  • 11. Data: 2014-10-26 20:22:17
    Temat: Re: uszkodzenie ASUS EeePC 1000H
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message
    news:1zfb9eu3cphu.qujzcyngcv3j$.dlg@40tude.net...
> [...]
    wnych-bga-stosowane-w-pol
    > Masz samochód?
    > Daj naprawić wyciek oleju silikonem, kretynie.

    jestes debilem czy nie panujacym nad emocjami gimnazjalista?

    jezeli za naprawe silnika wolaja mi tyle co za nowy silnik a sa jakies
    szanse *naprawienia* usterki tubka silikonu za 2 pln to warto sprobowac,
    nieprawdaz?

    --
    http://db.org.pl/

  • 12. Data: 2014-10-27 14:18:26
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-10-24 15:55, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > Mam pacjenta od znajomego - ASUS EeePC 1000H. Ma jakiegoś windowsa,
    > który sobie startuje jak po awarii przy starcie i w trakcie startowania,
    > także w trybie awaryjnym, zwisa. To samo robi wszystko inne - linuxy z
    > płytki (czynik przez USB podłączany).
    >
    > Sprawdziłem osobno (na innej maszynie) dysk i pamięć i są OK. Dałem mu
    > także inną pamięć z działąjącego komputera oraz wyjąłem dysk - też
    > zachodzi zwis przy starcie (już w trakcie wczytywania kernela i
    > wykrywania urządzeń).
    >
    > Czy jest to może jakaś charakterystyczna awaria dla tego komputerka? Bo

    Odepnij klawę i touchpada. Podepnij klawę i mysz na USB i zobacz co
    dalej. Teściu ma takiego netbooka i właśnie problemem okazał się
    touchpad. Działo się dokładnie to samo, czyli zwis kompa przy ładowaniu
    systemu. Nawalczyłem troszkę z tym, aż w końcu doszedłem do uwalonego
    touchpada...