  • 1. Data: 2014-10-17 11:25:54
    Temat: LGT8F88A klon ATMega88
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Chińczycy zrobili swoją ATMegę.
    http://www.mcugreen.com/?page_id=5074&lang=en
    Jest podobno szybsza, więcej I/O i pinowo zgodna. Nie chwalą się
    zużyciem prądu.

    MM

    --
    http://edudesk.pl - Komputery, sieci, naprawa, strony www, GIS. Toruń.

  • 2. Data: 2014-10-17 18:13:24
    Temat: Re: LGT8F88A klon ATMega88
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-17 11:25, Maciej Milinkiewicz wrote:
    > Chińczycy zrobili swoją ATMegę.
    > http://www.mcugreen.com/?page_id=5074&lang=en
    > Jest podobno szybsza, więcej I/O i pinowo zgodna. Nie chwalą się
    > zużyciem prądu.

    A gdzie, ja się pytam, sprzetowe usb ?

  • 3. Data: 2014-10-17 19:07:54
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 17.10.2014 18:13, Sebastian Biały wrote:

    > A gdzie, ja się pytam, sprzetowe usb ?

    W tym samy miejscu co w oryginale. Sprawdziłeś w dokumentacji?
    http://www.mcugreen.com/wp-content/uploads/2013/06/L
    GT8F88A_databook_v1.1.1.pdf

  • 4. Data: 2014-10-17 19:16:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-17 19:07, Zbych wrote:
    > W tym samy miejscu co w oryginale.

    Jesli masz na myśli że podobnie jak oryginał nie ma - to ja narzekam że
    mogli dodać...

  • 5. Data: 2014-10-18 11:19:34
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-10-17 11:25, Maciej Milinkiewicz pisze:
> [...]
    > http://www.mcugreen.com/?page_id=5074&lang=en
    > Jest podobno szybsza, więcej I/O i pinowo zgodna. Nie chwalą się

    Namieszali z FUSE bitami. Ukłon w kierunku początkujących to start
    domyślnie na wewnętrznym generatorze RC. Czyli w tym obszarze trudniej
    "zablokować" sobie procek. Przyjęli również inną filozofię jeśli chodzi
    o blokadę pamięci programu. Jest to niby w programming manual, ale po
    chińsku...

    --
    Michał

  • 6. Data: 2014-10-18 12:57:43
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Michał Lankosz <m...@t...pl> napisał(a):
    > Ukłon w kierunku początkujących to start domyślnie na wewnętrznym
    > generatorze RC.

    A nie jest tak na każdej atmelowskiej ATmedze?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2014-10-18 13:34:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-18 12:57, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > A nie jest tak na każdej atmelowskiej ATmedze?

    Jak przepalisz fuse to wystartuje z kwarcu którego nie ma.

  • 8. Data: 2014-10-18 13:36:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Jak przepalisz fuse to wystartuje z kwarcu którego nie ma.

    Więc jak to dokładnie działa? Jak ustawię fusy na kwarc, to ta chińska
    ATmega sprawdza czy on jest faktycznie podłączony, i jak nie ma, to startuje
    z RC?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2014-10-18 13:44:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-18 13:36, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Więc jak to dokładnie działa? Jak ustawię fusy na kwarc, to ta chińska
    > ATmega sprawdza czy on jest faktycznie podłączony, i jak nie ma, to
    > startuje z RC?

    Wątpie. Pewno jeśli soft przestawi bity i kwarcu nie ma to umrze. Ma
    ktoś to już żeby sprawdzić? 32MHz i szybsze instrukcje to coś
    interesującego.

  • 10. Data: 2014-10-18 13:47:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Wątpie. Pewno jeśli soft przestawi bity i kwarcu nie ma to umrze. Ma ktoś
    > to już żeby sprawdzić? 32MHz i szybsze instrukcje to coś interesującego.

    Więc na czym polega ta innowacja? Bo nie załapałem :) Chodzi o start zawsze
    z RC podczas programowania?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/