  • 11. Data: 2013-07-26 17:16:52
    Temat: Re: temperatura na termostacie - dyskusja
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    i Ty przeciwko mnie?

    można by zrobić kształtkę ze styropianu i w jej środku umieścić czujnik,
    tak, żeby był osłonięty...

    pytanie, czy styopian nie zapali się przy 100 stopniach C?

  • 12. Data: 2013-07-26 17:57:40
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    działa, narazie zrobiłem prowizorkę, wbiłem czujnik w styropian, już
    temperatura nie spada o 30 stopni...

    tylko nie wiem czy mi ten styropian się nie zapali? Ktoś mi podpowie?

  • 13. Data: 2013-07-26 17:58:21
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 17:16:52 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:

    > można by zrobić kształtkę ze styropianu

    Po co babrać się ze styropianem, jak za ok.10zł kupisz 2m otuliny, z której odetniesz
    10cm i bez kłopotu założysz na rurę?
    Resztę możesz przekazać innym na podobne eksperymenty ;)

  • 14. Data: 2013-07-26 18:09:19
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    wiesz, głupio mi się przyznać, ale nie wiem o czym Ty mówisz? może jakiś
    link z allego... będę zobowiązany.

    styropian to złe rozwiązanie, chociaż działa...

    przydało by się coś w zastępstwie, ale równie dobry izolator...

  • 15. Data: 2013-07-26 18:20:02
    Od: s...@g...com

    http://www.thermaflex.com.pl/oferta/thermaeco-frz/ot
    uliny
    Dostępne są różne rozmiary i grubości ścianek.
    Najczęściej w sklepach są te, o grubości ścianki 9mm, średnice wewnętrzne 42, 48, 54,
    60 (podaję te, które powinny pasować do rury w Twoim aucie - nie znam niestety
    dokładnego rozmiaru).
    Wydaje mi się, że jak poprosisz, to odetną Ci te 5-10cm z free.

  • 16. Data: 2013-07-26 20:04:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" napisał
    >można by zrobić kształtkę ze styropianu i w jej środku umieścić
    >czujnik, tak, żeby był osłonięty...
    >pytanie, czy styopian nie zapali się przy 100 stopniach C?

    Zapalic to nie, ale stopic to tak ..

    J.

  • 17. Data: 2013-07-27 08:19:20
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    e do dupy, niby mniej spada, ale jak jadę to jednak spada temperatura...
    może ten typ tak ma?

  • 18. Data: 2013-07-27 09:11:23
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 08:19:20 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > e do dupy, niby mniej spada, ale jak jadę to jednak spada temperatura...
    >
    > może ten typ tak ma?

    No patrz pan a ja mam fabrycznie zamontowany wskaźnik temperatury i nie spada.