  • 31. Data: 2004-03-02 20:43:13
    Temat: Re: upadłość WP
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Tue, 2 Mar 2004 18:53:17 +0100, Legi@fan <> wrote:
    > MadAndy <n...@s...com> wystukal/a co nastepuje:

    > Co w zwiazku z tym stanie sie z portalem, kontami pocztowymi itd..
    > czy one zostana po prostu z dnia na dzien zamkniete? przejmie je ktos inny,
    > bedzie nimi zarzadzal likwidator mienia?

    A co się stało z ahojem ??

    AFAIR Wszystko poszło do kosza...

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 32. Data: 2004-03-02 20:54:02
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid> napisał(a):

    > A co się stało z ahojem ??
    > AFAIR Wszystko poszło do kosza...

    O ile mnie pamiec nie myli, dokladnie to samo sie stalo z Arena i Yoyo.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 33. Data: 2004-03-02 22:26:01
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Przemyslaw Frasunek napisał:

    > O ile mnie pamiec nie myli, dokladnie to samo sie stalo z Arena i Yoyo.

    i z Poland.com

    K.

  • 34. Data: 2004-03-02 22:33:29
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    b...@w...pl wrote:
    > wyniki są raczej dobre, oczywiście obecne informacje wiele mogą zmienić
    > co nie zmienia faktu, że gdyby nie konflikt pomiędzy udziałowcami
    > prawdopodobnie wp nie byłaby w tej sytuacji co obecnie

    Prawdopodobnie. Szkoda, że WP wybrało współpracę akurat z TP.

    > w ten rodzaj działalności jest wpisane przynoszenie strat przez dość
    > długi okres czasu, istotne jest tylko kiedy uda sie doprowadzić do
    > pokrycia kosztów wpływami, jak poczytasz prasę to znajdziesz kiedy portal
    > miał/ma zacząć się samofinansować.

    EBIDTA WP jest ciągle ujemna, choć podobno styczeń był rekordowy
    pod względem sprzedaży. Kiedy miał/ma być BEP?

    > portale okazały się inwestycjami naprawdę kosztownymi i długookresowymi

    Wytłumacz po co WP zatrudnia aż 200 osób. Zresztą po ostatnich odejściach.

    > wyślij pytanie do WP?

    Po co? :) Zakładam, że zainteresowani czytają polip i chyba słusznie, bo
    się ktoś wreszcie obudził i przygotował oficjalny komunikat:
    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=4970356

  • 35. Data: 2004-03-02 23:17:46
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    b...@w...pl wrote:

    > jeśli zostanie zwinięty interes to zdecydowanie będzie to w pewnym
    > sensie problem polskiego internetu, gdzieś ci użytkownicy beda musieli
    > się przenieść

    Sądzę, że "kilku" hostingowcom wcale nie będzie smutno z tego powodu, że
    wchłoną te ileś tam mln kont :)

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 36. Data: 2004-03-03 05:43:11
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Legi@fan na pl.internet.polip:
> [...]
    > czy one zostana po prostu z dnia na dzien zamkniete? przejmie je ktos inny,
    > bedzie nimi zarzadzal likwidator mienia?

    daj sądowi rozważyć czy przychyli się do wniosku zarządu, dobrze?

  • 37. Data: 2004-03-03 05:43:11
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

  • 38. Data: 2004-03-03 07:08:49
    Od: Aleksander Dzierzanowski <o...@w...pl>

    Rafal Maszkowski wrote:

    > Przykładowy problem: WP to notoryczny open relay.

    Czy mozesz to jakos udowodnic ?
    --
    Olo

  • 39. Data: 2004-03-03 07:47:43
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> wrote:

    > Sądzę, że "kilku" hostingowcom wcale nie będzie smutno z tego powodu, że
    > wchłoną te ileś tam mln kont :)

    Faktycznie uważasz, że dowolny hostingowiec w Polsce będzie w stanie w
    krótkim czasie przyjąć kilka milionów kont, szczególnie darmowych?

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 40. Data: 2004-03-03 07:48:41
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 03 Mar 2004 08:08:49 +0100, Aleksander Dzierzanowski
    <o...@w...pl> wrote:

    >Czy mozesz to jakos udowodnic ?
    To moze ja:

    np to:
    http://42.pl/url/1g2

    a jak patrzymy:
    250-smtp.xl.wp.pl
    250-AUTH=LOGIN PLAIN
    250-AUTH LOGIN PLAIN

    ten AUTH jakos dziala jak powinien poprawnie widac.

    --
    Wiesiek