  • 11. Data: 2017-11-13 10:19:28
    Temat: Re: szukam porady- przetwornica obniżająca
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Andrzej W. wrote:

    > Cześć,
    >
    > A ja zawsze byłem przekonany, że ktoś właśnie tak a nie inaczej
    > skonstruował mechanicznie baterie po to by nie dało się ich podłączyć
    > odwrotnie.
    > Z drugiej strony, faktycznie już dawno nie widziałem poprawnie
    > skonstruowanego koszyka...
    > No i ta dioda szeregowa w urządzeniu bateryjnym, toż to totalna masakra
    > jest...
    > Poświęcasz ileś tam czasu na wyszukanie cudnej przetwornicy co w całym
    > zakresie pracy trzyma z 90% sprawności a potem od tak sobie wymyślasz
> [...]
    Ech, klienci są w stanie wszystko spiepszyć, lepiej się zabezpieczyć i mieć
    święty spokój.

    jp

    --

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 12. Data: 2017-11-13 13:27:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 15:00, jacek pozniak pisze:

    > Nawet nie wiedziałem, że taka firma istnieje :)

    Ja też :)
    P.G.

  • 13. Data: 2017-11-13 13:29:42
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 10:19, jacek pozniak pisze:
    > Ech, klienci są w stanie wszystko spiepszyć, lepiej się zabezpieczyć i mieć
    > święty spokój.

    W tym zastosowaniu daje się diodę zastąpić MOSem i mieć prawie zero
    strat na zabezpieczeniu przed odwrotną polaryzacją baterii.
    P.G.

  • 14. Data: 2017-11-13 14:20:22
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Piotr Gałka wrote:

    > W tym zastosowaniu daje się diodę zastąpić MOSem i mieć prawie zero
    > strat na zabezpieczeniu przed odwrotną polaryzacją baterii.
    > P.G.

    Hmm, muszę zacząć od początku myśleć o tym obwodzie zasilania :)

    jp

    --

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl