  • 1. Data: 2011-08-22 13:15:00
    Temat: tak z ciekawości
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    zastanawiał się Ktoś może skąd na asfalcie/kostce na przyblokowych
    parkingach tyle różnych kolorowych plam? czy my jeździmy takmi trupami?

  • 2. Data: 2011-08-22 13:23:25
    Temat: Re: tak z ciekawości
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > zastanawiał się Ktoś może skąd na asfalcie/kostce na przyblokowych
    > parkingach tyle różnych kolorowych plam? czy my jeździmy takmi trupami?

    Nikomu nie chce się inwestować 500zł w robocizne żeby wymienić jakąś
    piździurkowatą uszczelkę za 20zł schowaną w głębinach komory silnika,
    więc olej sączy się i kapie na kostkę/asfalt ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-08-22 13:25:56
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > zastanawiał się Ktoś może skąd na asfalcie/kostce na przyblokowych
    > parkingach tyle różnych kolorowych plam? czy my jeździmy takmi trupami?

    Zastanawiałem się, czy Ci sami ludzie którzy jeżdżą takimi samochodami
    też narzekają na nieposprzątane psie kupy na trawnikach... W mojej
    okolicy chyba nie ma miejsca parkingowego, które nie byłoby
    upierdzielone jakimś syfem. Ale to nikomu nie przeszkadza, widać tak
    musi być...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2011-08-22 13:25:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-22 13:23, Lewis pisze:

    Ja chyba z 3 razy wyciągałem skrzynię żeby uszczelnić simmering na wale
    od strony sprzęgła i chyba z 4 razy koło pasowe żeby uszczelnić
    simmering z drugiej strony wału, ale robota kosztowała mnie tylko mój
    własny czas. Tak za każdym razem wkładałem nowe simmeringi i
    czyściłem/polerowałem wał/koło pasowe.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-08-22 13:30:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" napisał w
    >zastanawiał się Ktoś może skąd na asfalcie/kostce na przyblokowych
    >parkingach tyle różnych kolorowych plam? czy my jeździmy takmi
    >trupami?

    Oj, zaraz tam trupami. Bo mu czasem spadnie kropla oleju ?
    A czym jezdzimy .. no zobacz sam na tym parkingu, na nowki sztuki z
    salonu nas jeszcze nie stac.

    A plamy - nie tylko olej, zobacz jak wyglada samochod, potem sie
    zastanow co bedzie po deszczu, a potem popatrz na wroclawskie ulice.
    Kiedy widziales ostatnio zamiatarke ? A ile sie czeka na wybrukowanie
    drogi osiedlowej ?

    J.

  • 6. Data: 2011-08-22 13:35:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "identifikator: 20110701" napisał w
    >
    > Oj, zaraz tam trupami.

    Oczywiście że trupami.
    I ten stan się pogarsza.

  • 7. Data: 2011-08-22 13:58:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Oczywiście że trupami. I ten stan się pogarsza.

    Polepsza. Coraz tansze te stare auta, i w efekcie coraz mlodsze
    jezdza.

    A potem sie stare porzadne konstrukcje skoncza, i taniej bedzie kupic
    nowke w salonie na gwarancji, albo trzymac sobie trzy stare passaty w
    ogrodku :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-08-22 14:03:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Polepsza. Coraz tansze te stare auta, i w efekcie coraz mlodsze jezdza.

    Pogarsza.
    Coraz więcej jeździ dopływa starych, a te które były nowe, też się starzeją,
    sprzedaż nowych jest śladowa.

  • 9. Data: 2011-08-22 14:12:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-22 14:03, Cavallino pisze:

    > Pogarsza.
    > Coraz więcej jeździ dopływa starych, a te które były nowe, też się
    > starzeją, sprzedaż nowych jest śladowa.

    Twoj blad polega na tym, ze myslisz, ze to sprzedaz nowych samochodow
    znaczaco zmniejszyla sredni wiek samochodow w Polsce.

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2011-08-22 14:25:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Pogarsza.
    >Coraz więcej jeździ dopływa starych, a te które były nowe, też się
    >starzeją, sprzedaż nowych jest śladowa.

    Tylko nie zauwazasz ze te "stare" ktore doplywaja sa nowsze i lepsze
    od tych ktore jezdza.

    I tak jak pisalem - ceny spadaja, wiec w efekcie sie polepsza.
    Ktos kto kiedys kupil 12-latka, teraz ma 15-letni, rozglada sie sa
    10-letnim, albo i mlodszym ..

    A i ten 15-letni to nie wiem czemu nazywasz trupem.
    Tzn wiem - kazdy samochod starszy niz sam posiadasz to trup, i powinni
    mu zakazac jezdzic :-)

    J.