    From: Jakub Rakus <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: toyota rav4 94-00 wyciek oleju
    Date: Sat, 28 Feb 2015 23:11:15 +0100

    Witam,

    Taki oto problem: Toyota Rav4, rocznik 95, manual, bez klimy,
    zagazowana, ma paskudnie obrzygany olejem silnik od strony kabiny.
    Jakieś 3 miesiące temu mech wymieniał uszczelkę pod pokrywą zaworów,
    myślałem że może coś spartolił i tam się lało, ale dzisiaj zdjąłem
    pokrywę i od góry jest sucho, a uszczelka cała. Od spodu jak się
    popatrzy to tylko widać na misce olejowej świeży olej ściekający gdzieś
    z góry. Problem w tym, że tył silnika jest skutecznie zasłonięty przez
    masę różnych elementów i za cholerę nie widzę skąd dokładnie wydobywa
    się olej, a nie bardzo mam warunki i narzędzia żeby to wszystko
    rozbierać. Pytanie brzmi: jakie są potencjalne miejsca wycieku oleju od
    strony kolektora dolotowego? Gniazda wtrysków, uszczelka pod głowicą? Co
    tam jeszcze jest?

    Pozdrawiam
    Jakub