  • 11. Data: 2017-07-18 17:02:41
    Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-07-18 o 16:47, Pszemol pisze:

    > Wydawało mi się, że w przypadku pokrzywionych tarcz po prostu jedziesz do
    > mechanika i wymieniasz na gwarancji na nowe - tak samo jak ktoś, kto opisał
    > tu naprawę gwarancyjną paska rozrządu.

    Mechanik też może rozpatrywać sprawę przez 2 tygodnie.

    W przypadku zerwania paska rozrządu też może zwrócić tylko pieniądze
    jakie wziął za wymianę, a z naprawą uszkodzonego silnika bujasz się
    dalej sam.

    yabba

  • 12. Data: 2017-07-18 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > chyba znasz wiodącyh producentów TRW i ATE (jeśli bogaty z domu) ;)

    Ostatnio (czyli +-2 lata temu) zakładałem tarcze bosha i na próbe tarcze
    steihoff czy jakos tak.
    Oba zestawy chodza podobnie, róznicy nie czuje.

    Klocki ostatnio kupuje jakies polskie - zuzywaja sie troche szybciej niz
    np. bosche ktore imo sa troche za twarde - w przeciwienstwie do boschy nie
    popiskuja no i sa polowe tansze :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 13. Data: 2017-07-18 20:12:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Ostatnio (czyli +-2 lata temu) zakładałem tarcze bosha i na próbe tarcze
    > steihoff czy jakos tak.
    > Oba zestawy chodza podobnie, róznicy nie czuje.

    Mam podobne doświadczenia - czasem użyję oryginalne fabryczne Hondy, czasem
    najtańsze tarcze jeszcze z sensowną gwarancją 2-3 lata i różnicy nie widzę.
    Nie zawiodłem się. Do Passata poszły 2-gie na liście najtańszych -
    zobaczymy.

    > Klocki ostatnio kupuje jakies polskie - zuzywaja sie troche szybciej niz
    > np. bosche ktore imo sa troche za twarde - w przeciwienstwie do boschy nie
    > popiskuja no i sa polowe tansze :)

    A jakie kupiłeś? Ceramiczne? Czy standardowa kompozycja pół na pół
    (semi-metalic)?

  • 14. Data: 2017-07-18 20:28:53
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 18.07.2017 o 04:44, PiteR pisze:

    > chyba znasz wiodącyh producentów TRW i ATE (jeśli bogaty z domu) ;)

    A jeśli równocześnie roztropny? Textar, Mayele, Lpr, Zimmermann równie
    dobre?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2017-07-18 21:00:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    >
    > W przypadku zerwania paska rozrządu też może zwrócić tylko pieniądze
    > jakie wziął za wymianę, a z naprawą uszkodzonego silnika bujasz się

    Być może prawo mu na to zezwala, ale jeśli zależy mu na utrzymaniu się na
    rynku to sądzę, że będzie traktował swych klientów lepiej niż minimum
    wynikające z litery prawa.
    ---
    Lepiej niż siebie ?

  • 16. Data: 2017-07-18 21:25:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** LEPEK pisze tak:

    > A jeśli równocześnie roztropny? Textar, Mayele, Lpr, Zimmermann
    > równie dobre?

    Jak ludzie piszą, że skrzywili tarcze to ja nie wiem o czym oni mówią.
    Mam słaby samochód 1.6 nie przekraczam 160km/h. Może to miszczowie
    prostej mają takie problemy? Może to mój styl jazdy jak najmniej
    hamować mnie chroni? Może że nie wożę trzech gości po 120kg?

    Skąd te kałuże? Kałuże do pół koła to się omija. W deszczu się jeździ
    wolniej i nie hamuje gwałtownie a wpadnięcie w taką kałuże to grozi
    rowem przydrożnym wtedy pal licho tarcze. Jak ktoś jest nieuważny
    wuhamuje awaryjnie do czerwoności przed kałużą i wjedzie to może i
    skrzywi. Sam sobie winien.

    Opona rozpycha wode na boki a tarcza jest schowana za felgą.

    Obecnie mam przod Delphi + TRW klocki, tył ATE + Delphi klocki.
    Ogólnie wiadomo, że TRW drą tarcze a ATE pylą i szybko się ścierają.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 17. Data: 2017-07-19 06:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Być może prawo mu na to zezwala, ale jeśli zależy mu na utrzymaniu się na
    > rynku to sądzę, że będzie traktował swych klientów lepiej niż minimum
    > wynikające z litery prawa.

    Nie sadze zeby w prawie były takie ograniczenia kwotowe. Sa?
    Natomiast z tym utrzymaniem się na rynku to bym nie przesadzał - strasznie
    ciezko zweryfikować jakosc mechanika.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 18. Data: 2017-07-19 06:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > A jakie kupiłeś? Ceramiczne? Czy standardowa kompozycja pół na pół
    > (semi-metalic)?

    Niestety nie mam pojecia.
    Te polskie to pewnie najbardziej klasyczne z klasycznych, te bosche
    wylądowały w busie wiec raczej tez cos tradycyjnego.
    Bosche maja juz nakulane 250kkn.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 19. Data: 2017-07-19 09:23:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie sadze zeby w prawie były takie ograniczenia kwotowe. Sa?

    Ograniczenia wynikają z samego opisu przedmiotu objętego gwarancją. Kupiłeś
    pasek? Zepsuł Ci się? Producent odda kasę za pasek.

    Trudno aby prawo wymuszało pokrywanie również nieograniczonych konsekwencji
    takiej awarii. Gwarancja na komputer obejmowakaby reż koszty odzyskania
    danych z dysku twardego albo gwaeancja na samochód obejmowakaby zwrot
    kosztow bilwtu lotniczego gdy auto Ci się zepsuło w drodze na lotnisko...

    > Natomiast z tym utrzymaniem się na rynku to bym nie przesadzał - strasznie
    > ciezko zweryfikować jakosc mechanika.

    No w przypadku opisanym obok było wszystko klarowne.

  • 20. Data: 2017-07-19 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > koszty odzyskania danych z dysku twardego albo gwaeancja na samochód
    > obejmowakaby zwrot kosztow bilwtu lotniczego gdy auto Ci się zepsuło w

    I tak i nie.
    Musze przemyslec Twój punkt widzenia :)

    > No w przypadku opisanym obok było wszystko klarowne.

    Chodzi mi o to ze inni klienci sie raczej o tym nie dowiedza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.