  • 11. Data: 2012-11-30 09:52:37
    Temat: Re: tych na stacji kontroli porypalo...
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Ostatnio widzę wysyp autek zza oceanu, wesoło mrugających stopem na
    > skrzyżowaniach. Pytam - jak to przeszło przegląd ? i co robi Policja ?
    >
    > Przecież to pierwszy napotkany patrol powinien po 1 zabrać dowód, po 2 -
    > przetrzepać SKP która przybiła pieczątkę ;)

    Mają kontr argument że zabiorą dowód (albo jak większa fantazja to na
    lawetę) gdy się nie zgadasz z ich zdaniem na temat przekroczenia
    prędkości. Stop nie smaży w oczy jak HID więc póki nie nabroisz tolerują.

  • 12. Data: 2012-11-30 10:16:07
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Robson pisze:

    > A tam ?pi. B?d?c w piekarni po drugie ?niadanie, podjecha? przede mn?
    > patrol, nomen omen, drog?wki. Co kupili? P?czki! Du?o mnie wysi?ku
    > kosztowa?o, ?eby na g?os si? nie roze?mia?...

    ty byłeś a im nie wolno?

    Pozdrawiam
    michał

  • 13. Data: 2012-11-30 10:20:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2012 08:01, J.F. pisze:

    > Lekki luz ... a pamietasz ten wypadek pod Opolem gdy syn z tylu nie zapial
    > pasow i zabil mamusie z przodu ?

    Mam z tyłu pasy i odmawiam ruszenia, póki ich nie ewentualni pasażerowie
    nie pozapinają.

    > Gdyby tam oparcie nie mialo lekkiego luzu,
    > to moze by przezyla ..

    Wątpię.

    > Mieli przedwczoraj kontrole, a dzis postawione zarzuty ?
    > Czy wlasciciel za malo placi ? :-)

    Albo może żona mu nie daje ;)

  • 14. Data: 2012-11-30 10:21:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2012 08:50, Robson pisze:

    > A tam śpi. Będąc w piekarni po drugie śniadanie, podjechał przede mną
    > patrol, nomen omen, drogówki. Co kupili? Pączki! Dużo mnie wysiłku
    > kosztowało, żeby na głos się nie roześmiać...

    Cóż, Polacy kochają wzorce z USA ;-/

  • 15. Data: 2012-11-30 11:57:27
    Od: tÎż

    Robson wrote:

    > Będąc w piekarni po drugie śniadanie, podjechał przede mną patrol, nomen
    > omen, drogówki

    Jak mógł naraz być i podjeżdżać?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-11-30 11:58:46
    Od: tÎż

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mam z tyłu pasy i odmawiam ruszenia, póki ich nie ewentualni pasażerowie
    > nie pozapinają.

    I co Ci po pasach, jak w czasie wypadku odpadnie Ci fotel?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2012-11-30 12:07:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nikt mi nigdy nie sprawdzał świateł stopu, więc im pewnie też nie. :)
    >
    > A ci z bardziej udziwnionymi autami po prostu sobie te przeglądy w ten
    > czy inny sposób "załatwiają". Nie jest specjalnym problemem nawet
    > zaliczenie przeglądu bez pokazywania auta, chociaż osobiście nigdy z
    > takiej możliwości nie korzystałem.

    Było minęło, większość nowych stacji ma monitoring i wiadomo jakie pojazdy
    przejechały przez taśmę, a jakie nie. Często ma taki monitoring o jakim
    nawet nie wiedzą diagności.

  • 18. Data: 2012-11-30 13:27:00
    Od: tÎż

    BaX wrote:

    > Było minęło, większość nowych stacji ma monitoring i wiadomo jakie
    > pojazdy przejechały przez taśmę, a jakie nie.

    I co z tego, że "większość" coś tam ma? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2012-11-30 13:34:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    >Mam z tyłu pasy i odmawiam ruszenia, póki ich nie ewentualni
    >pasażerowie
    >nie pozapinają.

    Ale ktos ci wjedzie w bagaznik i ty zabijesz tych z tylu, bo sie
    oparcie zlamie.

    >Wątpię.

    No, jak patrze na te mechanizmy, to tez troche watpie ... ale ma
    atest, nie ma luzow ...

    >Albo może żona mu nie daje ;)

    Watpie, zona nie zmienia sie w ciagu miesiaca, no chyba ze na okres
    trafiles :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-11-30 14:17:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-30 12:34:48 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > Ale ktos ci wjedzie w bagaznik i ty zabijesz

    Nie, zabije ten, kto wjechał.
    ;>

    --
    Bydlę