  • 11. Data: 2017-01-09 18:55:15
    Temat: Re: telewizor kineskop, dekoder a magnetowid
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 16:45, Krycha pisze:
    > Nawet nie wiedziałam, że tak można podłączyć.
    > Niestety nie mam zewnętrznego dysku.

    A masz przynajmniej pendrajwa 4-8 Giga? Przetestuj.
    Pewnie Ci się spodoba.
    Za grosze można kupić kilkasett Giga na 2,5 calowym HDD+kieszeń.
    Nagrania będą w FHD na 1 i 2 TVP :-)

    PS.Tylko Uważaj bo prawdopodobnie będzie skasowany po podłączeniu do manty.

  • 12. Data: 2017-01-09 19:05:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 17:08, Krycha pisze:
    > Tak jest, kupię czterdziestkę z dekoderem sat i wtedy, ewentualnie,
    > spróbuję skorzystać z magnetowidu.
    > Na dziś za dużo zamieszania z przełączeniami kabli,
    > skoro można obejrzeć programy przy powtarzających się powtórkach,
    > a co niektóre w internecie.

    Zainwestuj w PVR
    Reklamy nie będą takie męczące :-) Warto.
    Nie musi być duży. Taki pendrajw za 20 zł nagra kilka godzin.
    Obejrzysz i nagrywasz od nowa.

    Używałem sporo czasu Combo fergusona. Specjalnie starszy model żeby móc
    oglądać nagrania na kompie. Te nowsze już były szyfrowane.
    http://www.dipol.com.pl/tuner_ferguson_ariva_210_com
    bo_dvb-s-s2_dvb-t_A99390.htm

  • 13. Data: 2017-01-11 20:12:43
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 09.01.2017 o 18:55, z pisze:

    > A masz przynajmniej pendrajwa 4-8 Giga? Przetestuj.
    > Pewnie Ci się spodoba.
    > Za grosze można kupić kilkasett Giga na 2,5 calowym HDD+kieszeń.
    > Nagrania będą w FHD na 1 i 2 TVP :-)

    Wezmę pod uwagę, gdy dokonam zakupu nowego TV.

    > PS.Tylko Uważaj bo prawdopodobnie będzie skasowany po podłączeniu do manty.

    Nie zrozumiałam co będzie skasowane, i co to ta manta.
    Chodzi o produkty RTV marki Manta?

    Krycha.

  • 14. Data: 2017-01-11 21:13:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 20:12, Krycha pisze:
    > Nie zrozumiałam co będzie skasowane, i co to ta manta.

    Zazwyczaj dysk zewnętrzny (czy pendrajw czy HDD) po podłączeniu do
    takiego dekodera prosi albo wymaga formatowania (kasowania zawartości)
    aby z nim działał.

    Sorry ale walę prosto z mostu bo ciągle słyszę lamenty że ktoś nie
    zrobił archiwizacji zdjęć całego życia a to mu zalało a to nieopatrznie
    skasował... Wujek ratuj a ja cudotwórcą nie jestem :-)

  • 15. Data: 2017-01-11 22:19:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-01-2017 o 21:13, z pisze:

    > Zazwyczaj dysk zewnętrzny (czy pendrajw czy HDD) po podłączeniu do
    > takiego dekodera prosi albo wymaga formatowania (kasowania zawartości)
    > aby z nim działał.

    Niekoniecznie.
    Tv Manty dysku nie formatował, może dekoder też nie będzie.

  • 16. Data: 2017-01-12 07:45:36
    Od: z <...@...pl>

  • 17. Data: 2017-01-16 12:50:18
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Krycha" napisał:

    > Na tym sprzęcie nie ma takiej możliwości.

    Możesz nauczyć się cytowania.

    Pzdr

  • 18. Data: 2017-01-16 19:02:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    O, skąd wiesz?
    Młodość mi się przypomniała, a stosownego Technicsa nabyłem już ponad rok temu dla
    odsłuchania 30-letniej kasetoteki :-))

    -----

  • 19. Data: 2017-01-16 19:08:53
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    BTW w Wiwie mozna dysk (pendrajw) USB sfromatować jako FAT32 lub jako NTFS.
    Przy FAT32 nagarnia z WIWY dzielone są na kawałki po około 500 megabajtów (mts, mts1,
    mts2, mts3, ...) dla Wiwy żaden problem, dla odtwarzania na innym sprzęcie trochę
    kłopot (nie każdy sprzęt rozumie, co to za rozszerzenie pliku mts1, mts2, mts3,
    ...).
    Formatowałbym więc dysk USB na NTFS (mimo, iz ponoć pendrajwom NTFS jakoś tam
    szkodzi, ale nagrywanie i odtwarzanie gigabajtowych filmów nie wiąże się z tysiącami
    odczytów i zapisów).

  • 20. Data: 2017-01-16 19:11:10
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bez przesady, Ariva 253 nie szyfruje.