  • 11. Data: 2018-09-29 15:31:19
    Temat: Re: transformator 230V->110V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2018 13:25:26 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Tak, ale ja nie Niemiec.

    Ale do Polski potrzebujesz ?
    Zamowisz przez niemiecka strone, to zakladam, ze dostaniesz ten sam
    produkt co Niemiec.
    Zreszta Amazon.de juz przestal byc nur fur Deutsche, i Polakow tez
    obsluguje.
    A najsmieszniejsze jest to, ze dla tych Niemcow to pakuja towar w
    Polsce ...

    J.

  • 12. Data: 2018-09-29 16:04:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> wrote in message
    > Nie wiem. Rozważam dopiero zakup a od czasu do czasu jakieś urządzenia
    > made in USA dla USA only mnie nachodzą, więc patrzę też jak się to mówi
    > perspektywicznie.

    To jak znajdziesz jakieś takie urządzenie to poszukaj ciut dłużej
    wersji Chinskiej/Europejskiej i napewno znajdziesz...
    Trafo to zawracanie dupy - nie pakowałbym się w to.

  • 13. Data: 2018-09-29 16:09:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ciekawe, czy to sie do czegos nadaje.
    > Wydajnosc chlodzaca Peltierow jest raczej mala.
    >
    > a w user manual
    >
    > Important: Make sure the power socket is 100~240 V 50/60Hz AC.

    Czyli obcinasz amerykańską wtyczkę, zakładasz "polską" Schuko
    z elektrycznego za rogiem i załatwione bez ciężkiego, nieporęcznego trafo.

    > Ale to powinno dzialac bez trafa
    > https://www.amazon.de/Vollautomatische-Thermoelektri
    sche-Eismaschine-Milchshake-erforderlich/dp/B0744YZ6
    K1

    :-) popsułeś mu zabawę, a on tak bardzo chciał mieć okazję do kupna trafa!

  • 14. Data: 2018-09-29 17:09:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-29, Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    K1

    >:-) popsułeś mu zabawę, a on tak bardzo chciał mieć okazję do kupna trafa!

    Erdolisz Pszemol. Dałem linka. Znajdź mi to urządzenie lokalnie na 220V
    jak takiś mądry. W Azji Płd-wsch. jestem. Nikt nie potrzebuje ekstra
    16kg kloca w chałupie. Mogę je mieć z trafo z US za ca USD 150 lub z EU
    za 2x tyle. Jaki sens? Są po prostu pewne grupy urządzeń, które nawet na
    110V z trafo wychodzą w imporcie z US dużo taniej.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2018-09-29 22:56:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj sobie spokoj. Przetestowalem robienie lodow w domu. Kazdy ze sklepu jest
    smaczniejszy. Do tego zrobisz z zoltkami i sie na salmonelle nadziejesz. Byla w domu
    maszynka do robienia lodow. Wstawialo sie ja do zamrazarki i plaski przewod
    przycinalo sie drzwiami. Wielkosci dwu litrowego niskiego garnka byla a nie
    trzydrzwiowej szafy z lustrem. Cos tam potrafila zrobic ale bez przemyslowych
    dodatkow lody szybko sie topily i nie udalo mi sie zrobic smaku jak kupowanych w
    litrowych pojemnikach. Dobre wychodzily z gotowej mieszanki do lodow wloskich. Teraz
    kupuje w pojemnikach w sklepie.

  • 16. Data: 2018-09-29 23:41:10
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Ale to nie jest zwykłą lodówka. To jest maszynka do lodów. Nawet egzemplarze,
    > które mogę kupić z Korei są na 110V.
    > https://www.amazon.com/gp/product/B01M2BRKRW/

    Czemu taka tania? Zawsze myślałem że to przynajmniej 4x droższe jest.

  • 17. Data: 2018-09-29 23:44:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > a z DE do mnie nie wyślą.

    https://swiatczytnikow.pl/jak-taniej-zamowic-kindle-
    w-niemczech-z-wysylka-do-polski/

  • 18. Data: 2018-09-30 03:51:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-29, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Czemu taka tania? Zawsze myślałem że to przynajmniej 4x droższe jest.

    Ja również. Może TEC'y zrobiły się bardziej przystępne? W ciągu
    ostatnich 3-4 lat nastąpił np. wysyp małych, ale całkiem fajnych
    lodówek do wina właśnie na TEC'ach.

    Ale co do tej konkretnej maszynki do lodów to zaczynam mieć lekkie
    wątpliwości. Zamraża dobrze - nawet w negatywach to podkreślają, ale
    znakomita większość */** opinii wymienia kłopoty z mieszaniem. Psuje
    się, nie miesza, wyłącza. To jest 1/5 wszystkich opinii. Troche dużo.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-09-30 04:52:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-29, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

> [...]

    znakomita większość */** opinii wymienia kłopoty z mieszaniem. Psuje
    się, nie miesza, wyłącza. To jest 1/5 wszystkich opinii. Troche dużo.

    Z drugiej strony, to to, pod inną nazwą jest jednak dostępne na amazon.de:
    https://www.amazon.de/gp/product/B07DGT79PM

    Do mnie oczywiście nie ślą, ale do Polski za darmo. Może więc zrobię
    tak, że zamówię do Polski i z Polski wyślę dalej.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2018-09-30 05:00:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-29, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

> [...]

    Do mnie oczywiście nie ślą, ale do Polski za darmo. Może więc zrobię
    tak, że zamówię do Polski i z Polski wyślę dalej.

    Aaaa.... to jednak nie jest to samo, ale jeszcze poszukałem po symbolu i
    na Alim też to jest :) W sumie w tym momencie nie wiem czy to dobrze czy
    źle.

    --
    Marcin