  • 11. Data: 2015-03-27 13:36:59
    Temat: Re: tragedia: motocykliści obudzili się ze snu zimowego.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dawid,

    Friday, March 27, 2015, 1:09:23 PM, you wrote:

    > za to następny post o kierowcach bmw, jest super.

    Oczywiście o kierowcach motocykli BMW...

    > ziew

    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2015-03-27 13:40:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Oczywiście o kierowcach motocykli BMW...

    siem proszem ode mnie odstosunkować :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 13. Data: 2015-03-27 15:58:03
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    1895.html#MTstream

    > To żart? Facet pobił kobietę i lekarze twierdzą, że nie jest
    > niebezpieczny? Od razu widać, że to szwindel.
    >
    > Albo wariat i zamknąć go w ośrodku dla niebezpiecznych, albo poczytalny i
    > wsadzić go do pierdla.

    Witamy w Polsce! Tu większą szkodliwością społeczną, niż pobicie niewinnego
    człowieka, jest kradzież batonika za 2 zł przez osobę z Zespołem Downa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2015-03-27 16:27:05
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-03-27 o 11:30, Marcin N pisze:

> [...]
    > niebezpieczny? Od razu widać, że to szwindel.
    >
    > Albo wariat i zamknąć go w ośrodku dla niebezpiecznych, albo poczytalny

    Ten za sześciu zabitych dostał 12 lat
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/jestesmy-te
    raz-mala-rodzina-stracilam-wszystkich-a-on-dostal-12
    -lat,480589.html
    dlaczego za pobicie karać, toż to pestka.
    kobieta za zabicie męża pijaka i łobuza dostaje więcej.
    Polska to kraj cudów i dobrobytu.

  • 15. Data: 2015-03-27 21:59:30
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2015-03-26 o 19:52, Irokez pisze:
    > http://www.faktykaliskie.pl/smiertelnie-potracil-15-
    latke-na-pasach-film-i-zdjecia

    > "Tragiczny wypadek w Plewni pod Cekowem. 26-letni motocyklista potrącił
    > na pasach 15-letnią dziewczynę. Kierujący motorem Kawasaki nie miał
    > uprawnień do prowadzenia tego typu pojazdów.

    W pierwszym akapicie jest sedno sprawy. Czy gość nie mając
    wykształcenia, przeprowadzający operację, w trakcie której umiera
    człowiek, jest lekarzem-chirurgiem?

    To nie był motocyklista.

    charwel

  • 16. Data: 2015-03-27 22:16:07
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    W dniu 27.03.2015 o 21:59, charwel(Oo)==::: pisze:
> [...]
    >
    > W pierwszym akapicie jest sedno sprawy. Czy gość nie mając
    > wykształcenia, przeprowadzający operację, w trakcie której umiera

    Według definicji słownikowej motocyklista to ktoś, kto kieruje motocyklem.
    Człowiek wspomniany w pierwszym akapicie to właśnie robił, a więc to
    motocyklista. Jego uprawnienia do kierowania to odrębna para kaloszy.

    Tak samo kierowca samochodu pozostaje kierowcą, nawet jeśli jedzie bez uprawnień.

    --
    Jacek Skowroński

  • 17. Data: 2015-03-28 16:22:33
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-03-27 o 22:16, Jacek Skowroński pisze:

    > Tak samo kierowca samochodu pozostaje kierowcą, nawet jeśli jedzie bez uprawnień.

    Nieprawda. Osoba prowadząca pojazd to KIERUJĄCY. Kierowca to jest tylko
    taki kierujący, który posiada stosowne uprawnienia.

    Takie rzeczy musiałem zdawać na egzaminie teoretycznym na B, ale
    rozumiem, że teraz matura Giertycha to i prawo jazdy Giertycha :-P

  • 18. Data: 2015-03-28 16:46:42
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    W dniu 28.03.2015 o 16:22, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Nieprawda. Osoba prowadząca pojazd to KIERUJĄCY. Kierowca to jest tylko
    > taki kierujący, który posiada stosowne uprawnienia.

    Pisałem o znaczeniu słownikowym, a nie prawnym:
    http://sjp.pwn.pl/sjp/kierowca;2470689

    > Takie rzeczy musiałem zdawać na egzaminie teoretycznym na B, ale
    > rozumiem, że teraz matura Giertycha to i prawo jazdy Giertycha :-P

    Teraz? Przecież matury Giertycha nie ma już od 8 lat. Zrobił ci jakąś krzywdę,
    że po tylu latach wciąż to pamiętasz? :-P

    --
    Jacek Skowroński

  • 19. Data: 2015-03-28 18:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Wójtowicz s...@s...spam.spam.com ...

> [...]
    >
    > Takie rzeczy musiałem zdawać na egzaminie teoretycznym na B, ale
    > rozumiem, że teraz matura Giertycha to i prawo jazdy Giertycha :-P

    ROTFL
    Twoim zdaniem takie niuanse sa wazne na egzaminie z prawa jazdy...?

  • 20. Data: 2015-03-30 16:16:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Wójtowicz s...@s...spam.spam.com ...

    > ROTFL
    > Twoim zdaniem takie niuanse sa wazne na egzaminie z prawa jazdy...?

    nie są. Co nie zmienia faktu, że jest masa takich głupich pytań