  • 1. Data: 2013-01-13 18:03:26
    Temat: usb 3.0 na express card do laptopa
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    chcialbym sobie zamontowac usb30 w lapku. widze ze sa fajne karty
    express card za nieduze pieniadze.
    chodzi mi o taie cos:
    http://allegro.pl/ak176-karta-express-card-hub-2x-us
    b-3-0-do-laptopa-i2912208231.html

    czy ktos ma doswiadczenia z takim sprzetem? zalezy mi zeby to bylo
    wlasnie w takiej formie, czyli zeby nie wystawalo poza obrys laptopa.

  • 2. Data: 2013-01-13 18:34:13
    Temat: Re: usb 3.0 na express card do laptopa
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "chwdp" napisał w wiadomości grup
    > czy ktos ma doswiadczenia z takim sprzetem? zalezy mi zeby to bylo wlasnie w
    > takiej formie, czyli zeby nie wystawalo poza obrys laptopa.

    Do czego potrzebujesz USB 3.0?

  • 3. Data: 2013-01-13 19:06:31
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "chwdp" napisał w wiadomości grup
    > Do czego potrzebujesz USB 3.0?

    Może obrabia duże filmy i chce je szybciej zrzucać na dysk?
    Bo do zrzucania nowych mptrójek na pena do radia w aucie to chyba nie szuka
    się USB3.0 ?

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2013-01-13 19:41:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-01-13 19:06, Irokez wrote:
    [.....]
    > Może obrabia duże filmy i chce je szybciej zrzucać na dysk?
    Na laptoku? :-D

  • 5. Data: 2013-01-13 20:17:20
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 18:03:26 +0100, chwdp napisał(a):

> [...]
    >
    > czy ktos ma doswiadczenia z takim sprzetem? zalezy mi zeby to bylo
    > wlasnie w takiej formie, czyli zeby nie wystawalo poza obrys laptopa.

    Używam od roku. Pod xp powodowała bsod-a lub losowo wysokie obciążenie
    procesora. Pod win7 lubi zniknąć po wybudzeniu z uśpienia lecz po za tym
    chodzi stabilnie. Troszeczkę za gruba i niechętnie wchodzi do slotu.
    Gniazdko zasilania przylutowane słabiutko. Po miesiącu się wyrwało, ale jak
    sam przylutowałem to trzyma. Transfery z MyBook-a od WD identyczne jak na
    dużym komputerze. W tej chwili mam SSD 64 GB jako systemowy w laptopie a
    dane na tym WD-ku po USB3. Bardzo ładnie to chodzi.

  • 6. Data: 2013-01-13 21:44:54
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-13 18:34, qwerty pisze:
    > Użytkownik "chwdp" napisał w wiadomości grup
    >
    > Do czego potrzebujesz USB 3.0?

    np do komfortowego uzywania zewnetrznego dysku twardego.

  • 7. Data: 2013-01-13 21:45:39
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-13 20:17, Leszek K. pisze:

> [...]
    > dużym komputerze. W tej chwili mam SSD 64 GB jako systemowy w laptopie a
    > dane na tym WD-ku po USB3. Bardzo ładnie to chodzi.

    dzieki

  • 8. Data: 2013-01-13 22:19:17
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > On 2013-01-13 19:06, Irokez wrote:
    > [.....]
    > Na laptoku? :-D

    A czemu nie? Może ma jakiegoś i7 ale jeszcze laptok z USB2.0
    wszelkie cuda i cl jak widać na razie niewiele dają w grafice więc.... co za
    różnica w jakim pudle te i7 siedzi...

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2013-01-13 23:04:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-01-13 22:19, Irokez wrote:
    [.....]
    > A czemu nie? Może ma jakiegoś i7 ale jeszcze laptok z USB2.0
    No chyba sam i7 automatycznie nie czyni z komputera wyczynowej maszyny
    jaka, jaka mniemam, jest potrzebna do obróbki wideo. Ot chociażby
    interfejs do dysku - przez USB3 możesz przepuścić 400MB/s a przez SATA3
    600MB/s. Tak jakby szybciej... Jakiś RAID0 do takich zastosowań też by
    się pewnie przydał... A w dodatku rozwiązanie na blaszaku może być nawet
    tańsze... :-D