  • 11. Data: 2011-08-22 14:30:18
    Temat: Re: tak z ciekawości
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-22 14:25, J.F pisze:
    > A i ten 15-letni to nie wiem czemu nazywasz trupem.

    Jeśli jeździ, to należy powiedzieć, że to zombi.
    P.

  • 12. Data: 2011-08-22 14:36:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Tylko nie zauwazasz ze te "stare" ktore doplywaja sa nowsze i lepsze od
    > tych ktore jezdza.

    Czy jak do kałuży ścieku dolejesz więcej ścieku, tyle że mniej zasyfiałego,
    to ścieku będzie więcej czy mniej?

    > I tak jak pisalem - ceny spadaja, wiec w efekcie sie polepsza.

    Pogarsza.
    Na złoma stać każdego, również tych, którzy zawsze jeździli autobusami czy
    rowerami.

    > Ktos kto kiedys kupil 12-latka, teraz ma 15-letni, rozglada sie sa
    > 10-letnim, albo i mlodszym ..

    Czyli zamiast jednego 15 letniego, będziemy mieli dwa złomy: 15-letni i
    10-letni.
    To jest pogarszanie i to w postępie geometrycznym.

    > A i ten 15-letni to nie wiem czemu nazywasz trupem.

    Doświadczenie życiowe.

    > Tzn wiem - kazdy samochod starszy niz sam posiadasz to trup, i powinni mu
    > zakazac jezdzic :-)

    Ten który posiadam to też coś w ten deseń.
    15-letni to byłby przy nim młodzieniaszek. ;-)
    Jak wszyscy mogą kupować złomy, to co, ja nie mogę?

    Tyle że od pewnego wieku to trafia na półkę z youngtimerami, no i nie służy
    do codziennego zaśmiecania drogi.

  • 13. Data: 2011-08-22 14:58:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Aug 2011 14:30:18 +0200 osobnik zwany Pan Piskorz
    wystukał:

    > Jeśli jeździ, to należy powiedzieć, że to zombi. P.

    pewnie będzie dalej jeździć gdy obecne nówki się zdematerializują

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2011-08-22 15:22:34
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 22 sierpnia 2011 (14:25:00) napisano:

> [...]

    > A i ten 15-letni to nie wiem czemu nazywasz trupem.
    > Tzn wiem - kazdy samochod starszy niz sam posiadasz to trup, i powinni

    Daj spokój, to Cavallino. Zaraz zostaniesz nazwany złomiarzem, potem
    kapeluszem, a następnie dowiesz się, że masz milczeć, jak z nim
    rozmawiasz.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 15. Data: 2011-08-22 15:28:11
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 22 sierpnia 2011 (13:15:00) napisano:

    > zastanawiał się Ktoś może skąd na asfalcie/kostce na przyblokowych
    > parkingach tyle różnych kolorowych plam? czy my jeździmy takmi trupami?

    I tak, i nie. Weź pod uwagę, że kilka kropel oleju zostawia już
    konkretną plamę, i weź pod uwagę, że raz pozostawiona plamazostaje tam
    już niemal na zawsze (deszcz tego nie spłukuje).

    Wystarczy, że komuś coś przez tydzień kapie (bo właściciel najpierw
    nie zauważył, potem nie miał czasu, a potem umówił się z mechanikiem
    na "po weekendzie"), a właściciel codziennie staje na innym miejscu
    - i pół parkingu przed blokiem zostaje poplamione.

    Poza tym plamy pozostawia nie tylko olej - na wiosnę przed blokiem
    rozlało mi się trochę płynu do spryskiwacza, i plama w tym miejscu
    pozostała do dzisiaj (!).

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 16. Data: 2011-08-22 15:30:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zaraz zostaniesz nazwany złomiarzem, potem
    >kapeluszem,

    Jak się nie będzie niestosownie zachowywał to nie zostanie.
    Wystarczy znać reguły i nie używać kapeluszniczych odzywek, nie propagować
    kapeluszniczych kretynizmów i nie ma zagrożenia.

  • 17. Data: 2011-08-22 15:32:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-22 15:30, Cavallino pisze:

    > Jak się nie będzie niestosownie zachowywał to nie zostanie.
    > Wystarczy znać reguły i nie używać kapeluszniczych odzywek, nie
    > propagować kapeluszniczych kretynizmów i nie ma zagrożenia.

    ROTFL :P
    ... a mogl zabic ;>

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2011-08-22 15:34:04
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 22 sierpnia 2011 (15:30:53) napisano:

    > Jak się nie będzie niestosownie zachowywał to nie zostanie.

    Oj, przepraszam, że nie zapoznałem się z Regułami :).

    Opublikowałeś już gdzieś Regulamin Dyskusji z Cavallino?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 19. Data: 2011-08-22 15:55:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    W liście datowanym 22 sierpnia 2011 (15:30:53) napisano:

    > Jak się nie będzie niestosownie zachowywał to nie zostanie.

    >Oj, przepraszam, że nie zapoznałem się z Regułami :).

    A to widać, to widać.
    Pyskowanie nie należy do mile widzianych.

  • 20. Data: 2011-08-22 16:21:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Czy jak do kałuży ścieku dolejesz więcej ścieku, tyle że mniej
    >zasyfiałego, to ścieku będzie więcej czy mniej?

    A do kiedy sie liczy czysta woda ?
    Bo czytajac Ciebie, to bym raczej powiedzial ze trup to nowe megane w
    salonie :-)

    >Czyli zamiast jednego 15 letniego, będziemy mieli dwa złomy: 15-letni
    >i 10-letni. To jest pogarszanie i to w postępie geometrycznym.

    ten 15-letni trafi na zlomowisko.

    >Doświadczenie życiowe.

    Bylo nie kupowac samochodow na f :-)

    >Ten który posiadam to też coś w ten deseń.
    >15-letni to byłby przy nim młodzieniaszek. ;-)
    >Jak wszyscy mogą kupować złomy, to co, ja nie mogę?

    Widzisz, sam jestes Frankenstein :-)

    >Tyle że od pewnego wieku to trafia na półkę z youngtimerami, no i nie
    >służy do codziennego zaśmiecania drogi.

    Tylko robi barwne plamy na parkingu :-)

    J.