  • 11. Data: 2014-10-26 20:57:06
    Temat: Re: unifon 4,5,6 przewodowy do instalacji 2 przewodowej ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wydawało mi się, że tu będzie osobny "piszczek" do emitowanie sygnału
    > dzwonka.

    nie ma potrzeby - przecież jest głośniczek słuchawki.

    > Nie jestem pewny czy ten głośniczek zmieści się w takiej słuchawce:
    >
    > http://www.bomap.pl/userdata/gfx/6bd2a04f6264a7f3a62
    51c388056574e.jpg

    ale nie ma sensu imo przekładać - podpiąć się z płytką elektroniki pod
    mikrofon i głośniczek w nowym unifonie. Na 90% są wystarczająco podobne
    (ale trzeba sprawdzić oczywiście).

    Całość to raczej banalna operacja - gdybyś miał jakiegoś elektronika
    amatora pod ręką to nie powinno mu to zająć więcej niż 30 minut.