  • 11. Data: 2017-11-28 20:06:43
    Temat: Re: tel. 12 418 40 26 - infolinia morele.net, voIP upc nie wpuszcza na ten numer
    Od: "gienek" <nielubie@spamu>

    "brum"
    > Czyli zglosiles uszkodzenie i czekales miesiac. No to faktycznie sporo
    > zrobiles.

    Ale co miałem więcej robić? Ja jestem twórcą tych systemów aby w nie
    zaglądać, udoskonalać, badać problemy z nimi związany?
    Widzę problem zgłaszam właścicielom sieci i czekam na wynik śledztwa.
    Jak coś sam sobie skonstruowałem to sam w tym grzebię, a nie zgłaszam
    sąsiadowi, żeby mi naprawiał.

  • 12. Data: 2017-12-08 12:26:18
    Temat: Re: Kolejny numer tel. 14 645 69 13 urząd gminy Żabno, voIP upc nie wpuszcza na ten numer
    Od: "gienek" <nielubie@spamu>

    "Ircys" news:acdf6225-f3bc-446c-ad7d-d16a8a0cd47e@googlegrou
    ps.com
    > Orange POTS --> "połączenie nie może być zrealizowane"

    A jak zachowuje się orneczowski POTS gdy kręcimy numer:
    tel. 14 645 69 13

    Jest to jeden z telefonów do urzędu gminy Żabno
    http://www.zabno.pl
    Przy próbie dodzwonienia się na niego z voip upc dostaje się info zwrotne,
    że nie ma takiego numeru.
    Natomiast kręcąc z komórkowego zestawia z tym numerem połączenia bez
    problemu.

  • 13. Data: 2017-12-12 12:38:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ircys" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu niedziela, 26 listopada 2017 14:08:05 UTC+1 użytkownik gienek
    napisał:

    >Pytaj o to firmę, na której zlecenie właśnie tak to działa, a nie
    >nas.

    Logika jest przeciez bardzo prosta.
    Stacjonarki TP/Orange daje sie obciazyc wyzsza oplata za 801.

    Komorek sie nie daje, bo pewnie operatorzy dali skuteczny odpor.
    A odmowic ich posiadaczom kontaktu juz nie mozna.

    Tym niemniej klopoty VoIP sa znane, i nie tylko podwyzszonych taryf
    dotycza.

    Swoja droga - ze tyle lat po umozliwieniu przeniesienia numeru nadal
    sa klopoty ?
    Czy celowe dzialanie - przeniosl sie klient do VoIP, to teraz jego
    problem.

    J.