  • 11. Data: 2020-02-07 16:35:09
    Temat: Re: trwaly samochod
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 07-02-2020 o 15:45, s...@g...com pisze:

    > To takie nie amerykanskie zeby codziennie 100kg sera wozic zamiast raz na tydzien
    500-700kg.

    > Historia malo sie lepi ale jako ekstremalny outlier od biedy sie nada. Tyle ze co
    nam po tym?

    Zrozumiałem, że dostarczał różne rzeczy, w tym sprzęt medyczny, części
    do kopiarek, a jako ciekawostkę to przewoził nawet 100 kg sera.
    Niekoniecznie woził ser codziennie.

    yabba

  • 12. Data: 2020-02-07 16:41:43
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2020 09:35:16 UTC-6 użytkownik yabba napisał:

    > Zrozumiałem, że dostarczał różne rzeczy, w tym sprzęt medyczny, części
    > do kopiarek, a jako ciekawostkę to przewoził nawet 100 kg sera.
    > Niekoniecznie woził ser codziennie.

    No mozliwe. Tak czy siak, jak o auto dbal, i jezdzil z glowa to jest szansa ze trafil
    mu sie egzemplarz trwaly. Ile takich jest? Co tydzien ktos w lotka wygrywa. Takich
    trwalych jest niewiele wiecej :)

    Ja bym sie bardziej skupil na fakcie ze jak sie nowke kupi to spokojnie 100-200kkm
    sie robi. Pada doslownie 2-5-10%, a i to miedzy najlepszymi a najgorszymi modelami.

    I mysle ze sie wiele juz w tym nie poprawi.
    W tym elektryki.
    Auto ma starczyc na te 10 lat srednio. I na tyle starcza.

  • 13. Data: 2020-02-07 17:55:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >To takie nie amerykanskie zeby codziennie 100kg sera wozic zamiast
    >raz na tydzien 500-700kg.

    Z kontekstu bym wnioskowal, ze to raczej okazjonalne bylo.

    Ale
    -moze "u nas codziennie swiezy ser"
    -albo wcale nie maja zbytu na 100kg sera dziennie, wiec 500kg lezaloby
    miesiac.
    I miejsce zajmowalo.

    J.

  • 14. Data: 2020-02-07 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Prawda taka jak ta że się ślepy iskał. Ale ludzie coraz glupsi to i
    > coraz większe bzdury łykaja. Oglądałem kiedyś komedie jak to
    > współcześnie zahibernowano troje ludzi. Ale żeby nie było szkoda na
    > wypadek nieudanego eksperymentu to wybrali najgłupszych jakich
    > znalezli. Przez przypadek odhibernowano ich za kilkadziesiąt lat. Na
    > koniec jeden z nich został prezydentem USA, był najmądrzejszy w
    > całym państwie.

    I ta historia dowodzi wszyskiego! Tylko jak to jest mozliwe ze cie nie
    zamrozili? ;-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 15. Data: 2020-02-07 19:20:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciebie wzięli i miejsca nie było.

  • 16. Data: 2020-02-08 05:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ciebie wzięli i miejsca nie było.

    Nie, Ciebie ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 17. Data: 2020-02-08 12:30:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Twoja mało bystra odpowiedz na poziomie przedszkolaka świadczy że jednak dla mnie
    miejsca zabrakło.

  • 18. Data: 2020-02-08 14:18:25
    Temat: Re: trwaly.
    Od: "Jakir" <l...@k...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    wybrali najgłupszych jakich znalezli.
    > jednak dla mnie miejsca zabrakło.

    Zenek,
    dla ciebie miejsca nie zabrakło, tylko opiekunowie cię tak
    dobrze ukryli, że ci co przeprowadzali eksperyment nie mogli cię znaleźć.

  • 19. Data: 2020-02-08 14:48:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wygląda na to że byłeś drugim zamrozonym.

  • 20. Data: 2020-02-08 16:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Twoja mało bystra odpowiedz na poziomie przedszkolaka świadczy że
    > jednak dla mnie miejsca zabrakło.

    o, wyłapałes ironie! Brawo Ty!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.