  • 1. Data: 2012-11-29 16:57:09
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > PS. Ja bym wolał 20 km/h i ze 3 fotoradary, z czego przynajmniej jeden na
    > środku któregoś pasa (kierowcy zwalnialiby omijając go).

    Artykul stoi juz kilka dni.
    Jechalem tamtedy wczoraj o 21, przy praktycznie pustej jezdni. Trzeba byc starsznie
    pojebanym palantem, zeby zrobic w tym miejscu cos takiego. Najlepszy dowcip, ze
    wiekszosc po minieciu fotoradaru od razu przyspiesza, niestety 100 m dalej stoi tylem

    po prawej przy krawezniku srasz wiejska i napierdala fotki ile wlezie.
    Przydalo sie CB :)
    Zycze wszystkim aby dobrze sie zastanowili przy nastepnych wyborach !!!

    sz.

  • 2. Data: 2012-11-29 17:20:45
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-11-29 16:57, szufla pisze:

    > Przydalo sie CB :)
    > Zycze wszystkim aby dobrze sie zastanowili
    > przy nastepnych wyborach !!!

    Znaczy co masz na myśli pisząc o wyborach?
    Chcesz powiedzieć, że Jarek z Antkiem pogonią
    straszaków? O_O Prędzej mi zakola znikną.

    JK

  • 3. Data: 2012-11-29 18:27:14
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    > Przydalo sie CB :)
    > Zycze wszystkim aby dobrze sie zastanowili przy nastepnych wyborach !!!

    Co mają wybory do SM ? bo ja jakoś nie rozumiem.
    Jeśli jesteś przeciwko SM, skrzyknij się i paru ładnych Warszawiaków, i
    należy gdzie trzeba słać odpowiednie petycje.
    Jak dotąd to SM zajmuje się wszystkim - tylko nie tym do czego została
    na samym początku powołana - jako formacja która ma dbać o ład i
    porządek, i niechaj się tym zajmie. A jak nie to W-wa powinna rozwiązać
    SM, a do dbania o porządek zatrudnić jakąś agencję ochroniarską :D

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2012-11-29 20:52:16
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Co mają wybory do SM ? bo ja jakoś nie rozumiem.

    Komu podlega straz miejska ?

    sz.

  • 5. Data: 2012-11-30 02:30:49
    Od: JK <j...@i...pl>