  • 11. Data: 2015-03-02 16:25:36
    Temat: Re: virgin - zasięg
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 2 Mar 2015 15:58:10 +0100, "1634Racine"
    <1...@1...pl> wrote:

    >dizel in news:umf8fa116hhrhh07v0qgjjjfaqukf64qbs@4ax.com
    >

    >v. korzysta z nadajnikow play i tmobile, czy z tmobile tylko w roamingu?
    >bo jesli w tmobile tylko w roamingu, to wlasnie dlatego pytam: tu i tam
    >czytalem, ze z powodu nadajnikow play zasieg bywa niekiedy
    >problematyczny.... Ale moze dzisiaj to juz nie jest prawda.

    Jeśli ustawisz telefon na automat to zasięg jakiego opa dostaniesz
    będzie zależał od mocy sygnału albo konfiguracji w danym miejscu i
    będzie to albo zasięg własny play albo t-mobile i będzie się to
    zmianiało w zależności od lokalizacji czyli T-M-Play i w drugą stronę.
    Możesz też ustawić zasięg T-Mobile w telefonie na wyszukiwaniu ręcznym
    wtedy gdziekolwiek byś nie był to będziesz miał zasięg tylko T-Mobile,
    czyli dokladnie taki jak użytkownicy T-Mobile.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2015-03-02 16:41:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości
    AL in news:md1fhb$iih$1@dont-email.me
    >widocznie problemy o ktorych czytalem to wredna plotka.

    Moment ... a jak to jest w kategorii fonia i dane ?

    Bo o ile pamietam, to z danymi w Play byl problem - a to w roamingu
    pakiety nie dzialaja i placic trzeba, a to LTE tylko wlasne ...

    J.

  • 13. Data: 2015-03-02 16:43:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    jeśli virgin działa analogicznie jak RBM, to w RBM jest tak, że
    nadajniki play to siec macierzysta, a t-m, plus i orange dostępne są w
    roamingu

    ToMasz

  • 14. Data: 2015-03-02 18:20:08
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    W odpowiedzi na maila od ToMasz z dnia: 2015-03-02 16:43:

    > jeśli virgin działa analogicznie jak RBM, to w RBM jest tak, że
    > nadajniki play to siec macierzysta, a t-m, plus i orange dostępne są
    > w roamingu
    Jak jest wtedy z danymi, jak sieć własna czy jak roaming? Jakieś inne
    koszty/nie ma znaczenia? O_o

    Paweł

  • 15. Data: 2015-03-02 18:31:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.03.2015 o 18:20, Pawel G. pisze:
    > W odpowiedzi na maila od ToMasz z dnia: 2015-03-02 16:43:

    > Jak jest wtedy z danymi, jak sieć własna czy jak roaming? Jakieś inne
    > koszty/nie ma znaczenia? O_o

    w rmb "płacę" tak samo za dane w roamingu i w sieci macierzystej. tzn
    mam pakiet i niezależnie z którego nadajnika korzystam - pakiet się
    zmniejsza, nigdy nie dopłacałem, nigdy nie dociągnąłem do "lejka"
    ToMasz

  • 16. Data: 2015-03-02 19:38:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Bo o ile pamietam, to z danymi w Play byl problem - a to w roamingu
    > pakiety nie dzialaja i placic trzeba, a to LTE tylko wlasne ...

    Taryfy głosowe (głos, SMS, dane) podlegają pod roaming. Sprawdzone przy
    używaniu telefonu jako modemu. Dostęp do Internetu działał mi przez Play,
    Orange, T-Mobile, Plus.
    Taryfy Internetowe działają tylko na macierzystej sieci. Tak podaje Play na
    swojej stronie.

    Jak jest z LTE to nie wiem, ale podejrzewam, że tylko sieć macierzysta.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2015-03-03 09:55:54
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@p...fm>

    W dniu 2015-03-02 o 15:55, 1634Racine pisze:
    > Skylla in news:md1enm$n3l$1@sunflower.man.poznan.pl
    >

    > ups, a to, to nie wiem,jak sie wykonuje w komorze, gdy sie ma karte np.
    > virgin. Jak?

    Ustawienia>Zarządzanie kartami>Dane roomingu
    Android; dual sim.
    Na jedną kartę podejrzewam, że podobnie.

    --
    Heniek

  • 18. Data: 2015-03-03 16:59:00
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 16:00, 1634Racine pisze:

    > rozumiem, ze z zasiegiem virgin nie ma wiekszych problemow niz z innymi
    > sieciami.

    Zależy gdzie. W lubuskim na wygwizdowie, gdzie w moim miejscu
    zakwaterowania nie ma zasięgu żadnej sieci - virgin(play) znika jakieś
    10km wcześniej niz orange :)

  • 19. Data: 2015-03-04 00:44:20
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    gawfron in news:md4lo2$sm5$1@news.icm.edu.pl
    > Zależy gdzie. W lubuskim na wygwizdowie, gdzie w moim miejscu
    > zakwaterowania nie ma zasięgu żadnej sieci - virgin(play) znika jakieś
    > 10km wcześniej niz orange :)

    tmobile tez znika?
    (virgin nie korzysta tam z nad. tmobile? bo zrozumialem z pisania tutaj,ze
    korzysta i z tmobile...)