  • 41. Data: 2010-08-21 16:41:43
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-21 14:09, kogutek pisze:

    > Trwałość zależy tylko od ceny nowego
    > samochodu. Im droższy samochód tym trwalszy silnik i skrzynia biegów.

    Teraz tylko niech to przeczyta np. megrims i odniesie do swojego C63.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 42. Data: 2010-08-21 21:32:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-21 15:01, PaPi pisze:

    > http://www.saab.pl/docs/pl/93_sportsedan_parametry_t
    echniczne.asp

    > W miescie spalanie wg producenta 11.1. Wg. Ciebie pali od 9 do 11 litrow
    > :-)
    >
    > Samochody, ktorymi jezdzilem palily w miescie :
    > Lanos 1.6 - ok 10-11 l/100km; Corolla 1.4 VVTi - ok 9.5-10 l/100km,
    > Octavia 2.0TDI RS - ok. 8-8.5 l/100km.
    >
    > W trasie benzyn nie pamietam ale Octavia spala okolo 6.5 l/100km.
    >
    > Tyle tylko, ze to diesel i ma 170KM ... no ale Ty benzyna 200KM palisz
    > mniej.
    > Gratuluje dobrego bajeru :-)

    Zakładam kamerę na trasę i udokumentuję.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 43. Data: 2010-08-21 21:47:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-21 21:32, Lewis pisze:

    echniczne.asp

    > Zakładam kamerę na trasę i udokumentuję.

    Kamera to nie wszystko. Weź jakiegoś grupowicza z okolicy. Wiesz, takie
    tam komisyjne tankowanie, itp. ;)

  • 44. Data: 2010-08-21 21:52:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Kamera to nie wszystko. Weź jakiegoś grupowicza z okolicy. Wiesz, takie
    > tam komisyjne tankowanie, itp. ;)

    Jak opłaci te tankowanie to dlaczego nie ;P

  • 45. Data: 2010-08-21 22:59:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Aug 2010 21:52:45 +0200, Lewis wrote:

    >Jak opłaci te tankowanie to dlaczego nie ;P

    Proponuje: komisja zaplaci za test rownowaznosc tych 6.5l benzyny.
    Nadwyzke pokryjesz Ty :-)

    Wlasciwie komisja powinna swoimi samochodami za toba pojechac i je pzy
    okazji tez przetestowac :-)

    J.

  • 46. Data: 2010-08-21 23:01:23
    Temat: Re: [tech] pęknięte pier?cienie w nowym samochodzie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-21 22:59, J.F. pisze:

    > Proponuje: komisja zaplaci za test rownowaznosc tych 6.5l benzyny.
    > Nadwyzke pokryjesz Ty :-)

    Dobra ;P

    > Wlasciwie komisja powinna swoimi samochodami za toba pojechac i je pzy
    > okazji tez przetestowac :-)

    To kiedy? ;P

  • 47. Data: 2010-08-22 20:34:29
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak tempomat i 110km/h chwilami jakieś wyprzedzanie, przy częstych
    > zmianach prędkości i częstym wyprzedzaniu rośnie do 7,5-8l/100km

    To muszą być bardzo nieznaczne zmiany prędkości ;)

    > Więc nie kłamałem... ale nie ma sensu zapitlanie i wyprzedzanie na siłę
    > kogo się da, ile zarobisz? 5-8min na 100km? A ile pójdzie w paliwo?

    A to zależy. Jakbym miał jechać A4-ką 110 km/h na tempomacie, to bym chyba
    zwariował...

    > To gdzie ta nadzwyczajna przewaga turbo diesla nad benzyną? turbo
    > benzyną... ;)

    A to taka, że turbodiesel przy takim stylu jazdy ( 110 km/h tempomat ) spali
    Ci mniej niż 5/100.
    Poza tym przewaga turbodiesla wychodzi przede wszystkim w cyklu miejskim.

    Jurand.

  • 48. Data: 2010-08-22 23:05:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-22 20:34, Jurand pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To muszą być bardzo nieznaczne zmiany prędkości ;)

    Co nie zmienia faktu że spalanie 6,5L/100km w trasie jest jak
    najbardziej osiągalne.

    > A to zależy. Jakbym miał jechać A4-ką 110 km/h na tempomacie, to bym
    > chyba zwariował...

    Też tak myślałem zanim zacząłem jeździć na Litwie, tam szybko Cię oduczą
    przekraczania prędkości... I wbrew złudzeniom jedzie się bardzo
    przyjemnie, sprawnie i szybko dociera do celu, bo średnią mamy wysoką,
    Nie stoimy na debilnych światłach na przejściach dla pieszych i nie
    hamujemy przed rondem na obwodówce miasta...

    > A to taka, że turbodiesel przy takim stylu jazdy ( 110 km/h tempomat )
    > spali Ci mniej niż 5/100.
    > Poza tym przewaga turbodiesla wychodzi przede wszystkim w cyklu miejskim.

    Szkoda tylko że diesel ma wąski zakres użytecznej pracy...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html