawników.
    Należysz do tej, TFU!!!, elity?!?

    > Nie komunikują się z UFO.
    > Stąd wnoszę, że to Szyk widzi rzeczy, których w naszej rzeczywistości nie
    > ma.

    Ja już nie mogę!!! A wierzysz w prąd elektryczny?!? w magnetyzm?!? pole
    elektryczne?!? przepływ informacji?!? magazynowanie danych?!? Tego wszystkiego nie
    widać i nie udowodnisz mi, że to istnieje! A kopnięcie prądem? Powiem, że użyłeś
    czarów!

    > Jego rzeczywistość jest inna niż rzeczywistość, którą ja uznaję za
    > prawdziwą.

    Wiesz co?!? Ja bym się nie zdziwił gdybyś w kolejnym życiu został zwierzęciem. A
    wiesz dlaczego?!? Bo zwierzęta prowadzą uproszczone życie - a Tobie najwidoczniej
    taki tryb życia odpowiada.

    > Sama schizofrenia jest fascynującą, choć smutną chorobą. Schizofrenia
    > zbliża nas do zrozumienia, w jaki sposób tworzymy w głowie obraz
    > rzeczywistości.

    Kolejną mądrość chlapnąłeś! Schizofrenia to: podsycanie błędnych poglądów przez Ufo
    za karę za jakieś grubsze zboczenia i brak pracy. W końcowym stadium każdego
    "epizodu" Ufo doprowadza do ostrego konfliktu z otoczeniem (na bazie wypracowanych
    urojeń). To kończy się szpitalem. I jeśli nie nastąpi poprawa zachowania i
    jednocześnie ktoś odstawi leki Szaraki robią kolejny "epizod" i tak w kółko aż
    "pacjent" albo zmądrzeje albo będzie stale brał leki. Bo warunkiem wyjścia z
    psychiatryka jest zgoda na leczenie w domu (bez tego każdego trzymają w tych
    więzieniach nawet jak nie ma żadnych objawów).

    > Wiadomo że rzeczywistość choroby jest dużo bardziej złożona niż to się
    > wydaje. Nie uważam też, że Szyka powinno się zamknąć w psychiatryku. Nie
    > zagraża ani sobie ani swojemu otoczeniu.

    Dzięki! Tylko umyka Ci pewien drobiazg: ja nawołuję do jak największej pracy i
    dyscypliny podczas gdy w chorobie ludzie mają typowo tzw. "objawy negatywne" - czyli
    brak zainteresowania czymkolwiek. Choć też wyróżnia się "objawy pozytywne" czyli
    manie. Jednak "praca udarowa" (czyli do utraty sił) powinna być wyłączona z manii z
    tego powodu, że kontynuowana przez odpowiednio długi czas prowadzi do stanu
    prawdziwej szczęśliwości (jest to boska nagroda za pracę - bo Bóg oczekuje ciężkiej
    pracy i nagradza zdecydowanych ciężko pracować). Tego psychiatrzy nie rozumieją i to
    kolejny kamyczek do ich ogródka.

    > Jeszcze osobną sprawą jest to, że w przypadku objawów FRS wynikających z
    > dysocjacji strukturalnej (a nie ze schizofrenii) leki przeciwpsychotyczne
    > tylko pogarszają objawy. W takich przypadkach z kolei skuteczna jest
    > psychoterapia. Temat zbadał i opisał Onno van der Hart w książce "The
    > Haunted Self". Warto przeczytać dla poszerzenia horyzontów, choć nie jest
    > to łatwa lektura (to podręcznik dla psychoterapeutów).

    Ta... Debil co nie wie jak działa najprostszy układ cyfrowy (nawet nie komputer)
    powie Ci jak żyć i co jest prawdą a co urojeniem - tylko dla tego, żę jemu więcej
    można po studiach (są jakieś nie jasne ulgi dla takich ludzi - tz. Ufo traktuje ich
    ulgowo) i że ma pracę (kit, że gówno wartą i nić w życiu nie zrobi snesownego (mając
    pracę też więcej człowiekowi wolno).

    > Problem polega na tym, że w przypadku schizofrenii obecnie nie mamy
    > dostępnego praktycznie nic innego.

    Tu się zgodzę: jak ktoś jest debilem, to są 2 opcje:
    * szpital i przymusowe leczenie
    * leczenie domowe (dobrowolne)
    Dla debili nic innego raczej się nie wymyśli. Bo to co mówię o samo poprawie i sens
    pracy ich nie obchodzi.

    > No i tak jak mówiłem, halucynacje słuchowe i wzrokowe również są obecne w
    > strukturalnej dysocjacji tożsamości. Na przykład głosy. To są głosy
    > oddzielonych / niezintegrowanych części tożsamości, tych części, które
    > oddzieliły się od reszty tożsamości na skutek traumy (lub nigdy nie
    > zostały z nią zintegrowane, bo trauma zdarzyła się zbyt wcześnie). Próby
    > ich uciszenia lekami przeciwpsychotycznymi sprawiają jedynie, że te głosy
    > są głośniejsze i bardziej agresywne.

    Ty to masz jazdy!!! To wyssane z palca brednie nie do przyjęcia dla żadnego
    inżyniera!!! Ja Ci mówię: są miniaturowe implanty wszczepiane w lewą skroń i w nogę
    między kolenem a kostką. One mają za zadanie: podsłuchiwać najdrobniejsze przejawy
    intelektualnej aktywności (twój intelekt), indukować sztuczne uczucia, sterować
    ciałem, indukować choroby, leczyć (to w ostateczności za moralne postępowanie),
    maskować telepatycznie widoczność nosiciela (tak by inne cywilizacje go nie
    podglądały), zakłócać słyszenie myśli, zakłócać wyobraźnię i wiele innych funkcji. Te
    implanty mogą służyć jako głośniczek telepatyczny - wtedy słyszysz głosy. SĄ TEŻ
    STALE PODŁĄCZONE (telepatycznie) DO OŚRODKA WZROKU - tak że nadzorca ciągle widzi to
    co Ty, ORAZ: MOŻE CI W DOWOLNEJ CHWILI WRZUCIĆ DOWOLNY OBRAZEK LUB FILM DO OŚRODKA
    WZROKU - tak że będziesz widział to czego nie ma. Nie wierzysz?!? To wspomnij sobie
    swój ostatni sen - to był w całości materiał z Ufolskich komputerów wysterowanych na
    twój ośrodek wzroku.