  • 1. Data: 2017-11-08 16:22:54
    Temat: tel. 12 418 40 26 - infolinia morele.net, voIP upc nie wpuszcza na ten numer
    Od: "gienek" <nielubie@spamu>

    Czy zwykły drutowiec, miedziany ,analogowy POTS, domowy numer orange, łączy
    się bez problemu z infolinią sklepu morele.net
    tel. 12 418 40 26
    ?
    Najprostsze komórkowe na kartę łączą z tym numerem bez zająknięcia.
    UPC voip (czyli pseudomowy numer stacjonarny) daje sygnał zwrotny-melodyjkę,
    że nie ma takiego numeru.
    Od kilku miesięcy fachmany w upc nie potrafią sobie z tym poradzić. Nawet
    jeszcze żadnych wniosków nie mają po 2 miechach od zgłoszenia tej
    prowizorki - ręce opadają.... działają tak samo jak państwo polskie mimo, że
    to prywatna i niepolska firma.
    Widać, że pion techniczny to gimbaza, a nie ludzie czujący temat.
    Rozumiem jakby był wniosek "nasze voip to prowizorka i nie będzie się nigdy
    można dodzwonić na ten numer do morele.net" i na tym kończymy udawanie, że
    coś diagnozujemy. A tu minęło tylko czasu i nic nie wiedzą w upc o co chodzi
    z tym numerem od morele.net
    Nastała epoka armii dyrektorów i gimbazowych infolini powiązanych z pionami
    tzw. "technicznymi", gdzie mottem przewodnim jest "nic nie wiem".
    Owszem na stronie morele.net jest info, że dla stacjonarek przeznaczony jest
    nr 801 000 861, ale przecież nie będę dodatkowo bulił za jakieś 801 skoro
    połączenia zwykłe stacjonarne są w cenie mojego abonamentu. Większość firm
    gdy podaje kontakt przeznaczony dla dzwoniący z komórek to działa tam i bez
    problemu wbijanie się też ze stacji, bo przecież czemu niby by miało nie
    działać?
    Więc pytam (bo już nie mam oharaczowanego drutowca z orange), czy POTS
    orange łyka normalnie ten numer niby stacjonarny od morele? Pewnie ten 12
    418 40 26 też jakiś voip i stąd jaja, że nie umie zestawić tego połączenia.

  • 2. Data: 2017-11-08 16:48:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-11-08 16:22, gienek wrote:
> [...]
    > UPC voip (czyli pseudomowy numer stacjonarny) daje sygnał
    > zwrotny-melodyjkę, że nie ma takiego numeru.

    Przed chwilą sprawdziłem - u mnie daje sygnał zajętości.

  • 3. Data: 2017-11-08 20:29:46
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 8 listopada 2017 16:48:48 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Przed chwilą sprawdziłem - u mnie daje sygnał zajętości.

    Orange POTS --> "połączenie nie może być zrealizowane"

    Ircys

  • 4. Data: 2017-11-08 20:34:23
    Od: i...@p...pl

    > Przed chwilą sprawdziłem - u mnie daje sygnał zajętości.

    Orange POTS --> "połączenie nie może być zrealizowane".
    Najwyraźniej jest tak jak napisali na swojej stronie:
    "12 418 40 26 dla tel. komórkowych
    801 000 861 dla tel. stacjonarnych"
    czyli zablokowali stacjonarki.

    Ircys

  • 5. Data: 2017-11-08 21:59:21
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > jeszcze żadnych wniosków nie mają po 2 miechach od zgłoszenia tej
    > prowizorki - ręce opadają.... działają tak samo jak państwo polskie mimo,

    Pomijajac fakt, ze polaczenia z okreslonych prefiksow moga byc zablokowane,
    to czy skorzystales w pelni ze swoich uprawnien?
    Zglosiles uszkodzenie, reklamacje, skarge do regulatora?

  • 6. Data: 2017-11-10 16:50:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gienek" napisał w wiadomości grup
    .astraweb.com...
    >Czy zwykły drutowiec, miedziany ,analogowy POTS, domowy numer orange,
    >łączy się bez problemu z infolinią sklepu morele.net
    >tel. 12 418 40 26

    aktualnie zajety z linii TP ... co rownie dobrze moze oznaczac
    niedostepnosci.

> [...]
    >tej prowizorki - ręce opadają.... działają tak samo jak państwo
    >polskie mimo, że to prywatna i niepolska firma.

    Normalna sprawa :-(

    Odkad TP stracila monopol, a szczegolnie jak sie namnozylo operatorow
    VoIP, to teraz ty masz u jednego, morele pewnie u drugiego, i skad UPC
    ma wiedziec jak sie polaczyc ?

    >Nastała epoka armii dyrektorów i gimbazowych infolini powiązanych z
    >pionami tzw. "technicznymi", gdzie mottem przewodnim jest "nic nie
    >wiem".

    99% klientow jest zadowolonych i tyle nam wystarczy :-P

    Niestety - nowoczesna technologia przypomina magie - nie dziala, nie
    wiemy dlaczego, a nawet jak bysmy wiedzieli, to i ta nie mozemy nic
    zrobic.

> [...]
    >przeznaczony jest nr 801 000 861, ale przecież nie będę dodatkowo
    >bulił za jakieś 801 skoro połączenia zwykłe stacjonarne są w cenie

    Bardzo mozliwe, ze przez 801 sie nie dodzwonisz.
    Bo to numer w sieci TP, albo innej, i jak ten operator ma pobrac
    oplate od UPC ?
    Maja stosowna umowe, albo nie maja.
    A jak nie maja, to blokuje jeden lub drugi.

    Dzwon z komorki skoro dziala i d* nie zawracaj :-)

    >Większość firm gdy podaje kontakt przeznaczony dla dzwoniący z
    >komórek to działa tam i bez problemu wbijanie się też ze stacji, bo
    >przecież czemu niby by miało nie działać?

    Problem ten sam - rozni operatorzy.
    Akurat wielka czworka jakos potrafi sie dogadac, gorzej w przypadku
    mnogosci innych, malutkich operatorow.

    >Więc pytam (bo już nie mam oharaczowanego drutowca z orange), czy
    >POTS orange łyka normalnie ten numer niby stacjonarny od morele?

    Mam watpliwosci, bo zajety stale.
    Ale z EasyCall (tez VoIP) abonent czasowo niedostepny :0

    J,

REKLAMA

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: