  • 11. Data: 2004-03-02 00:59:30
    Temat: Re: upadłość WP
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:
    > Czepiasz się, ten post ma pełna prawa znaleźć się na tej grupie.

    Nigdzie nie napisałem, że nie ma. Pytanie != czepianie się.

  • 12. Data: 2004-03-02 01:05:24
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Mon, 01 Mar 2004 23:43:50 +0100 Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>
    wrote:
    > To zdanie pojawia sie ostatnio czesto na grupie - moze by warto
    > doprecyzowac jej przeznaczenie jesli czytelnicy czuja sie niepewnie z
    > biezacymi tematami?

    Przykładowy problem: WP to notoryczny open relay.

    > <b>Tak, to jest problem polskiego Internetu.</b>
    > Pokazuje rodzimy 'krach dotkomu', w polskim Internecie.

    Jak i całe nadymanie "dotcomu" i potem jego krach - to problem bardziej
    świadomości użytkowników Internetu niż ekonomiczny czy zwłaszcza techniczny.
    Razem z całym zajavianiem, portaleniem multimedialnym i dzienikarskim
    znaczeniem słowa "hacker". W Sieci jest coraz więcej ludzi, którzy więcej
    dowiedzieli się o niej z telewizora albo gazety niż z niej samej i podejście
    dziennikarskie zamazuje im rzeczywistość.

    R.
    --
    Spory w przekładaniu ideału etycznego na procedury praktyczne pociągające za
    sobą wywieranie gwałtu na zaistniałej sytuacji społecznej kończyły się

  • 13. Data: 2004-03-02 07:42:59
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On 2 Mar 2004 00:59:30 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:

    >Nigdzie nie napisałem, że nie ma. Pytanie != czepianie się.
    Zauwaz Darku to, ze jak jest ogloszona upadlosc, to zapewne niedlugo
    syndyk sie pojawi i zacznie po woli zwijac sprzet.
    To jak na razie tylko insynuacje, ale trzeba sie przygotowac przed
    spamerami ktorzy maja konta na @wp.pl - bo im przestanie "chodzic".
    Ot moze sie powtorzyc sytuacja ktora byla z formusem.

    --
    Wiesiek

  • 14. Data: 2004-03-02 08:12:16
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Jaroslaw Druzbinski <comnet@[nospam.]cn.net.pl> wrote:

    > Owszem nie jest ale może być to problem polskiego Internetu. Wirtualna
    > Polska jest jednym z nielicznych i najwiekszych portali w Polsce a nie
    > stronami o "dupie marynie". Jej upadłość może nam uświadomić, że polski
    > Internet ma jakieś problemy.

    Ale też bez przesady - upadłość WP nie ma nic wspólnego z merytoryczną
    zawartością portalu.

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 15. Data: 2004-03-02 08:14:28
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Tue, 2 Mar 2004 00:36:10 +0100 I had a dream that Jaroslaw Druzbinski <comnet@[>
    wrote:
> [...]
    > Polska jest jednym z nielicznych i najwiekszych portali w Polsce a nie
    > stronami o "dupie marynie". Jej upadłość może nam uświadomić, że polski

    Nie do końca polski internet.

    Problem z płaceniem użytkowników za content jest stosunkowo nowy i
    dotyczy całego internetu, nie tylko w Polsce.
    Z drugiej zaś strony, o ile wierzyć plotkom, to WP miała fatalne
    zarządzanie (no kto sobie kupił helikopter?), inne portale chyba
    jeszcze pożyją trochę.

  • 16. Data: 2004-03-02 09:52:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    mathom <m...@p...pl> wrote:

    > Wiecie co... odnoszę wrażenie, że *jedynym problemem polskiego internetu*
    > jest telekomunikacja polska s.a. ... i tak chyba niestety jest :(

    Czy przeczytałeś całość tekstu ze zrozumieniem?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2004-03-02 11:00:14
    Temat: Re: upadło?ć WP
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Tue, 2 Mar 2004 00:39:02 +0100, "Jaroslaw Druzbinski"
    <comnet@[nospam.]cn.net.pl> wrote:

    >Netykiete znajdziesz tutaj: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html a
    >chodzi mi o to cyt.: "Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym
    >imieniem i nazwiskiem ich autora. Przesyłki anonimowe często traktowane są
    >po prostu jako mało poważne, mogą byc także w pewnych okolicznościach
    >automatycznie odrzucane"

    Buahahahahaha :))) ROTFL
    Innymi słowy, jeśli podpiszesz się ksywą to jesteś anonim, a jeśli
    imieniem i nazwiskiem to już nie?
    Dobra, tok tego rozumowania wgniótł mnie w ziemię tak mocno że aż
    postanowiłem się dziś podpisać.

    Z poważaniem,

    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

  • 18. Data: 2004-03-02 11:16:28
    Od: b...@w...pl

    Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----usun-to> wrote:

    > Nie do ko?ca polski internet.
    >
    > Problem z p?aceniem u?ytkownik?w za content jest stosunkowo nowy i
    > dotyczy ca?ego internetu, nie tylko w Polsce.
    > Z drugiej za? strony, o ile wierzy? plotkom, to WP mia?a fatalne
    > zarz?dzanie (no kto sobie kupi? helikopter?), inne portale chyba
    > jeszcze po?yj? troch?.

    a kto ci powiedzial to o helikopterze? cholera przez całe 6 lat jakoś
    go nie widziałem :-(

    problem jest, nikt tego nie ukrywa

    efekty mogą byc różne
    - mogą się dogadać - wtedy wniosek zostanie wycofany
    - syndyk może sprzedać cały portal
    - można zwinąć cały interes

    jeśli zostanie zwinięty interes to zdecydowanie będzie to w pewnym
    sensie problem polskiego internetu, gdzieś ci użytkownicy beda musieli
    się przenieść

    realnie proponowałbym rozdzielić kłopoty finansowe WP związane
    z konfliktem pomiędzy akcjonariuszami od samej firmy i jej zarządzania

    -bul

  • 19. Data: 2004-03-02 11:25:28
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: richie <u...@p...wp.pl> napisal:

    > Innymi słowy, jeśli podpiszesz się ksywą to jesteś anonim, a jeśli
    > imieniem i nazwiskiem to już nie?
    > Dobra, tok tego rozumowania wgniótł mnie w ziemię tak mocno że aż

    A czy kogoś interesuje tutaj twój tok rozumowania ? Są zasady do których
    powinno się stosować ale jak widać są elementy takie jak ty które się nie
    stosują. Nie chcesz się podpisać albo piszesz bzdury to twoja sprawa.
    Świadczy to tylko o tobie. Zresztą rób jak uważasz Panie
    Brzeczyszczykiweicz.

    :)
    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania

  • 20. Data: 2004-03-02 12:13:20
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 02 Mar 2004 12:00:14 +0100, w
    napisał(-a):

> [...]
    > imieniem i nazwiskiem to już nie?
    > Dobra, tok tego rozumowania wgniótł mnie w ziemię tak mocno że aż

    W sumie to nikogo nie obchodzi kim jesteś i co robisz, ale pisanie na newsy nie
    jest obowiązkowe. Więc albo zasady, albo nie piszemy...