  • 1. Data: 2015-03-26 19:52:15
    Temat: tragedia: motocykliści obudzili się ze snu zimowego.
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    http://www.faktykaliskie.pl/smiertelnie-potracil-15-
    latke-na-pasach-film-i-zdjecia

    "Tragiczny wypadek w Plewni pod Cekowem. 26-letni motocyklista potrącił
    na pasach 15-letnią dziewczynę. Kierujący motorem Kawasaki nie miał
    uprawnień do prowadzenia tego typu pojazdów. Nastolatka, mimo
    dwugodzinnej reanimacji, zmarła w szpitalu.

    Do wypadku doszło dziś tj. w środę około godz. 17.00 w miejscowości
    Plewnia - na trasie wojewódzkiej nr 470 w powiecie kaliskim. Na prostym
    odcinku drogi, na oznakowane przejście dla pieszych weszła 15-letnia
    dziewczyna z tamtejszej okolicy. - W kilka sekund pojawił się znikąd
    motor. Ten kierowca gnał jak szalony, ona nie miała nawet szans, by
    przed nim uciec - relacjonuje portalowi faktykaliskie.pl świadek tego
    wypadku."

    Prawdopodobnie miejscowi chcieli motocykliście "pomóc".

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-03-26 20:04:12
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-03-26 o 19:52, Irokez pisze:
> [...]
    > wypadku."
    >
    > Prawdopodobnie miejscowi chcieli motocykliście "pomóc".

    A ten twój dopisek, to czemu ma służyć?
    Chcesz usprawiedliwić mordercę?

    JK

  • 3. Data: 2015-03-26 20:18:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-03-26 o 20:04, JK pisze:

    > A ten twój dopisek, to czemu ma służyć?
    > Chcesz usprawiedliwić mordercę?

    Źle odebrałeś...
    Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym
    odsiedział.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2015-03-26 20:26:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-26 o 20:18, Irokez pisze:
    > Źle odebrałeś...
    > Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym
    > odsiedział.
    Rozumiem, że z kierowcą samochodu poszedłbyś na piwo?

    Maciek

  • 5. Data: 2015-03-26 20:32:37
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 20:18:56 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > Źle odebrałeś...
    > Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym
    > odsiedział.
    >
    > --
    > Irokez

    To mamy dwuosobowy klub. Oficjalnie jestem przeciwny krze śmierci. Również po to żeby
    każdy miał szansę samodzielnie wymierzyć sprawiedliwość.

  • 6. Data: 2015-03-26 20:58:22
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    No i co? Wiesz, idzie wiosna i obudziły się trole antymotocyklowe.
    Te szczucie na motocyklistów jest nudne, prymitywne i bezsensowne.
    No, ale to pewnie kwestia charakteru :/
    Swoje animozje możesz sobie wsadzić w d. W miarę tego jak
    przybywa jednośladów temat staje się coraz mniej nośny.
    Spróbuj może założyć wątek "jaki olej"

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2015-03-26 23:11:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    NTG

  • 8. Data: 2015-03-27 09:19:14
    Od: p...@g...com

    --Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym odsiedział.

    niekoniecznie ... wyroki polskich sadow sa niezbadane
    1895.html#MTstream

    P.

  • 9. Data: 2015-03-27 11:30:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 09:19, p...@g...com pisze:
    > --Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym odsiedział.
    >
    > niekoniecznie ... wyroki polskich sadow sa niezbadane
    1895.html#MTstream

    To żart? Facet pobił kobietę i lekarze twierdzą, że nie jest
    niebezpieczny? Od razu widać, że to szwindel.

    Albo wariat i zamknąć go w ośrodku dla niebezpiecznych, albo poczytalny
    i wsadzić go do pierdla.

    --
    MN

  • 10. Data: 2015-03-27 13:09:23
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-03-26 o 20:58, Hinek pisze:
    > No i co? Wiesz, idzie wiosna i obudziły się trole antymotocyklowe.
    > Te szczucie na motocyklistów jest nudne, prymitywne i bezsensowne.
    > No, ale to pewnie kwestia charakteru :/

    za to następny post o kierowcach bmw, jest super.
    ziew