  • 21. Data: 2018-10-01 20:12:23
    Temat: Re: transformator 230V->110V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2018 21:41:10 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Czemu taka tania? Zawsze myślałem że to przynajmniej 4x droższe jest.

    bo to na peltierach a nie z porzadna chlodziarka :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-10-01 21:31:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > bo to na peltierach a nie z porzadna chlodziarka :-)

    W końcu zamówiłem z Alego tą mniejszą. Wygląda na to, że czy na
    Amazonie, czy na Alim to wszystko to samo z niewielkimi wariacjami i
    różnymi "markami". Model 220V. Zresztą z Alego wyszło mi też, że obie
    mają zasilacz zewnętrzny.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2018-10-18 11:34:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-30, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Ja również. Może TEC'y zrobiły się bardziej przystępne? W ciągu
    > ostatnich 3-4 lat nastąpił np. wysyp małych, ale całkiem fajnych
    > lodówek do wina właśnie na TEC'ach.
    >
    > Ale co do tej konkretnej maszynki do lodów to zaczynam mieć lekkie
    > wątpliwości. Zamraża dobrze - nawet w negatywach to podkreślają, ale
    > znakomita większość */** opinii wymienia kłopoty z mieszaniem. Psuje
    > się, nie miesza, wyłącza. To jest 1/5 wszystkich opinii. Troche dużo.

    No dobrze, melduję, zamówiłem tę:
    https://www.aliexpress.com/item/Home-mini-fruit-ice-
    cream-machine-automatic-soft-hard-ice-cream-machine-
    children-diy-ice-cream/32814813316.html

    Przyszła. Pierwsza porcja lodów zrobiona. Druga własnie się mieli.
    Maszynka działa ok, poza tym, ze coś tam nie kontaktuje przy pokrywie na
    stykach zasilających silnik mieszadła - do ogarnięcia rzecz. Budowa
    wydaje się solidna, lody robi dobrze. Byleby nie padło. Jak padnie to
    zaraprtuję.

    --
    Marcin